Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 261 ... 396 397
Murcia

Ik denk beide, en waarschijnlijk trekt Amund als stoere Noor zijnde zich nergens wat van aan.

Poeksel

Gesink vanuit Nice bij Bureau Sport: https://www.youtube.com/watch?v=Suj4YMRDB6c

Wel jammer dat Dijkstra de door Porte bedachte bijnaam verkeerd onthouden heeft.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Poeksel, bedankt voor de link. Ik moest al lachen toen Gesink vertelde dat terwijl hij uren in de auto had gezeten onderweg naar Nice, Primoz gewoon werd ingevlogen per helicopter. Verschil moet er zijn LOL.

Laatst gewijzigd
tendam

Porte noemde ze inderdaad de Killer Wasps, maar Killer Bees en met name Jumbo Bees lees je al veel langer. Jumbo Bees vind ik het leukst, omdat het klinkt als bumblebees.

Stoempie

Ik luisterde vroeger graag naar King Bee.

S. Morgenstern

'@Rawolf; van mij hoef je het geen explosiviteit te noemen. De kwaliteit zelf, noem het 'zich best goed kunnen plaatsen in sprints', is gewoon een eigenschap die ook heel waardevol kan zijn in dienst voor Van Aert.

Stoempie

En hun album heette Royal Jelly. Ik denk dat Roglic in de pot met royal Jelly is gevallen.
https://superfoodleven.nl/royal-jelly-de-grootste-concurrent-van-alle-andere-superfoods/

Rawolf

Het is inderdaad een nuttige eigenschap om je te kunnen plaatsen voor de knelpunten in de klassiekers

tdola

Leuk interview met gesink. Roglic rijdt dus weer ok, maar wordt mogelijk nog beter want in herstel stand. We zullen t zien.

Kruijswijk nog op de rollers maar binnenkort naar buiten. Wordt krap of hij dan tirreno haalt lijkt t. Maar rechtstreeks van hoogte naar giro kan ook.
Zou t kruijswijk zo gunnen de giro te winnen. Met de gruwelijke slotweek wel op zijn lijf geschreven.

Laatst gewijzigd
assen

TJV vrienden, aangenomen dat de Tour tot een goed einde wordt gebracht, hoe gaan we de Tour evalueren, afhankelijk van het resultaat?

Hier mjin preregistratie. In mijn oordeel tellen hier voor de eenvoud alleen etappezeges en podiumplaatsen AK mee.

10: AK 1, minstens 3 etappes; AK 1 en AK 3, 1 etappe; AK 1 en AK 2
9: AK 1, 0 etappes; AK 2 en minstens 5 etappes; AK 2 en AK 3 en minstens 3 etappes; AK 3 en minstens 8 etappes
8: AK 2 en minstens 2 etappes; AK 3 en minstens 5 etappes
7: AK 3 en minstens 2 etappes
6: minstens 5 etappes (als niemand op podium, dan sowieso niet hoger dan oordeel 6)
5: 2-3 etappes
4 of lager: 1 of minder etappes

Subjectief natuurlijk, en bepaald door verwachtingen en relatief belang AK en etappes.

jvh93

Ik denk dat je al mag spreken van een geslaagde tour als je hem wint. Dit is altijd het hogere doel geweest en als blijkt dat daar uiteindelijk 1 man wegvalt uit het klassement en zich moet opofferen voor de gele trui van de ander is dat prima, zelfs zonder eventuele ritoverwinningen zou dat nog steeds fantastisch zijn als ze de tour zouden winnen.

Natuurlijk heeft Zeeman aangegeven dat ze niks zullen laten liggen, maar het kan altijd anders lopen en is soms niet ongunstig om een ander de etappe te gunnen als je daardoor zelf beter in het klassement komt te staan (indien deze persoon wel volle bak mee op kop rijd om zo de etappe te winnen)

Glorious

Jongens, Traksel of Ducrot?.... het is echt verschrikkelijk allemaal.
Neem aan dat de meeste naar de Belg kijken?

Laatst gewijzigd
Glorious

Tom en Primoz:

https://www.youtube.com/watch?v=Omno7jLnVK4

Utrecht19

Ik zag geen aangepast tenue op de foto's van de ploegenpresentatie bij Jumbo. Bijzonder dat de ASO dat toestaat aangezien ze meestal eisen dat ploegen een geel shirt veranderen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@bezemwagen nee dit jaar hoeft dat niet... vooral omdat de ploeg dit jaar dat grote zwarte vlak op de buik heeft is het geen eis van de organisatie.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

weer een extra omslagberichtje...

Witte Trui

Altijd fijn om op een schone pagina te beginnen.
Mooi wat Gesink over Tony zegt in Bureau Sport en duidelijke meerwaarde dat die 2 jaar langer aan boord blijft. Proef ook wel dat Gesink optimistisch is over de toevoeging van Jansen, daarmee verschuiven de rollen weer. Jammer dat er niet met 3 kopmannen gepokerd kan worden, maar met deze bezetting kan een ander spelletje gespeeld worden met de ondersteuning.

Rico.

'@assen: allemaal leuk en aardig die evaluatie, maar welke ploeg zonder topsprinter wint nou 5 of meer etappes? Dan blijven dus alleen de voorspellingen voor het podium over? Winnen voor een 9, podium voor een 7 of 8?

S. Morgenstern

Winnen is altijd een tien. Of een negen, als dat de maximale score is, of een acht...

kelderfan

TJV gaat met een sterk team naar Hongarije. In de 1e. moet 't al gebeuren wat het klassement betreft.
Wie gaat 't doen voor TJV. Tolhoek krijgt in ieder geval grote steun van Hofstede. Tobias Foss en Chris Harper kunnen 't laten zien.

aru123

Nog een positief puntje vandaag teunissen heeft vandaag getraind met roosen, dus dan zal het wel de goede kant opgaan met zijn knie.

Rawolf

Jumbo Visma heeft sinds vandaag ook een Europees Kampioen, Michel Hessmann in de mixed relay wel te verstaan.

kelderfan

Zo dat is zeker goed om te horen, dat Mike Teunissen weer in training is.

$kedel

De opvolger van Tony Martin is gevonden ;)

Glorious

5e en laatste etappe Hongarije: (02-09-20)

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-hongrie/2020/stage-5/today/profiles

1 2 ... 261 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.