Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 330 ... 396 397
xistnc

Ik zag voorafgaand aan de sprint een geel truitje vooraan het peloton met flink wat overschot. En ik zag voorafgaand aan de finale een geel truitje in laatste positie die aan het flierefluiten was, terwijl hij zogenaamd ziek, zwak en/of misselijk zou zijn.

Cycling

Kruijswijk is perfect door Martin en Van Emden in de finale afgezet. Daarna kon hij zich eenvoudig voorin handhaven. Kruijswijk zag er goed uit in de finale. Nu morgen weer attent voorin mbv Martin, Pfingsten en Van Emden en niet laten verrassen door waaiers.

Yeez

Kruijswijk werd perfect voorin afgezet door martin en van emden inderdaad!

@xistnc tolhoek zit altijd achterin. Dat hij er in 2 etappes op zijn terrein finaal wordt afgereden kan niet de bedoeling zijn. Ik snap ook niet welke conclusie je nu trekt? Dat hij niet ziek/zwak/misselijk is omdat hij achterin zit of?

kelderfan

'@xistnc
Dat was Bouwman, die een tijdje alleen voorin reed; terwijl de rest was afgehaakt.
Toen hij door had, dat 't team hem niet meer wilde volgen, liet hij zich afzakken tot in het laatste wiel.
Hij heeft wel onnodig inspanning gedaan, want in de finale heeft hij met Harper 't nog eens geprobeerd om de kopman voorin te brengen. Dat lukte helaas niet want Kruijswijk kwam als 32e. over de streep {probleemloos dat wel}.

Murcia

Tolhoek reed wel degelijk achteraan met de ook strategisch rijdende Meintjes LOL, al op het vals plat gedeelte voor de laatste 3 km. Ik geloof niet zoveel in een briljante spaarstrategie en denk dat hij ofwel uit vorm of niet topfit is. Tony en Jos hebben Steven perfect afgezet. Harper kwam op het klimmetje nog even sterk naar voren gereden maar Steven kon het zelf wel af. Op ongeveer 1km voor het eind liet hij het voor de sprinters en bolde relatief uit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Naar welke etappe heb jij gekeken... Kruijswijk zat keurig voorin in de laatste kilometers tot ongeveer 1300 meter voor de finish reed hij bij de eerste 3. Pas daarna moest hij zich wat laten uitzakken. De ploeg heeft een prima finale gereden of had jij verwacht dat Steven vandaag mee zou gaan sprinten?

Laatst gewijzigd
tdola

Kruijswijk zag er prima uit en werd idd prima voorin afgezet.
Morgen makkelijke rit op papier, maar dus mgl waaier kansen. Hopelijk kruijswijk alert, evenals teamleiding.
Martin, van emden en pfingsten kunnen morgen heel belangrijk gaan zijn voor kruijswijk. (Ook bouwman, harper en foss zouden best in waaiers van waarde kunnen zijn).

Wildebert

Toch blijft het behoorlijk gissen naar de vorm van Tolhoek.

kelderfan

'@rahimns
Zeg ik dat ergens of lees jij verkeerd?
Ik heb 't over Bouwman en 't treintje. Tony goed gelijk op met Ganna, daarna Jos prima en Bouwman, die een tijdje met 't treintje achter zich heeft gereden. Dat ging even goed, maar toen reed hij bij de 1e. drie zonder Kruijswijk in zijn wiel.
Toen hij dat doorkreeg liet hij zich afzakken tot ergens achterin. Bouwman is daarna weer naar voren gereden om met Harper hun kopman voorin te houden, om er voor te zorgen, dat Kruijswijk niet achter een breuk zou komen.
@Wildebret
Dat begrijp ik ook niet helemaal met Tolhoek. Die is ziek of iets anders.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij heeft wel onnodig inspanning gedaan, want in de finale heeft hij met Harper ’t nog eens geprobeerd om de kopman voorin te brengen. Dat lukte helaas niet want Kruijswijk kwam als 32e. over de streep {probleemloos dat wel}.

@kelderfan Je zegt hier dat het ze niet lukte om Kruijswijk voorin te brengen.... dat zijn niet mijn woorden hoor. Het lukte ze prima om Steven voorin af te zetten.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Van Aert over de komende klassiekers. Hij denkt in de heuvelklassiekers ook kans gemaakt te hebben, maar een trainingspauze is nuttig om duurzaamheid op te bouwen.

https://sporza.be/nl/2020/10/08/wout-van-aert-op-de-trainingen-voel-ik-dat-het-nog-altijd-goed-zit~1602171683832/

Murcia

Bedankt Poeksel, Goed om te lezen hoeveel vertrouwen hij er zelf in heeft voor de komende klassiekers. Duurvermogen weer aangescherpt op de trainingen en hij lijkt mij bij uitstek in staat om realistisch zijn eigen kansen in te schatten. Beloofd nog wat!

horsm

Ik lees net op de Inner Ring dat het budget van Ineos omhoog gaat van 42 naar 50 miljoen. Wat een bedrag...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

pfff daar valt toch niet tegenop te boxen....

edit: @horsm dat was het budget in 2019 zelfs... ze zijn dus van 43 miljoen in 2018 naar 50 miljoen in 2019 gegaan... wow

Laatst gewijzigd
tendam

Ineos is in feite een soort Man City, een zielloze koopclub. Maar i.t.t. Man City is Ineos in het wielrennen de enige ploeg met zo'n enorm budget, dat maakt het zo belachelijk. Wat doen ze met al dat geld?

Rawolf

Ineos betaalt hun renners extreem goed, van Aert kan bij Ineos het 2/3 dubbele verdienen.

En bij Ineos heeft elke renner een custom tijdrit stuur.

Verder zou ik niet weten waar ze t laten :p

$kedel

damn... bij TJV hebben ze maar budget voor 1 tt-stuur per jaar :p

Laatst gewijzigd
tdola

T likjkt uit artikel van sporza dat van aert geen 3 dgse de panne rijdt tussen RVV en PR in. Kijken of er meer zijn die dat niet doen, en of ze dan evt dev renners erbij halen.

AWestie

Development Team Kan niet helpen bij WT races, is volgens mij de regel

Yeez

Klopt! wt wedstrijden mogen niet gereden worden door stagiaires of in dit geval renners de academy.

wout had al eerder aangegeven de panne over te slaan. Dat deed hij vorig jaar ook al. Lindeman zal hem daar wel vervangen en dan gokken op een sprint met teunissen denk ik.

tdola

Zag idd dat de panne wt is, dus geen dev dan idd.

Rawolf

Geen driedaagse de Panne om in optimale omstandigheden naar zijn lievelingskoers te trekken.

Daar lijkt me het speerpunt dan vooral Teunissen.

Yeez

Zal daar dan moeten sprinten tegen bennett ewan kristoff bouhanni en merlier.

Cycling

Dumoulin en Roglic de kopmannen in de Vuelta. Hopelijk krijgen Bennett, Gesink en Kuss ook een keer de kans op een ritwinst.

Rawolf

Oud nieuws, Roubaix geannuleerd dus Wout van Aert zal gewoon driedaagse de Panne rijden

1 2 ... 330 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.