'@S.Morgenstern
Bij jou kun je beter achteruit rijden.;)
Ik zag Tolhoek even voorop rijden, maar dat was al snel over helaas. Er is iets of hij moet sparen.
Maar Tobias Foss gaat volgrens mij groeien in deze Giro. Hij zat er goed bij. Bouwman en Harper hebben misschien minder goed gedaald, want ik zag maar 1 TJV-renner bij Kruijswijk in de afdaling; terwijl Bouwman en Harper et toch kort achter zaten.
Ben benieuwd of tolhoek op dit moment niet beter kan (in de giro vorig jaar ook pas op het laatst wat beter).
Opdracht sparen voor 3e week zou ik ook prima vinden.
Kan iemand met link naar ploegleiding dit niet stiekem navragen, of zouden ze daar geen uitspraak over doen?
Iig prima dag voor kruijswijk en consorten.
Wrs zondag pas weer afspraak voor de ak mannen, komende dagen lekker achter van Emden en Martin voor kruijswijk de dagen doorkomen en geen energie verspillen.
Zou een harper of Bouwman t 1 vd volgende dagen als vlucht reeele kans t mogen proberen? Kan t team evt ook in winning mood brengen.
'@S.Morgenstern
Die twee debutanten kunnen alleen maar beter worden, als ook aanvallend kunnen koersen. Daar wordt je alleen maar sterker van. Normaal gesproken heeft Kruijswijk met Bouwman, Tolhoek {als hij niet ziek is} en 1 van de 2 debutanten genoeg om hem bergop te steunen. De volgens mij verrassende Pfingsten met Martin en Van Emden in het voorafgaande werk. Martin en Pfingsten doen kennelijk 't meeste werk voor de kopman, want Van Emden kwam ook even kijken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.