Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 27 ... 396 397
kelderfan

'@Rawolf
Dat gaat dan zeker ten koste van het aantal overwinningen. Met Roglic weet je dat hij 't in rondjes het heel goed doet.
Maar bijv.. de LBL lijkt mij prima voor hem. In de Strade heeft hij niks te zoeken, dat is meer voor types a la Van Aert.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Fuglsang en Bardet deden daar de laatste jaren mee voor de overwinning. Lijkt me sterk dat Roglic daar niets te zoeken zou hebben.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Fysiek kan Roglic meedoen voor goede klasseringen in alle wedstrijden die ik noemde, maar Luckyloek heeft ook wel gelijk. Het dringen is (voorlopig) niet aan hem besteed. Aan de andere kant, aan je zwakke punten moet je werken :p

kelderfan

Fuglsang is ook een ander type renner. Dumoulin komt dichter in de buurt.
Maar af toe zie je weer iets meer van het programma 2020. PCS weet te melden dat Van Aert, Jansen, Teunissen en Wynants zijn geselecteerd voor Roubaix.:)
Oh, ja Wout heeft nu ook zo'n stuur op maat gekregen. Dat moet hem nog verder brengen met de tijdrit.
bron: cycling.be

Laatst gewijzigd
tdola

Heeft dumoulin uit zijn tijd bij sunweb al zo'n hypermodern, superlicht stuur? Lijkt me dat hij anders er ook vlot 1 aangemeten zal krijgen? Iemand info hierover?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb er niets over gelezen... maar het lijkt me logisch dat hij ook zo'n stuur gaat krijgen

S. Morgenstern

De renners die in Strade meededen voor de overwinning en die jij schaart onder 'een type a la Van Aert', zullen nauwelijks meer op Van Aert lijken, dan Fuglsang en Roglic qua kwaliteiten iets van elkaar weg hebben.

Laatst gewijzigd
Fanny

De Plus kopman in een grote ronde ?

https://www.indeleiderstrui.nl/algemeen-nieuws/264053/zeeman-denkt-verder-dan-dumoulin-en-roglic-de-plus-kan-ook-podium-rijden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Niet dit jaar

S. Morgenstern

Maar bedankt voor de link.

kelderfan

'@Fanny
Ik denk, dat Zeeman dat goed ziet. Die Laurens De Plus heeft echt grote stappen gezet dit seizoen. Maar ook Sepp Kuss kan zich komend seizoen goed laten zien. Ik hoop voor Sepp, dat Utah er weer bijkomt als koers.

S. Morgenstern

Tour of Alberta ook, daar kan de grote stappen zettende Kuss zich ook goed laten zien.

Laatst gewijzigd
tendam

Stop eens met het citeren van Indeleiderstrui, een ontzettende kutsite die alleen maar nieuws copy-paste. Nu zelfs uit een artikel van een maand geleden!

Volgens mij is het dit jaar zeer goed bevallen dat Kuss niet in Utah reed, nu was hij namelijk de hele Vuelta goed ipv alleen de eerste week.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Terug in tijd leuk. Joe Martin Stage Race lijkt mij een goede aanvulling op je programma. Die James Piccoli heeft zich daar goed laten zien en door naar Utah.
Trouwens Sepp is daar nog steeds om te trainen voor het seizoen. Ja wie gaat er mee op hoogtestage naast Roglic, Dumoulin, Kruijswijk, De Plus, Van Aert, Teunissen en Jansen.

S. Morgenstern

Misschien kunnen ze hem wel uitlenen aan zijn oude team, dan kan hij sowieso al die koersen rijden en laten zien dat hij grote stappen heeft gezet.

kelderfan

'@tendam
Wat heb jij? Er zijn gelukkig meer nieuwssites toch.
Maar wie zegt, dat Kuss beter is gaan functioneren door Utah niet te rijden. Misschien kwam 't wel door de 2 GT's in zijn programma. Hij zou wat mij betreft mee moeten gaan op hoogtestage, want dit jaar kwam hij wat later op gang.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Volgens mij ligt Sunweb jou beter gezien 't beleid.

S. Morgenstern

Want ik ben degene die het programma van deze ploeg en de samenstelling van de selecties regelmatig onbegrijpelijk vindt....

Kuss zou een rit in de Tour kunnen winnen volgend jaar en alsnog ben jij dan nog in staat om over jouw wens voor Kuss om Utah te rijden te beginnen. Dat hoeven we toch niet serieus te nemen?

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik neem het niet serieus in iedergeval

kelderfan

Kuss zou een rit in de TdF kunnen winnen bij zijn oude ploeg volgens jou. Ik niet serieus he @Yeez, want ik zie Kuss in de Giro starten met Tom Dumoulin.

Yeez

Jouw manier van interpreteren is echt, maar dan ook echt zeldzaam zeg... laat maar..

Fanny

'@TenDam
Bedankt voor jou kutreactie mbt artikel in de leiderstrui.

Hieronder nog een verhaaltje over Dumoulin of is dat ook niet goed ?

Dumoulin aan het elastiekje ?

https://nos.nl/artikel/2314828-we-hebben-met-dumoulin-het-elastiekje-steeds-verder-opgerekt.html

kelderfan

'@Fanny
Bedankt voor de link. Dit laat zien, dat een team ook mee moet groeien. Het jasje wordt niet vanzelf aangepast.
Als je niet kunt zien, dat het team naast een kopman ook een goede ondersteuning verdient, dan vraag je om brokken.
Dan kun je als @S.Morgenstern blijven vasthouden aan de vaste waardes, maar kom je niet verder in je ontwikkeling.
Ik hoop, dat TJV niet in dezelfde valkuil valt.
Quote:"In augustus, toen Dumoulin zijn vertrek officieel bekend maakte, zei hij dat hij in al die jaren geregeld lijnrecht tegenover de ploegleiding stond".
Dat vertelt het hele verhaal.

S. Morgenstern

Ik ben tenslotte degene die het niet opstellen van een renner in een koers waarin hij eerder goed heeft gepresteerd, zonder uitzondering onbegrijpelijk vindt...

Afgelopen seizoen had ik trouwens nog graag Van der Hoorn en Eenhoorn in de Vuelta gezien. Over vaste waardes verkiezen boven ontwikkeling gesproken.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Kelderfan
Quote: Ja wie gaat er mee op hoogtestage naast Roglic, Dumoulin, Kruijswijk, De Plus, Van Aert, Teunissen en Jansen.
Ik schat in Gesink, Kuss en Bouwman.

1 2 ... 27 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.