Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 262 ... 396 397
Fanny

Hongarije zal geen gemakkelijke opgave worden voor TJV voor een overwinning in een etappe of een hoge klassering in het AK.
Er doen liefst 5 WT Teams en de nodige Pro Teams mee.
De 1e etappe (morgen) en de laatste etappe (5e en koninginnenrit) zijn de belangrijkste waar evt Tolhoek kan scoren in deze ronde zonder ITT.
Ze zullen denk ik in elke etappe aanvallend rijden (geen sprinter mee) met steeds een andere TJV renner.
Een van de koersen waar Lindeman zich kan laten zien alvorens hij vertrekt tenzij hij net als Hofstede moet knechten.
Zal een van de laatste koersen zijn voor de Giro gangers alvorens ze op hoogte stage gaan voor de Giro D'Italia.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Sprintkoersje met één aankomst bergop. Weinig opties zo zonder snelle man inderdaad. De laatste rit zal wel een aardige kans zijn voor Tolhoek, Harper en Foss, met niet de meest boeiende tegenstand. Verder vooral een koers om een beetje warm te draaien richting de Giro.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Waarom niet {Bretagne Classic - Ouest-France daarvoor geschrapt}; toch een leuke ploeg met meerdere klimmers. De tegenstand zal denk ik van Uno-X Pro Cycling Team komen. Ik denk dat Harper in goede doen in dit rondje mee kan doen voor de prijzen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
Ja, zij hadden Dekker mee moeten nemen voor die tussenliggende etappes.

Fanny

'@Kelderfan
Quote:De tegenstand zal denk ik van Uno-X Pro Cycling Team komen.
Wat dacht je van Michelton Scott met de winnaar van de pas verreden Czech Tour.

Maar het kan weleens zijn dat de koers misschien helemaal niet (volledig) uitgereden wordt.
Bron:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld/hongarije-sluit-grenzen-vanaf-dinsdag-uit-vrees-voor-coronavirus/ar-BB18txyI

TLJCAMPS

'@Kelderfan

Dekker rijdt op dit moment de Giro voor beloften.

S. Morgenstern

'@kelderfan; alsof het wat uit maakt naar een rondje te gaan waar ze eigenlijk maar op één dag goede winstkansen hebben. Het is een voorbereidingsrondje, geen koers waar een doel van is gemaakt. Prima om daar warm te draaien en je op die laatste dag te testen.

Natuurlijk ideaal als je wel een snelle man mee zou hebben, maar je kunt niet alles hebben. Ik weet dat jij je wel druk kan maken over selecties die voor die ene dag niemand mee zouden hebben, of zelfs al bij twee renners die het dan 'alleen' moeten doen, maar zo belangrijk zal nu zelfs met vier van die dagen echt niemand dat vinden. Wees gerust.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@TijmenCamps
Ja met Jordi Meeus en Daan Hoole. Er zal wel worden geklommen in de Giro Ciclistico d'Italia. Ik ben benieuwd hoe Dekker het gaat doen in dit veld. Er rijdt ook een Marco Frigo {20 jr.} mee; die was ook te bewonderen in de Czech Tour.
Die Jordi Meeus heeft 't goed gedaan in die Czech Tour, als je 't hebt over een snelle man.
@Fanny
Michelton kwam bovendrijven door de TTT en ja die Damien Howson kun je wel voor een boodschap sturen.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Het maakt ook verder niet uit. Die jongens moeten ergens hun wedstrijdritme opdoen.
En wat @Fanny aangeeft. Wordt die rittenkoers nog wel gereden.

S. Morgenstern

Precies! Onthou je dat voor volgend jaar, mochten ze dan wel één van hun snelle mannen uitspelen in zo'n soort rondje en ze op andere dagen geen kansen hebben?!

kelderfan

Ha, ha, dat lijkt mij leuk om dan te zien, dat de sprinter in de 1e. etappe 't niet kan volgen. Die arme klimmers mogen dan 't vuile werk opknappen om de sprinter terug te brengen. Maar ik zie dan meer in Kooij, want die komt wel een heuvel over.

deharderpeter

Iedereen zegt al dat Jumbo morgen moet controleren, zou toch mooi zijn als ze juist dan een Kuss of Benett meesturen met de kopgroep.

kelderfan

Tolhoek heeft zich laten zien in de 1e. etappe.

tdola

Bennett vandaag flink gevallen, niet mooi, word je niet beter van. Misschien ribben gekneusd of gebroken? Kon wel nog terugkomen en dus hopelijk wel opstappen morgen.

't medische bulletin zal sowieso uitgebreid na 1e etappe.
Dumoulin en roglic niet gevallen toch!?

jvh93

Dumoulin en Roglic op de fiets blijven zitten en met de overige renners leek het ook prima te gaan. Al met al denk ik dat ze nog vrij goed door deze eerste hectische etappe heen zijn gekomen (zag er bij Sivakov en Pinot bijvoorbeeld erger uit allemaal)

fudd

Bennett leek ook redelijk onderop te liggen op 3km...

kelderfan

'@tdola
Is Bennett weer gevallen? Na de val in de afdaling kon hij weer snel aansluiten.

Laatst gewijzigd
fudd

TJV tweet: All our riders finished safely in the peloton after a very chaotic stage.

Gelukkig!

Cycling

Die tweet is gedaan voor Bennett binnen was.

tendam

Bij die Jumbo-Visma sociale media moet ik wel eens aan Orwell denken... 'the party told you to reject the evidence of your eyes and ears.' Met name van de tweets klopt vaak geen zak, en bij gevallen als die van Leemreize is dat wel kwalijk als de familie thuiszit en op die tweets vertrouwt.

$kedel

Ik geloof dat ze al een tijdje met maar 4 of 5 zaten dus die tweet snap ik sowieso niet.

Murcia

Hectisch is wel een goede omschrijving voor de gebeurtenissen van vandaag. Bennett was ook bij de valpartij vlak voor de finish dacht ik en is natuurlijk erg belangrijk. Verder heeft de ploeg het goed gedaan denk ik, Gesink was volgens mij gevallen maar kon daarna in de finale zijn werk doen. Dumoulin en Roglic alert en goed, Tony als vanouds en zijn status werd bevestigd door het stilleggen van de koers op zijn teken, totdat Astana er doorheen ging fietsen met gevolgen voor henzelf. Wout verstandig ingehouden na de zwieper die hij kreeg in de slotkilometer en Kuss overal om de problemen heen kunnen fietsen. Al met al had het slechter kunnen aflopen maar ik hoop wel dat bij George de schade meevalt.

Cycling

Ik vraag me alleen af op basis waarvan TJ tweets verzend. Het lijkt op basis va TV beelden. Als dit het geval is, moet je echt zeker zijn. Zo niet verifiëren bij het management. Dit komt erg onprofessioneel over.

$kedel

Het lijkt mij juist dat ze het door laten faxxen vanuit hun stilteretraite in de himalayas

Laatst gewijzigd
goldone123

als valt mee zei van dongen op de jumbo visma website

1 2 ... 262 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.