Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 31 ... 396 397
Stoempie

Groenewegen is wel een dingetje in de samenstelling van Giro en/of Vuelta ploeg.

Yeez

Overigens is martijn redegeld per 1 november overgestapt van deceuninck quickstep naar jumbo-visma. Als performance nutritionist

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Dylan kan veel beter zijn ding doen in de Giro of toch de TdF;)

Stoempie

Performance nutrionist...moet nog ff tot me doordringen...

Kelderfan. t botst met de klassementsambities, ergens.

S. Morgenstern

Dat is toch niet nieuw? Gaat ze volgens mij wel aardig af.

kelderfan

Die Primoz Roglic heeft veel noten en hoe wil je die kraken. Maar je hebt gelijk hoor Michiel De Rooij. Als Tom de Giro krijgt dan zal hij toch ook de nodige steun willen hebben. Dat wordt of is een leuke puzzel voor JV.

Stoempie

Nee idd Morgenstern. Niet helemaal. Al zagen we in de laatste Vuelta hetgeen ik bedoel. En ze spreken nu voor het eerst uit dat ze alle 3 de grote rondes willen winnen. Maar goed, Groenewegen zal niet blind bijgetekend hebben.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
Niet nieuw maar nu met drie kanjers is 't toch een stuk leuker.

S. Morgenstern

Ze spreken toch ook ambities uit rond Groenewegen? Die hebben ze ook niet zonder reden bijgetekend.

De realiteit van een selectie met vier wereldtoppers is overbekend en geeft niet door één puzzelstuk een interessante uitdaging.

Wat dat betreft heeft het parcours van de Vuelta hem vandaag misschien zelfs iets minder ingewikkeld gemaakt.

Laatst gewijzigd
Meertos

Dit vind ik nu zo goed aan TJV, duidelijkheid. Elke renner kent zo meteen zijn programma en daar kunnen de trainingen, hoogtestages en wedstrijden omheen geformeerd worden. Fantastisch. Benieuwd naar de overige GT en indelingen.

Yeez

Jumbo-Visma zal komend seizoen meermaals met meerdere kopmannen aan de start staan, zodat het in de koers kan kiezen welke kaart er gespeeld gaat worden “Dan is het aan Primoz, Steven of mij om te bewijzen wie op dat moment de beste is. Ik vind dat een mooie uitgangspositie. Het verdeelt de druk”, aldus Dumoulin. “Zolang we accepteren dat iedereen een eerlijke kans krijgt om zijn eigen ambitie waar te maken, zie ik geen problemen”, geeft hij aan. “Als ik niet de beste ben, dan wil ik niet eens dat er voor mij gereden wordt.”

Dus ook in grote rondes?

kelderfan

Kennelijk dus zeker in de GT's.

kelderfan

Steven heeft een leuk interview bij cyclingnews.
Hij is er bijvoorbeeld van overtuigd, dat TJV de strijd met Ineos kan winnen in de TdF, door vroege aanvallen.

Yeez

'@kelderfan dat kan, dat staat er niet wat je nu zegt (kennelijk zeker in gt’s) kun jij dingen ook lezen zoals ze er staan, ipv overal een eigen (gedroomde) draai aan te geven?

Yeez

Nieuwe tenue is ook gepresenteerd. Veldrittenue met de schuin zwarte baan is het nieuwe tenue geworden. Op de foto stonden kopmannen dumoulin, roglic, kruijswijk, van aert en groenewegen

kelderfan

'@Yeez
quote:cyclingnews;"Of course, Kruijswijk knows how to put teams like Ineos under pressure. In 2018 he blew the Tour wide open with a long-distance break over the Col de Madeleine and Croix-de-Fer that put over six minutes into a Team Sky-led peloton. The Dutchman was eventually caught on the slopes of Alpe d'Huez but only after Bernal was forced to pull the race back together, and those long-range attacks could be the key to next year's race."
Jij kan er ook wat van met je gedroomde antwoorden, want lezen is te moeilijk of zo.

Yeez

'@kelderfan je negeert mijn tekst en begint over iets anders. Waar staat dan dat ze sowieso met meerdere kopmannen gaan starten. Reageer daar eens op

kelderfan

Oei, het nieuwe team tenue vind ik niet een verbetering; zij zijn misschien wel beter te herkennen met die schuine strepen.

kelderfan

'@Yeez
quote:"je negeert mijn tekst en begint over iets anders."
Jij eindigt met een vraagteken en ik zeg zeker in de GT's. Is dat over iets anders?

kelderfan

quote:"Op de foto stonden kopmannen dumoulin, roglic, kruijswijk, van aert en groenewegen."
Dan is 't meteen ook duidelijk, dat er 5 kopmannen zijn in 't team. Roglic, Dumoulin en Kruijswijk voor de GT's/UWT's.
Van Aert voor de Vlaamse klassiekers en Groenewegen voor 't sprintwerk.

Yeez

'@kelderfan laat maar 😂😂😂

S. Morgenstern

Het vraagteken, het antwoord en toen de logische vraag waar dat antwoord op is gebaseerd. Dat het eerste antwoord met de vraag te maken had werd je niet verweten.

tendam

In dit fimpje is heel even een fietsende Dumoulin te zien met het nieuwe outfit: https://mobile.twitter.com/JumboVismaRoad/status/1207246634595299328

Toegegeven, Dumoulin maakt een outfit van de Wibra nog stijlvol, maar het ziet er wel aardig uit.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vind het nieuwe shirt helemaal top... de mooiste van de afgelopen paar jaar

Yeez

Overigens is roglic eerder weggegaan van het trainingskamp voor de uitreiking van Sloveens sportman van het jaar (dinsdagmorgen ipv donderdagmiddag)

Wel leuk om te zien dat de groep echte klimmers met gesink tolhoek de plus kruijswijk en dumoulin nu samen traint (insta gesink)

1 2 ... 31 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.