Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 328 ... 396 397
kelderfan

'@tdola
Eens. Er staan een aantal kanshebbers op achterstand. Die gaan echt oorlog maken en ook Bora ziet kansen voor Sagan.

AWestie

Voor het vrouwenteam de vriendin van Kuss? Noemí Ferré zit blijkbaar nu bij een UCI team https://instagram.com/mminoe?igshid=1o8kbdlprh7m8

Yeez

Ik denk het niet. Wel de zus van finn fisher-black. Ook pas 20 en geen onverdienstelijke renster

Yeez

Verder zijn Marianne Vos en Julie van de Velde bekend

AWestie

Ik ben wel benieuwd wanneer het nieuwe team wordt gepresenteerd. Twee woorden, negen letters...

TLJCAMPS

32-13 misschien?

kelderfan

Quote: "Ik vrees ook voor het groepsrijden maar hoop op wat aanvallender rijden."
Dat zag er toch echt anders uit. Er is voor gestreden met uitzonderlijke winnaar Ganna.
Krijswijk goed en stijgt naar plek 8. Tobias Foss heeft ook weer een betere dag gekend.

S. Morgenstern

Er is met twee debutanten, een Tolhoek die niet op niveau is en Bouwman als je meest degelijke klimknecht, sowieso geen aanleiding om aanvallend te rijden in de bergritten.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Bij jou kun je beter achteruit rijden.;)
Ik zag Tolhoek even voorop rijden, maar dat was al snel over helaas. Er is iets of hij moet sparen.
Maar Tobias Foss gaat volgrens mij groeien in deze Giro. Hij zat er goed bij. Bouwman en Harper hebben misschien minder goed gedaald, want ik zag maar 1 TJV-renner bij Kruijswijk in de afdaling; terwijl Bouwman en Harper et toch kort achter zaten.

kelderfan

'@Sephiroth
Dat is zeker goed van Koen Bouwman, die er als niet-klimmer toch weer goed bij zit.
Sam Oomen en ook Wilco Kelderman maken wederom een lange neus naar baas Sunweb; die nu toch herhaaldelijk achter z'n oren moet krabben.:)

S. Morgenstern

'@kelderfan; ik weet niet wat precies je punt is. Ik denk dat die van mij wel duidelijk is: Die renners zijn straks nog heel belangrijk, als Kruijswijk dit niveau door trekt. Hele goede keuze om het dan op deze manier aan te pakken en geen energie te stoppen in aanvallen.

tdola

Ben benieuwd of tolhoek op dit moment niet beter kan (in de giro vorig jaar ook pas op het laatst wat beter).
Opdracht sparen voor 3e week zou ik ook prima vinden.
Kan iemand met link naar ploegleiding dit niet stiekem navragen, of zouden ze daar geen uitspraak over doen?
Iig prima dag voor kruijswijk en consorten.
Wrs zondag pas weer afspraak voor de ak mannen, komende dagen lekker achter van Emden en Martin voor kruijswijk de dagen doorkomen en geen energie verspillen.

Zou een harper of Bouwman t 1 vd volgende dagen als vlucht reeele kans t mogen proberen? Kan t team evt ook in winning mood brengen.

S. Morgenstern

Tolhoek is niet helemaal fit, dat is toch wel duidelijk? Dat hij ook in dit soort ritten aan het sparen is, is daar een gevolg van.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola ik denk niet dat de ploegleiding hun tactieken gaan blootleggen aan wat supporters op wielerflits 😂

kelderfan

Nog even over de Vlaamse kern gesproken.
DCQS is minder dan vorige jaren wordt er geroepen, maar daar blijkt toch niets van. In de BP is 't toch weer DCQS die aan 't langste eind trek met Julian Alaphilippe.

tendam

Wel vreemd dat Foss er nu wel bij zit... die had op de Etna toch wel iets om voor te rijden, hij stond 5e in het AK. Tolhoek is voor mij sinds die goede Tour van hem een raadsel, z'n vorm lijkt totaal onberekenbaar.

Yeez

Dat tolhoek niet fit is is niet duidelijk, maar een aanname. Die is overigens wel reeël als je ziet hoe hij rijdt. Ik kan mezelf ook niet voorstellen dat dat sparen is

kelderfan

'@S.Morgenstern
Die twee debutanten kunnen alleen maar beter worden, als ook aanvallend kunnen koersen. Daar wordt je alleen maar sterker van. Normaal gesproken heeft Kruijswijk met Bouwman, Tolhoek {als hij niet ziek is} en 1 van de 2 debutanten genoeg om hem bergop te steunen. De volgens mij verrassende Pfingsten met Martin en Van Emden in het voorafgaande werk. Martin en Pfingsten doen kennelijk 't meeste werk voor de kopman, want Van Emden kwam ook even kijken.

kelderfan

'@Yeez
Dat zie je goed, denk ik. Het is geen feit, maar een sterke vermoeden dat er iets aan de hand is met Antwan.

S. Morgenstern

Tolhoek die wel fit is, moet er nog lang niet af op de momenten dat hij nu laat lopen. De enige reden om wel op die momenten los te laten, is een gebrek aan vorm. Dat je die aanname kunt doen, is wel duidelijk.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Nee, van aanvallen in de bergritten worden die jongens niet alleen maar sterker. Kruijswijk heeft er het meest aan als ze zo fris mogelijk de derde week bereiken.

Yeez

Kruijswijk heeft een reeële kans op girowinst, dan ga je geen jongens meesturen als die momenteel alle steun kan gebruiken

TLJCAMPS

Al zou ik het wel logisch dat ze Tolhoek sparen. Was vorig jaar namelijk helemaal uitgerookt.

Yeez

Tolhoek was vorig jaar niet uitgerookt. Tolhoek reed de hele giro niet goed door een gebrekkige voorbereiding (bijna blind na een ooginfectie in de winter). Tolhoek is juist een renner die juist in een 3e week beter wordt (taaie renner die niet moe wordt, volgens zichzelf)

Cycling

We gaan het zien met Tolhoek. Hopelijk is hij nog niet 100% en komt hij er de komende dagen doorheen. Vandaag hadden ze hem niet nodig. Martin en Van Emden hebben elkaar ook gevonden. Met zijn tweeën over de finish.

1 2 ... 328 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.