Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 252 ... 396 397
Rawolf

Als je de sterkste renner niet hebt is de koers hardmaken juist een nadeel. Enige manier hoe je hier MvdP verslaat is in een ontsnapping komen met een paar man met MvdP die de slag gemist heeft. Half koers was de punch er echter bij de meeste al af en werd het lastig MvdP echt onder druk te zetten die ook nog hulp had van een uitstekende Riesebeek.

Enige van de afwezige die ik iets had zien uithalen op dit parcours is Teunissen

@Tijmen ik versta eerst Coppi Barteli en daarna de Tirenno

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De Coppi e Bartali is officieel een koers voor de Academy, maar die zal dus worden aangevuld met een paar WT renners

Laatst gewijzigd
Glorious

Alles bij elkaar is Jumbo na Corona het beste team van de wereld. Prachtig om dit alles te zien en straks de Tour :)

Robert

Is De Plus eigenlijk alweer in training?

En hoe zit het met Tom Leezer? NK gereden, een DNF. Was zijn 1e wedstrijd sinds tijden

Yeez

Leezer is gewoon niet meer wat het geweest. Schijnt al tijden met rugklachten te kampen. Trainde wel wat meer en dit was zijn eerste wedstrijd weer sinds lange tijd. Grote kans dat hij na dit jaar het voor gezien houd.

De Plus heeft “verschillende fysieke ongemakken”. Dat is wat al tijden gezegd wordt, maar schijnt wel gewoon al een tijd in training te zijn. Denk dat zijn transfer naar Ineos zeker meespeelt.

Canabliz

T'is wel heel raar dat zo'n De Plus salaris opstrijkt maar niet gebruikt wordt/ingezet wil worden als hij fysiek in orde is. Had nog wel wat kunnen betekenen for JV dit jaar.

YogiBear

“Schijnt wel gewoon al een tijd in training te zijn” en “als hij fysiek in orde is”. Maken we hier nu aannames of weten we dat hij volledig in training is, belastbaar is en wedstrijd fit is?

Yeez

In het nieuwsblad zei hij zelf geschrokken te zijn van alle commotie en nagenoeg gewoon fit was. Dat is 2,5 maand geleden. Bij sporza zeiden ze laatst dat hij gewoon volledig in training was!

kelderfan

'@Yeeze
Dan is het wel opmerkelijk, dat hij niet wordt gebruikt.
Mathieu zegt duidelijk dat hij 't rijden van wedstrijden nodig heeft voor de hardheid. Daarom begrijp ik niet dat een fitte De PLus niet wordt ingezet.

Laatst gewijzigd
Murcia

Als ik een alu hoedje opzet, zou ik zeggen dat het niet rijden van Laurens als ook het niet trainen met zijn ploeggenoten te maken heeft met zijn overstap naar de britse concurrent. Vooral info over de trainingsmethodes van Marc Lamberts die toevallig ook de twee meest succesvolle TJV renners Roglic en Wout naast Laurens begeleid kunnen van waarde zijn voor de ploeg van de marginal gains. Maar in alle waarschijnlijkheid is het een combinatie van factoren waar wij het fijne niet van gaan horen.

horsm

Op zich goed nieuws dat De Plus weer in training is. Ik zou 'm toch graag als meesterknecht van Kruijswijk in de Giro zien. Al vind ik de kans dat dit doorgaat niet supergroot.

S. Morgenstern

Zeeman heeft tijden terug aangegeven dat zijn achterstand zodanig was, dat je hem in augustus nog niet in koers moest verwachten. Positief als hij weer volledig in training is, maar zijn afwezigheid in wedstrijden is nu gewoon in lijn met de opmerkingen van Zeeman.

tendam

'@rawolf
Teunissen had ik niet veel verder zien komen dan Eenkhoorn. Die heeft op dit soort klimmetjes ook nog nooit iets bijzonders laten zien.

Dumoulin had wel een tijdje meegekund met Van der Poel. Kruijswijk misschien ook. Renners die de opeenvolging van beklimmingen aankunnen. Tolhoek viel me tegen, maar die zal wellicht pech hebben gehad, want was ineens verdwenen, Verder verwachtte ik al helemaal niks van Jumbo, het viel me eigenlijk nog mee. Maar de NOS en Wielerflits waren verbijsterd ;)

Stoempie

Die Ducrot is me er ook eentje zeg. Wat een nono.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Michel Hessmann als 19 jarige doet 't goed in de tijdrit European Continental Championships U23.
Jammer dat TJV die Andreas Leknessund niet heeft kunnen binnenhalen.

TLJCAMPS

Jep, knap 6e.

wieler4live

Foss zat redelijk kort bij 't nationale kampioenschap van noorwegen toch?

TLJCAMPS

'@Wieler4live

Mwah, kort zou ik net per se willen zeggen. Maar het was erg lastig om als eenling te koersen tegen de blokken van Uno-X en Team Coop.

wieler4live

Bedoelde in de tijdrit

Koosr1946

'@TijmenCamps
Dat dacht Nils Eekhoff gisteren ook als eenling tegen het gele zootje ongeregeld

tendam

Koos heeft lang moeten wachten tot hij eindelijk weer een keer los kon gaan op dat waardeloze Jumbo. Hoera!

Adrianus en Patrick

Gister bleek wel dat de onderlaag van JV Leezer, Lindeman, VD Hoorn, en Hofstede gereed is voor het doorselecteren..

Voor Antwanito maken we een uitzondering, maar op 5 minuten worden gereden en mannen als Peter Schulting voor de laten eindigen is wel dramatisch natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Yeez

Leezer lindeman en vd hoorn zouden ook worden doorgeselecteerd. Hofstede niet en dat is maar goed ook.

Ik ben wel benieuwd wat koos van de prestaties vd ploeg vond in de dauphine, l’ain, strade en san remo? Of kwam dat door doping?

Rawolf

Van Tolhoek moet je ook niks verwachten op zo'n parcours.

van der Hoorn reed lek op het moment dat de beslissende groep gevormd werd.

Murcia

Doorselecteren ben ik helemaal voor, maar juist niet op basis van dit NK. De ploeg heeft al besloten om met drie renners niet door te gaan omdat ze denken betere alternatieven te hebben. Maar een NK is een momentopname en niks anders.
Omdat Affini vandaag vijfde wordt, gaan we zijn contract toch ook niet annuleren?

1 2 ... 252 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.