Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 30 ... 396 397
kelderfan

Die wilde ik net plaatsen, maar het is goed om te lezen. Hij zegt nogal wat. Hij was alleen maar bezig geweest met winnen en hoopt TJV sterker te maken en geen bestaande processen te doorbreken. M.a.w. hij wil Roglic niet in de wielen rijden.

volger

TV tip
https://twitter.com/Vannieuwkerke/status/1206619249759928321?s=19

Yeez

Op strava van vandaag lijkt gesink een goede test te hebben afgewerkt

wieler4live

Ben benieuwd wat voor een voorbereidings koersen wout gaat rijden dit jaar aan gezien hij vorig jaar pas vanaf de omloop bij 't team zat

Yeez

Volgens daan hakkenberg gaat steven als kopman naar de vuelta. Dus die doet de giro als kopman of de tour als knecht

Yeez

Ploeg bevestigd het zelf nu

Rawolf

Ik vind dat zo'n dom iets, hoe kan je nu als kopman zeggen dat je voor de Vuelta gaat. Dat is zo diep in het seizoen, je moet nog maar zien of je geen blessures hebt etc.

S. Morgenstern

Lijkt me sterk dat als hij als kopman naar de Giro gaat, dat het kopmanschap in de Vuelta dan vooruitgeschoven nieuws is. Meesterknecht van Roglic in de Tour lijkt me de meest logische aanname.

Stoempie

Of Giro of TDF als knecht en Vuelta als kopman, Yeez.

Yeez

Knecht in de tour denk ik. Misshien dat ze hem in het klassement houden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf dat kan ook gebeuren met de renner die ze voor de Giro aankondigen. Ik zou me niet zo druk maken hierover, is gewoon een handig persmomentje na de presentatie van het Vuelta parcours.

Fanny

De kogel is door de kerk.
Kruijswijk als kopman naar de Vuelta.
Geen Roglic in de Vuelta.
Vrijdag meer !
https://www.nu.nl/wielrennen/6018629/kruijswijk-volgend-jaar-als-kopman-van-jumbo-visma-naar-ronde-van-spanje.html?redirect=1

Kruijswijk gaat denk ik als knecht naar Tour met als kopmannen Roglic en Dumoulin

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vindt het nog even te vroeg om vast te stellen dat er geen 2e kopman mee gaat naar de Vuelta. Er is alleen bekend gemaakt dat Steven als kopman naar Spanje trekt... er is totaal niets gezegd over de andere 7 renners.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Eens dat Steven de TdF combineert met de Vuelta en dan in de Vuelta het kopmanschap krijgt.
Tom Dumoulin krijgt de Giro en Roglic ja de TdF. Nu zien wie de heren meekrijgen.
Voor Dylan wordt 't de Giro want de Vuelta wordt weer te zwaar met al die stijle klimmen.

Fanny

'@Rahims
Quote: er is totaal niets gezegd over de andere 7 renners
Wat dacht je van de sprintploeg rondom Groenewegen aangevuld met enkele klimknechten.

S. Morgenstern

De koppeling met de presentatie van de Vuelta was me ontgaan. Wat dat betreft zegt het inderdaad toch niet alles over de rest van zijn seizoen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@fanny is ook een mogelijkheid.... alles ligt nog open volgens mij.

Yeez

'@rahimns dumoulin en roglic denk ik niet naar de vuelta met de spelen

Fanny

Tja, en dan vergeten we nog even de vierde kopman tw onze Goerge Bennett (indien weer volledig fit na zijn problemen met steken in de zij).
Grote kans dat hij de Giro weer gaat doen omdat zijn laatste Giro niet geweldig voor hem was na zijn eerdere valpartij net voor de laatste koers voor de Giro tw de Tour de Alps. Hij zal graag deze keer hoger willen eindigen.
Ze zullen hem toch ook wel een grote ronde willen geven als (mede)kopman. Ik schat dan dat dit de Giro zal zijn.
Verder denk ik dat hij als knecht Kruijswijk gaat helpen in de Vuelta.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahims
Quote: @fanny is ook een mogelijkheid…. alles ligt nog open volgens mij.
Dat ik de sprintploeg rondom Groenewegen noem is omdat er in de Vuelta 8 vlakke ritten zijn. Alhoewel dat zijn dan wel Spaanse vlakke ritten en dus zal het niet helemaal vlak zijn.
Groenewegen met zijn sprintploeg verwacht ik dus niet in de Tour maar misschien wel in afgeslankte vorm in de Giro.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Quote:"Wat dacht je van de sprintploeg rondom Groenewegen aangevuld met enkele klimknechten."
Je bedoelt de Vuelta. Die zo op 1e. gezicht veel te zwaar lijkt voor een sprintploeg.
Gezien wat Steven zegt komt er weer ploegentijdrit, die belangrijk is voor het verdere verloop. Dus denk maar aan Martin en Van Emden naast Kruijswijk, Bennett, Gesink, Harper en Bouwman {die ik dit jaar 2 GT's zie rijden.

Stoempie

Wanneer Kruijswijk maximaal wil presteren in Vuelta, dan zou de Giro de meest logische andere grote ronde zijn. En wanneer Roglic de beste ondersteuning mee krijgt in de TDF, dan vergezeld Kruijswijk hem. Lastig.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Hij lijkt je ieder jaar niets voor een sprinter en ondertussen worden ieder jaar meerdere ritten gewonnen door sprinters. Gezien de start in Nederland en de waarschijnlijke afwezigheid van Dumoulin en Roglic is Groenewegen gewoon een reëele optie.

Edit: het etappeschema bevat dit jaar zelfs opvallend veel vlakke ritten, waaronder dus twee door Nederland.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Giro Dumoulin, Kruijswijk, Gesink, Tolhoek, Groenewegen, Teunissen, Jansen, Van Emden.
TDF Roglic, De Plus, Bennet, Kuss, Gesink, Van Aert, Martin, Roosen.
Vuelta Kruijswijk, Tolhoek, De Plus, Vingegaard, Bouwman, Foss, Groenewegen, Teunissen

Nou ja. Na de 20ste zal alles wel weer anders zijn

kelderfan

Ja die twee ritten in Nederland zijn vlak + die TTT. Daarvoor heb je toch ook tijdrijders nodig. Martin blijft niet niets thuis {geen OS}. Kruijswijk zal toch zeker goede ondersteuning nodig hebben om mee te kunnen doen om die 1e. plek te verdedigen.

1 2 ... 30 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.