Fuglsang is ook een ander type renner. Dumoulin komt dichter in de buurt.
Maar af toe zie je weer iets meer van het programma 2020. PCS weet te melden dat Van Aert, Jansen, Teunissen en Wynants zijn geselecteerd voor Roubaix.:)
Oh, ja Wout heeft nu ook zo'n stuur op maat gekregen. Dat moet hem nog verder brengen met de tijdrit.
bron: cycling.be
Stop eens met het citeren van Indeleiderstrui, een ontzettende kutsite die alleen maar nieuws copy-paste. Nu zelfs uit een artikel van een maand geleden!
Volgens mij is het dit jaar zeer goed bevallen dat Kuss niet in Utah reed, nu was hij namelijk de hele Vuelta goed ipv alleen de eerste week.
'@S.Morgenstern
Terug in tijd leuk. Joe Martin Stage Race lijkt mij een goede aanvulling op je programma. Die James Piccoli heeft zich daar goed laten zien en door naar Utah.
Trouwens Sepp is daar nog steeds om te trainen voor het seizoen. Ja wie gaat er mee op hoogtestage naast Roglic, Dumoulin, Kruijswijk, De Plus, Van Aert, Teunissen en Jansen.
'@tendam
Wat heb jij? Er zijn gelukkig meer nieuwssites toch.
Maar wie zegt, dat Kuss beter is gaan functioneren door Utah niet te rijden. Misschien kwam 't wel door de 2 GT's in zijn programma. Hij zou wat mij betreft mee moeten gaan op hoogtestage, want dit jaar kwam hij wat later op gang.
Want ik ben degene die het programma van deze ploeg en de samenstelling van de selecties regelmatig onbegrijpelijk vindt....
Kuss zou een rit in de Tour kunnen winnen volgend jaar en alsnog ben jij dan nog in staat om over jouw wens voor Kuss om Utah te rijden te beginnen. Dat hoeven we toch niet serieus te nemen?
'@Fanny
Bedankt voor de link. Dit laat zien, dat een team ook mee moet groeien. Het jasje wordt niet vanzelf aangepast.
Als je niet kunt zien, dat het team naast een kopman ook een goede ondersteuning verdient, dan vraag je om brokken.
Dan kun je als @S.Morgenstern blijven vasthouden aan de vaste waardes, maar kom je niet verder in je ontwikkeling.
Ik hoop, dat TJV niet in dezelfde valkuil valt.
Quote:"In augustus, toen Dumoulin zijn vertrek officieel bekend maakte, zei hij dat hij in al die jaren geregeld lijnrecht tegenover de ploegleiding stond".
Dat vertelt het hele verhaal.
Ik ben tenslotte degene die het niet opstellen van een renner in een koers waarin hij eerder goed heeft gepresteerd, zonder uitzondering onbegrijpelijk vindt...
Afgelopen seizoen had ik trouwens nog graag Van der Hoorn en Eenhoorn in de Vuelta gezien. Over vaste waardes verkiezen boven ontwikkeling gesproken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.