Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 263 ... 396 397
FritsvanHoefelen

Waar komt die trui van Roglic nu vandaan? En waarom is daar geen #ophef over?

mooiman

Gelukkig geruststellende berichten, schade lijkt mee te vallen. pff. Met een beetje pech verlies je zomaar minimaal 1 renner

TLJCAMPS

https://twitter.com/VelonCC/status/1299774738139623426

De beelden van de val van George Bennett op 3 km van de finish.

$kedel

Dat ziet er niet heel zorgwekkend uit gelukkig

TLJCAMPS

Maar wel wat anders dan "safe" zoals de ploeg zei.

nickdt

Die laatste val viel best mee (Leek ook alsof Bennett niet erg zat op te letten, want had die makkelijk kunnen ontwijken).

goldone123

hopelijk komt het goed met hem heeft hij iets met znm ribben?

Rawolf

Niet vallen is ook een kwaliteit, maar niet eentje van George Bennett blijkbaar.

Poeksel

Voor wie VlV niet gekeken heeft: Van Aert was eerst niet van plan te sprinten, te gevaarlijk. In de laatste 3 km zei Tony Martin het wel te gaan doen. Hij was in goede positie, maar maakte een slippertje op een zebrapad en toen durfde hij niet meer.

Murcia

Klopt, hij vertelde ook dat direct na de wedstrijd in de bus, het leek mee te vallen met de schade voor Bennett hoofdzakelijk wat schaafwonden. Maar goed, we horen en zien morgen wel wat de daadwerkelijke situatie is. Amund was ook gevallen zonder erg las ik net als Robert en Wout zelf.

GroenewegenDylan

Hoe Roglic nu al rondrijdt, wat ziet die man er koel uit. Het lijkt hem allemaal geen enkele moeite te kosten met zoveel overschot. Erg indrukwekkend.

Roelien

'@murcia Gesink is gisteren niet gevallen. Alleen Wout, Amund en George...

Rawolf

'@sepiroth wanneer dan

Roelien

Hij geeft zelf aan dat hij niet gevallen is en de ploeg geeft in de nabeschouwing aan dat Amund, Wout en George de enigen van de ploeg zijn die zijn gevallen. Dus volgens mij heb ik niets gemist... 😉 Heel veel mensen roepen gelijk bij een valpartij dat het Gesink is...

Stoempie

Ik ben voor Gesink gevallen.

Stoempie

Wb de corona regelgeving omtrent bidonnen weggooien. Alleen toegestaan waar toeschouwers staan. Kan iemand mij dat uitleggen?

Laatst gewijzigd
$kedel

Dat is altijd de regel los van corona.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ik val met je mee. Die Robert Gesink heeft 't echt goed gedaan.

madeinstars

Dumoulin goed weg gekomen vandaag. Balen voor WvA, als die niet bij Dumo moet stil staan zit die er nog wel bij in die laatste meters.

Jumbo wel geleerd dat de Tour niet de Dauphiné is. Toch iets lastiger te controleren. Verder was dit natuurlijk niet echt een aankomst voor mannen als Kuss en Bennett, dus echt zorgen hoeven ze zich nog niet te maken. Maar beide beentjes wel weer even op de grond en toch iets zuiniger zijn met de krachten.

horsm

Van Aert was er al eerder af. Kuss stopte bij Dumoulin

madeinstars

Nope, dat was WvA. Niet naar de NOS luisteren.

Murcia

Prima gereden, door op kop te rijden veel problemen vermeden zoals de afdaling van de Turini en wat opviel was dat Tony, Amund en Robert meer dan hun mannetje staan. Kuss was bij de groep toen Tom viel en stopte en hielp hem op weg anders zit hij er gewoon nog bij. Wout wat minder op de slotklim kan gewoon en George leek mij niet al te veel last hebben van zijn val van gisteren. Roglic leek mij verstoppertje te spelen in de laatste kilometers. Lekker alle persaandacht nu voor Alaphilippe en terug in de luwte voor de ploeg. Dinsdag, Donderdag en het weekeinde kan de situatie al weer totaal anders zijn.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Ik heb Jansen eigenlijk weinig gezien

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@Murcia: het was Wout die Tom hielp. Kuss was er al af. Viel wat tegen vandaag, maar is ook niet zo van dat korte explosieve volgens mij.

Zie sporza: https://sporza.be/nl/2020/08/30/knap-knechtwerk-van-aert-helpt-dumoulin-weer-op-de-fiets-en-laat-winstkansen-schieten~1598806564661/

Laatst gewijzigd
madeinstars

https://sporza.be/nl/2020/08/30/knap-knechtwerk-van-aert-helpt-dumoulin-weer-op-de-fiets-en-laat-winstkansen-schieten~1598806564661/

Laatst gewijzigd
1 2 ... 263 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.