Dumoulin goed weg gekomen vandaag. Balen voor WvA, als die niet bij Dumo moet stil staan zit die er nog wel bij in die laatste meters.
Jumbo wel geleerd dat de Tour niet de Dauphiné is. Toch iets lastiger te controleren. Verder was dit natuurlijk niet echt een aankomst voor mannen als Kuss en Bennett, dus echt zorgen hoeven ze zich nog niet te maken. Maar beide beentjes wel weer even op de grond en toch iets zuiniger zijn met de krachten.
Prima gereden, door op kop te rijden veel problemen vermeden zoals de afdaling van de Turini en wat opviel was dat Tony, Amund en Robert meer dan hun mannetje staan. Kuss was bij de groep toen Tom viel en stopte en hielp hem op weg anders zit hij er gewoon nog bij. Wout wat minder op de slotklim kan gewoon en George leek mij niet al te veel last hebben van zijn val van gisteren. Roglic leek mij verstoppertje te spelen in de laatste kilometers. Lekker alle persaandacht nu voor Alaphilippe en terug in de luwte voor de ploeg. Dinsdag, Donderdag en het weekeinde kan de situatie al weer totaal anders zijn.
'@Murcia: het was Wout die Tom hielp. Kuss was er al af. Viel wat tegen vandaag, maar is ook niet zo van dat korte explosieve volgens mij.
Zie sporza: https://sporza.be/nl/2020/08/30/knap-knechtwerk-van-aert-helpt-dumoulin-weer-op-de-fiets-en-laat-winstkansen-schieten~1598806564661/
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.