Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 296 ... 396 397
kelderfan

'@Rawolf
Volgens mij zitten zij niet op 28; want 19/4 en ook 30/6 vervalt er een renner en op 1/7 komt er een dev. renner bij.
Dan zitten zij onder het minimum.
Je hebt gelijk, dat zij nog niet officieel hebben gezegd, dat dit 't team is en er kan zeker nog e.e.a. veranderen.

Yeez

In het persbericht staat duidelijk dat de selectie van 2021 rond is met de komst van kooij en de verlenging van martens. Ze schrijven het seizoen 28 renners in en 2 stoppen er halverwege. Daarna zal er wel weer wisselwerking zijn met de academy. Dus hierover discussiëren (versterkingen) is volledig zinloos.

kelderfan

Dat is zuur, dat Zeeman wegens wangedrag uit de Tour-bubbel is gezet. Dat is toch een "kleine" smet op 't toch goed lopende TdF.

Rawolf

Jumbo Visma staat ook in een wat minder leuk klassement bovenaan ):

https://twitter.com/ProCyclingStats/status/1306654219500490757?s=20

Stoempie

Is dan de rekensom ook dat Van der Hoorn blijft? Of is Van Hooijdonck zijn noodlot?

madeinstars

Kan bijna niet anders dan dat Roglic de tijdrit gaat winnen. Als WvA voluit gaat kan hij ook nog wel winnen, maar van de rest is Primoz op dit moment ruimt de beste. Die gaf vandaag de indruk dat 'ie de tour met 5 minuten voorsprong had kunnen winnen, als 'ie had gewild.

Stoempie

Ik gun Primo nog wel een ritoverwinning. Eentje vind ik toch wat flets voor de eindwinnaar.

Ik speel ff vals omdat ik het forum daarvoor bedoeld niet kan vinden. Primo remix voor Primoz.

https://youtu.be/7PTLdDTDang

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Dat is een mooie rekensom met Van der Hoorn blijft en Van Hooydonck komt.
Dan ben ik tevreden met het aantal en is @S.Morgenstern blij met het aanblijven van Taco.;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De ploeg start met voldoende renners aan het seizoen en dus vrees ik voor het lot van Taco. Dan is het afwachten na Parijs-Roubaix hoe de ploeg het verder heeft opgelost. Als Martens officieel bij de UCI wordt ingeschreven voor geheel 2021 dan zou er geen probleem zijn (als je al over een probleem moet spreken). Ze zullen er wel goed over hebben nagedacht.

AWestie

Ik luisterde de LtD podcast van 17 september vandaag en er gaat dan ook weer een heel stuk over hoe zogezegd het gros van de wielervolgers liever Pogacar dan Roglic op het hoogste podium heeft plus dat ze het gek vinden dat wanneer een Nederlandse ploeg de Tour wint niet het hele land in vervoering is. Ik kan daar met mijn kop niet bij hoor, kortzichtig gedoe. Tuurlijk hebben Nederlanders liever Tom dan Primoz als winnaar, duh-uh. Durf alleen nog steeds te stellen dat de marketingwaarde van het team+sponsors in NL en wereldwijd door de lucht schiet. TJV is een van de grootste topsportteams van het land en een van de beste wielerteams van de wereld. Hollands gezeik. *frustratie out*

Koosr1946

Toch wel heel KINDERACHTIG om hier bijna niets te melden over het asociaal gedrag van iemand die dat zeker niet mag doen.
Ik hoop dat ze in VEGHEL in gaan grijpen

Yeez

Hij moet nu 3 maanden lang met Dylan gaan vakkenvullen

deharderpeter

Ploegleiding van Jumbo Visma kan op belangrijke momenten vaak de druk niet aan, dat stamt al vanaf het Rabobank tijdperk, met het uit de tour halen van Rasmussen ( wat was ik daar kwaad om toen zeg.....), recenter voorbeeld is het op een cruciaal punt in de Giro vorig jaar gaan plassen en nu dit weer.

AWestie

'@deharderpeter Zohee goeie take heb je daar. Een paar incidenten bij elkaar stoppen met eigenlijk elke keer andere ploegleiding (op een paar poppetjes na) en meteen kan TJV niet onder druk geleid worden. Je kan voor bijna ieder team wel soortgelijke incidenten terug vinden. Onder druk wordt alles vloeibaar en niet helemaal te managen.

jvh93

Wat ik wel een kwalijke zaak vind is dat TJV de ploeg is met de meeste boetes deze Tour. Hoe valt dat te verklaren? Tuurlijk zijn ze met iets fantastisch bezig, maar die boetes zou ik als ploegleiding zijnde niet blij mee zijn.

Verder vind ik het tot dusver een fantastische tour voor TJV en ga ik ervanuit dat, mits er geen valpartijen of mechanische defecten ze tegen gaan zitten, dat Roglic zondag op het hoogste podium staat met de gele trui. Ik zie Pogacar absoluut geen 57 seconden dichtrijden in de tijdrit. Hoop dat van Aert vandaag zijn kans nog mag gaan en morgen een dijk van een tijdrit kan neerzetten (net als Tom, die ik een goede kans geef als hij zijn oude tijdritvorm kan bereiken). Als Roglic zondag nog het geel heeft verwacht ik eerlijk gezegd niet dat Van Aert zich in de sprint gaat Mengen, maar dat hij in het feestgedruis van de ploeg mee over de streep zal komen.

madeinstars

De helft van dat bedrag is al die ene boete van Zeeman. Verder vaak boete voor pissen, omdat Roglic dat gewoon in de trein doet terwijl WvA hem een zetje geeft. Die zullen ze ook wel voor lief nemen.

kelderfan

Ja dat van die Giro is natuurlijk is natuurlijk een hoogtepunt en dat met Rasmussen {ik was toen ook pisnijdig} is het dieptepunt wat dat betreft. De sponsor is toen ook meteen afgehaakt.
Het zijn ook maar mensen en als je dure fiets gaat slopen, dan zou ik ook uit mijn slof schieten. Ik kan mij ook wel voorstellen dat op dit moment de emoties hoog oplopen. Het team is met kanjer Roglic dicht bij.
Ik hoop alleen maar dat het rijden van Wout Van Aert wordt beloond met volgend jaar een goede ondersteuning in 't Vlaamse en wat wordt zijn programma. Want Wout blijkt een alleskunner te zijn. TJV heeft nu zijn eigen "Alaphilippe."

mus van de maasstad

Jezus wat een slecht stuk van daan hakkenberg in het AD over zeeman

"Vlak voor Parijs steekt amateurisme de kop op bij Jumbo-Visma"

Uhhhhhh ok....

Witte Trui

Qua beboeten is het natuurlijk ook vooral voor degenen die zichtbaar zijn t.t.v. overtreding. Dat is voor de ploeg op kop / voorin / in beeld / in aanwezigheid van jurywagens eerder het geval. Laat TJV nu net degene zijn die al 3 weken collectief op kop rijdt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan haal je nu weer dat riedeltje aan... volgens mij heeft Wout niets te klagen over zijn ondersteuning in de klassiekers.

Roosen, Teunissen, Van Hooijdonck, Wynants, Eenkhoorn en dan eventueel Dekker of Affini. Zie daar geen probleem

Turtlehead

'@mus: ik vind het niet zo'n slecht opinie stuk in het AD. Staat weinig in waar je aanstoot aan kan nemen. Matig crisismanagement gisteren. Plugge ook oorverdovend afwezig.
Hopelijk vandaag rustig dagje voor de gele trein en andere verhalen die interessant worden gevonden.

Misschien wel verstandig om in de tijdrit níet te wisselen naar de klimfiets, voor het oog van de camera's van de hele wereld...

ghostwriter

'@deharderpeter
Wat heeft de huidige ploegleiding van Jumbo-Visma te maken met de ploegleiding van de toenmalige Raboploeg?

TLJCAMPS

Archie Ryan knap 6e in de loodzware rit in de Ronde de l'Isard. Leemreize 12e.

madeinstars

Ja Mus, viel mij ook al op. Wat een slecht stuk ook. Omdat de journalistjes even moesten wachten op bericht is er meteen sprake van amateurisme. Terwijl gewoon duidelijk was dat Jumbo nog bezig was om bij de UCI een ander besluit af te dwingen.

Daan had er best een enigszins kritisch stuk over kunnen schrijven, maar één van de beste sportploegen van de wereld op het moment, die bezig is de grootste wielerwedstrijd van het jaar volledig naar zijn hand te zetten op basis van zo'n weinigzeggend incident betichten van amateurisme is gewoon sensatiezucht.

Laatst gewijzigd
deharderpeter

'@Ghostwriter heb je het al uitgezocht ?

1 2 ... 296 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.