Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 319 ... 396 397
S. Morgenstern

De aanwezigheid van een uitzondering in Cavendish haalt toch niet onderuit dat dat een moment was waar de sterke Vlaamse mannen komen bovendrijven? Het is niet dat ik doe alsof de Jumbo-renners die daar goed uit de verf kwamen allemaal op het niveau zitten van MvdP of Lampaerts. Ik geef aan dat ze daar tussen allemaal sterke Vlaamse mannen in de breedte weer goed uit de verf kwamen. Waarom zou dat onzin zijn, omdat Cavendish er ook zat? Dat kwam op mij over als een kulargument eerlijk gezegd.

Rawolf

Een moment waar Vlaamse mannen komen bovendrijven? op een vlakke goed geasfalteerde brede weg? Waar iemand als Cavendish in zijn huidige vorm kan meekomen...

Als een Wynants daar niet even z'n neus kan laten zien had hij beter vorig jaar al zijn contract kunnen inleveren.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ja, een moment waar Vlaamse mannen (o.a. Vanmarcke, Lampaert, Van der Poel en Teunissen) kwamen bovendrijven, doordat ze daar net wat stormlopen naar smallere stukken hadden gehad en in het peloton bij het opdraaien van die grote weg direct het gas volledig open ging en alles op een lint werd getrokken. Werk waar ze straks in Vlaanderen halve dagen mee te maken hebben en waarbij het voor Van Aert heel belangrijk is om constant bij de voorsten te zitten om zo min mogelijk energie te verspillen.

Maar dat zijn natuurlijk allemaal kulargumenten, want Cavendish zat er op tussen..

Laatst gewijzigd
Rawolf

Het is blijkbaar nogal ingewikkelde materie.

Maak die "stormlopen" niet groter dan ze zijn, dit is de Binckbank tour geen klassieker. Het deelnemersveld is ook velen malen zwakker. Dat je hier je neus laat zien, wat elke WT rijder die gebouwd is voor dit werk zou moeten kunnen, zegt helemaal niks mbt de verhoudingen in de klassiekers.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Maak eerst mijn opmerkingen niet groter dan ze zijn, scheelt de helft. Vervolgens observeren dat tussen de aanwezige WT-renners die geschikt zijn voor dit werk, degenen van Jumbo er in de breedte heel goed uit kwamen op dat stuk en je hebt de aardige indicatie waar ik het over heb.

kelderfan

Nu kom ik binnen en ik denk er volgt een goed verhaal; maar nee want alleen Mike Teunissen zat er nog bij?

Rawolf

Ja je kan die meningen beter met een korreltje zout nemen als je daarin een indicatie hebt gezien dat Jumbos voorjaarsploeg goed op de rails staat.

Alpecin Fenix vandaag met 3 man in de aanval en vooral Rickaert een puike inspanning, wat zijn die dan wel niet? Dat is geen trein op de rails meer, die voorjaarsploeg moeten we nu vergelijken met straaljagers.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Het is simpelweg een bevestiging van een beeld wat we al sinds begin 2019 zien van die groep renners. Maak er gerust iets anders van, maar een sterk punt heb je niet.

Alpecin heeft ook een prima selectie. Vandaag daar inderdaad weer een uitstekende bevestiging van gekregen. Geen idee waarom dat gegeven mijn opmerking over die gouden kilometer minder relevant zou maken, maar goed.

Opmerkingen verdraaien of ze met een korrel zou nemen moet je verder ook helemaal zelf weten. Verwacht dan alleen niet van anderen dat ze jouw wel respecteren.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Gezien de uitslag komt TJV niet goed voor de dag. Wederom is 't een hectische finale wouw, die er voor zorgt, dat TJV geen ondersteuning in de finale kon brengen. Nadat Amund Jansen en Pascal Eenkhoorn hun werk hebben gedaan, was 't over met de pret.
Hier is te zien, dat Wout niet de beste ondersteuning heeft en dan kijk ik niet naar DCQS, maar een niet WT-ploeg Alpecin-Fenix.

Stoempie

Ik krijg weer Jiskefet neigingen.

S. Morgenstern

Eenkhoorn en Roosen waren de laatste mannen bij Teunissen, die in de chaos op een gegeven moment zijn eigen weg koos en concludeerde dat dit soort sprints niet zijn ding zijn. Van Aert zal inderdaad huilend voor de tv hebben gezeten.

kelderfan

Ik heb je echt gemist. Met beide beentjes op de grond lijkt mij een leuke binnenkomer.
Maar @Michiel De Rooij toch geen familie van Olav lucht je hart.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Ik lees bij TJV dat de Jiskefet-trein Teunissen naar voren bracht, maar dat hij zijn trein kwijt raakte door de hectische finale.
Maar ik heb ook niks aan te merken op Eenkhoorn en Roosen. Dat Wynants er niet altijd bij kan zijn heeft ook met het weer te maken. Die regen is niet goed voor je botten. Die is vaak wel goed.
Het gaat mij meer om 't geheel.

Stoempie

Kelderfan.
We leven in een rare tijd. Identiteiten strijd, gekwetste zielen. Iedereen rijdt elkaar in de wielen.
Olav is een gekooide tijger. Een krijger in de sprint. Wint rit na rit. Een snelle klasbak met pit.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Het geheel? Is dat iets mysterieus of iets concreets? Wanneer je namelijk Van Aert en Jansen bij die namen voegt die wel jouw goedkeuring genieten, dan heb je al zes van de zeven renners. Laat je vervolgens Van der Hoorn de eerste uren met zijn kop in de wind rijden en je hebt volgens mij je gewenste geheel. Vorig voorjaar was je ook nog behoorlijk positief na het Vlaamse voorjaar over die groep. Vreemd dat dat nu opeens verdwenen is.

kelderfan

Die Olav is echt een pareltje, maar of hij gekooid is, weet ik niet.
Hij wint niet alleen sprinten, maar komt ook over een heuvel.
Ik hoop natuurlijk niet dat je ziel gekwetst, maar er gebeurde weer van alles in die sprint met Mike Teunissen.
Dat hij zich er buiten heeft gehouden is ook een goed ding, want hij moet wel Wout kunnen ondersteunen.
Ik vind eigenlijk, dat wat Vanmarcke overkwam in die sprint {biggen en ellenboogjes} moeten worden gestraft met terugzetten in het klassement.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Wil Taco dat, dan oke. Dan kan hij zomaar blijven. Jij en ik tevreden. Hij kan dan ook die Dekker en later in het seizoen
Olav Kooij bijstaan.

S. Morgenstern

Waarom zou Van der Hoorn de klassiekers niet willen rijden? Aangezien hij gewoon een contract heeft tot het eind van het seizoen, lijkt het me niet dat hij eerder weg gaat, of zich daar niet in de etalage wil zetten.

Stoempie

Nou ja, hij heet Kooij. En das best mooi. Ik heb een ziel van vinyl. Hier en daar een krasje, doe overal een plasje overheen. Hebben we dat in ieder geval gemeen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@Morgenstern, je kan in elke scheet wel iets zien. Ik ben van mening dat je door die 5 seconden in beeld van de eerste etappe net voor de gouden kilometer echt helemaal niks kan zeggen over de sterkte van de voorjaarsselectie. Dat jij dat blijkbaar wel kan is heel bijzonder en ik raad je dan ook aan te gaan wedden op wielrennen dan ben je snel rijk.

Het zou je sieren je eigen standpunten te nuanceren in plaats van eindeloos te debatteren dat iedereen er zo moe van word dat ze maar ophouden jou mening enige weerstand te geven.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Mijn standpunt was heel erg genuanceerd. Jij maakt er vervolgens iets anders van, waardoor ik mijn constatering van een kort zichtbare bevestiging van een bekend beeld ga verdedigingen. Vraag je dus even af bij wie je moet klagen over je eigen vermoeidheid.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Aan Wynants die 50 meter op kop rijdt op een vlakke brede goed geasfalteerde weg zie je dat Jumbo - Visma 1 van de sterkste ploegen is in breedte voor het voorjaar, als dat een genuanceerde uitspraak is....

S. Morgenstern

Nee, dat is niet mijn stelling.

Wanneer je niet in staat bent nuances te constateren en te reageren op hetgeen anderen echt zeggen, dan kun je beter geen discussie aan willen gaan.

Rawolf

aan een dood paard trekken zeggen ze dan ofzo

S. Morgenstern

Sorry, maar jij hebt werkelijk geen enkele reden om jezelf op dat paard te plaatsen.

1 2 ... 319 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.