'@Rawolf
Quote:Heeft Hofstede bonis gepakt onderweg?
Ja
Hij 3x een tussensprint gewonnen die hem telkens 3 sec opleverde.
Was dus heel attent.
Morgen is de laatste maar zware etappe (koninginnenetappe) met bergop aankomst als het doorgaat vanwege de corona.
Ik gok dat vandaag net als gisteren diverse TJV renners proberen mee te zitten in de vlucht van de dag om wederom boniseconden pakken.
Overigens een mooie (bosrijke) omgeving in dit deel van Noord Hongarije. Vooral in de eerste etappe.
Niks mis mee om hier te koersen. Hoorde van Eurosport commentator dat ze deze ronde volgend jaar willen gaan opwaarderen tot een Pro koers. Nu al 5 WT teams aan de start met ook nog een aantal Pro-teams.
Dus volgend jaar waarschijnlijk meer WT teams aan de start.
Selectie compleet voor komend seizoen!
Eenkhoorn, Roosen en Hofstede met 2 jaar verlengd, Pfingsten met 1 jaar en Martens gaat nog een half jaar door (en natuurlijk wynants die nog tot de klassiekers doorgaat). Leezer, vd Hoorn en Lindeman gaan weg (net als grondahl en de plus, maar die worden niet genoemd).
edit: verwacht dus wel dat er na het stoppen van Wynants nog iemand uit het development team door gaat schuiven naar de Worldtour omdat ze anders geen 27 renners meer hebben, wat het minimale aantal is voor een WT ploeg
De selectie is nog niet compleet toch?
Er zou nog een nieuwe renner bij komen die al getekend had en mss kon van der Hoorn blijven (maar dit zal wel opgevangen worden door Martens en 2e helft van het jaar een Development renner).
Dus volgens mijn moet er nog 1 nieuwe renner worden aangekondigd.
Volgens het bericht is de ploeg compleet met deze verlengingen, dus ik verwacht niet nog een aankondiging of iets dergelijks. Staat ook niks genoemd over de plus en grondahk jansen terwijl wel expliciet wordt gezegd dat vd hoorn en lindeman geen deel meer uitmaken van het team. Beetje vreemd dat dat dan niet genoemd wordt
Volgens hun eigen info is het nu compleet of blijft Jansen dan toch.
Want nu in Affini, Dekker, Van Hooydonck, Oomen en Kooij a) en uit De Plus, Jansen?, Leezer, Lindeman, van der Hoorn, Martens a) en Wynants b)
a) t/m 30 juni en vanaf 1 juli 2021
b) t/m 11 april.
Dus er klopt iets niet in het verhaal.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.