Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 327 ... 396 397
deharderpeter

enige etappes die echt naar grote hoogte gaan zijn etappe 18 en etappe 20, denk dat ze daar al wel een schaduw parcours voor hebben liggen.

tendam

'@yeez
Juist door die voorbereiding weet je dat niet. Misschien heeft het lichaam wel een paar weken in de herstelstand gezeten.

Yeez

Dan gaat die toch vanaf nu alleen maar beter worden lijkt mij?

S. Morgenstern

Kan ook dat de basis om deze vorm drie weken te rekken door de voorbereiding te smal is.

kelderfan

klopt @Yeez
Het kan na de Etna alleen maar beter worden en dat zonder malheur natuurlijk.
==
Hoe gaat Foss 't doen na zijn mindere dag van gisteren.

Yeez

'@morgenstern ah zo. Ja dat zou ook kunnen, maar is niet een alledaags beeld onder wielrenners

aru123

https://www.indeleiderstrui.nl/tour-de-france/315071/geruchten-over-tour-de-france-2021-met-veel-tijdritkilometers

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Foss gaat gewoon knechten voor Steven ....

kelderfan

Het belangrijkste is vandaag dat die jongens heelhuids zijn binnengekomen.

Cycling

Foss, Tolhoek en Bouwman verstandig ruim achter peloton gefinished. Het heeft geen zin voor hun om je zich te handhaven in het peloton in een massasprint.

S. Morgenstern

Nou, geen zin. Vorm tonen aan kelderfan is ook wat waard.

Rawolf

Bouwman mechanisch defect, vandaar. Verraste gisteren positief.

kelderfan

HarryJohan71
Tolhoek en Foss ja, maar Bouwmann is niet vrijwillig "ruim" achterin geëindigd.
Hij is in 't klassement een plaats gestegen. Hij blijft met Harper goed vooraan in het klassement. Nu op plaats 30 en Harper op plek 28. Dus jouw verstandig is gedeeltelijk waar. Dan kun je @S.Morgenstern bijpraten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Sephiroth
Dat klopt helemaal met Koen Bouwman. Wat er met Antwan Tolhoek aan de hand is, lijkt mij ook een grote vraag.

xistnc

Voorlopig ligt voor de hand dat Tolhoek voor eenzelfde krachtenverdeling opteert als Kuss in de Tour. Lijkt me verstandig.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Best kans dat Tolhoek is gezegd zijn krachten te sparen voor het laatste deel van de Giro... dat zou ik op zich geen slechte tactiek vinden.

$kedel

Laten we het hopen.. Hij was gewoon goed in Lombardije en Gran-Piemonte maar daarna is hij een soort pelotonvulling geworden.

Ondertussen zijn ze al op zoek naar een nieuwe Tolhoek:
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/122772/Wielrenners-gezocht-op-zoek-naar-de-nieuwe-Antwan-Tolhoek

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op dat punt is Jumbo-Visma goed bezig... niet alleen bezig zijn met de huidige selectie en die van de komende paar jaar maar ook al verder naar de toekomst kijken en hun verantwoordelijkheid nemen om jongeren meer weer aan het sporten te krijgen. Heel positief...

tendam

Er zit ook een deel eigenbelang in natuurlijk, jongeren interesseren zich totaal niet voor wielrennen dus straks hebben ze helemaal geen Nederlands talent meer om uit te kiezen ;)

kelderfan

Over Tolhoek gesproken. Mag hij morgen mee in de aanval. De laatste klim is 11 km van de meet. Dus een goede kans om dan weg te blijven. De sprinters hebben hier geen kans. Derhalve gaat 't om de aanvallers.

Cycling

Als er een grote groep wegrijdt, zal er wel een renner van JV (Foss, Bouwman, Harper of Tolhoek) proberen mee te gaan. Met een kleine groep (5 of minder) verwacht ik het niet. Je verspeelt dan veel energie en de kans is klein dat de ontsnapping het tot het einde haalt. Voor klimmers is het wel ideaal om mee te springen, omdat het meteen omhoog gaat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als de bedoeling was dat ze jongens willen sparen voor die laatste week dan ga ik er niet vanuit dat ze renners nu opeens mee in een ontsnapping laten gaan. Was Tolhoek eergisteren gewoon niet goed kan ik me ook niet voorstellen dat hij nu opeens goed genoeg is om mee te doen voor een overwinning vanuit een kopgroep.

Laatst gewijzigd
Yeez

Het is aannemelijk dat de ploeg bij Steven moet blijven. Alleen als Sunweb, Astana en Bora mannen mee gaan sturen zal Jumbo wel iemand meesturen

$kedel

Ik denk dat het morgen een rustdagje word, met 1 grote groep lammen en blinden die voor de dagzege mogen strijden.

tdola

Een rustdag? Met die laatste klim met top op 11 km vd finish zal t zeker geen totale rustdag zijn. Wellicht zullen bepaalde ploegen willen kijken of er klassementsmannen met een slechte dag zijn.

1 2 ... 327 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.