Nee @Michiel De Rooij Wilco Kelderman kan de rit goed lezen en ging ook volgens Kruijswijk op 't juiste moment.
Wel gedurfd, dat wel; want hij had alleen maar die versnelling in de benen, want hij kwam helaas niet meer bij jongeling Vanhoucke.
@rahimns
Dat is natuurlijk prima, maar die jongens moeten beter naar de baas luisteren en Tony Martin mag 't zeggen.
Nibali heeft nu wel erg goeie kaarten. Ben benieuwd hoe Kruiswijk op de spelletjes van Nibali gaat reageren. Nibali weet als geen ander de zwaktes van zijn tegenstanders uit te buiten. Maar dat lukt ook niet altijd. Tour 2014 Froome de stuipen op het lijf gejaagd op de kasseien. Giro 2016 Kruiswijk de sneeuw ingestuurd. Maar Giro 2019 mislukt pokerspel met Roglic. En Giro 2017 samenspannen met Quintana mislukt want Dumoulin bleef stoïcijns met de tijdrit nog in het vooruitzicht. Ik heb het gevoel dat Kruijswijk en Kelderman op dat vlak te kort zullen komen tegen Vincenzo.
In de Vuelta wordt 't weer Roglic en Dumoulin. Dumoulin zegt als hij beter is, dan rijdt Roglic voor hem, maar als Roglic wederom de beste is, dan rijdt Dumoulin voor Roglic volgens IDL.
Ik denk dat Roglic de man is en voor de herhaling gaat met Dumoulin, Kuss, Gesink, Hofstede, ? en ?.
Laurens De Plus heeft mijn voorkeur als hij goed. In de LBL leek 't er nog niet op en dat is jammer.
Dumoulin blijft thuis en neemt rust en dan duurtrainingen.
Over Roglic niks gelezen over wel of niet op hoogte.
Roglic, dumoulin, Bennett, kuss, Gesink en hofstede zijn soort van bevestigd voor Vuelta.
Laatste 2 plekken gaat tussen Martens, vingegaard, de plus en Lindeman. Waarbij ik inmiddels denk de laatste niet, want die is denk ik 1e reserve voor de Vlaamse klassiekers.
Denk weer een supersterk team, benieuwd welke renners er bij andere ploegen gaan starten en grootste concurrenten gaan zijn.
Gaat nog een hele mooie giro worden voor Kruijswijk en Kelderman. gezien de klimverhoudingen en de tijdritten ( pozzovio en majka kunnen er 'niks' van), kan het zomaar eens een dubbel podium worden. Als Kruijswijk morgen niet te veel tijd verliest, kan hij lekker naar zn goede vorm toegroeien en dan zie ik het helemaal goedkomen voor hem.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.