Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 331 ... 396 397
Yeez

Dat is aannemelijk ja. Hoe jij het nu brengt doe je alsof het al bekend is

tdola

Als van aert RVV wint weet ik niet of hij de panne rijdt, maar te afgelasten van PR is denk ik de kans dat hij toch de panne rijdt idd groter geworden.

Rawolf

'@Yeez, hij kan ook met z'n geplande Parijs - Roubaix topvorm, waar hij weken voor heeft getraind, op de bank gaan liggen kijken maar meestal doen renners dan toch een koers. Anders heb je voor niks getraind (:

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Of hij begint eerder aan zijn crossseizoen.... het is inderdaad een beetje voorbarig om er maar vanuit te gaan dat hij dan De Panne gaat rijden.

Cycling

Kruijswijk weer perfect gebracht in de laatste 3 kilometer. In het begin ook goed gereden in de eerste waaier. Dit heeft vertrouwen voor de komende dagen.

S. Morgenstern

Het perfect ondersteund door de vlakke ritten komen, doet in ieder geval wel denken aan de Giro waar hij super fris in de bergen aan kwam en daar vervolgens de sterkste bleek. Hij heeft nu met Pfingsten en Martin in plaats van Tankink en Tjallingii misschien nog wel een betere ondersteuning.

Rawolf

Heb je het nu over 2016? Daar was Tankink niet de man voor het vlakke.

Nu is het ook meer van Emden met een belangrijke rol, Martin kon in de finale weinig meer doen vanwege een mechanisch defect.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Van Emden en Tankink waren toen zijn laatste twee mannen in sprintritten. Tjallingii deed meestal het werk ervoor.

Rawolf

Meer van Emden en Batta volgensmij maar verder niet heel belangrijk (:

S. Morgenstern

Battaglin zat er vaak nog in de buurt, maar was niet zo goed in het piloteren van een ander. Tankink en Van Emden waren de aangewezen mannen om hem veilig door die finales te loodsen.

tendam

Deze ploeg is inderdaad (veel) sterker dan degene waar hij bijna de Giro mee won... al zat daar wel Roglic in, maar die kon vrijwel niks betekenen.

Rawolf

Vooral in de bergen is de ondersteuning wat beter. Tolhoek valt enorm tegen maar alsnog zijn Harper, Bouwman en Foss meer hulp dan Battaglin en Keizer.

robklerx

Dit jaar missen ze natuurlijk wel Castelijns, dat is een aderlating

tendam

Verrek joh, Twan Castelijns. Uit de categorie vergeten renners...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wout heeft het zelf in ieder geval niet over de Panne....

Murcia

Gewoon vanwege de reactie van Wuyts zou Wout het woord Vuelta moeten laten vallen. Ploeg overigens vandaag alert gekoerst. Mede initiatiefnemer van de waaier aan het begin en aan het eind knap Kruiswijk beschermd.

tdola

Ik zie t niet gebeuren, maar in theorie zou er 1 renner na rvv ri de vuelta kunnen gaan, mocht dat nodig zijn, lindeman dan in de panne erbij. Wel tevoren corona test doen (net als Wellens geloof ik).
Maar denk dat teunissen of eenkhoorn of Roosen dat niet gaan doen. (Van aert, wijnants, vd hoorn en jansen sowieso geen optie).

Team met roglic, dumoulin, kuss, gesink, Bennett, hofstede, en 2 van martens, vingegaard, de plus is prima in orde.

S. Morgenstern

Het zou wel goed zijn voor de ontwikkeling van Eenkhoorn en ook Roosen zou wel weer eens een grote ronde kunnen gebruiken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zie dat niet snel gebeuren. Je hebt nu al moeite om voor de Panne 7 renners te vinden.

S. Morgenstern

Waarom dan? Wanneer er één van de zeven voor Vlaanderen naar de Vuelta gaat, dan kan Lindeman daar toch gewoon zijn plek in nemen? Zou je er zelfs twee daarvan op willen stellen in de Vuelta, dan heb je Martens en De Plus nog om wat te knechten. Hoe dan ook moet zoiets niet daar vanaf hangen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ten eerste vraag ik me serieus af of De Plus wel naar de Vuelta gaat en waarom zou je in hemelsnaam een frissere Lindeman opstellen in de Panne en een renner die net 2 zware klassiekers heeft gereden naar de Vuelta sturen, ik zie daar de logica eerlijk gezegd niet van in.

Yeez

Het kan ook niet. Tussen vlaanderen en de vuelta zit 2 dagen. Je moet de dag voor vlaanderen een bloedtest doen voor de vuelta. Wellens heeft bijvoorbeeld vrijstelling gekregen en gaat het dus combineren, maar ik denk dat het geen optie is. Het team voor de vuelta staat zo goed als vast:

Roglic
Dumoulin
Bennett
Kuss
Gesink
Hofstede
Vingegaard
Martens/De Plus??

Voor de Panne heb je dan:
Teunissen
Jansen
Roosen
Eenkhoorn
Wynants
Vd hoorn
Lindeman/v aert??

S. Morgenstern

De Plus verwacht ik ook niet in de Vuelta. Daarmee is hij dus een optie om op te stellen in De Panne. Één van die renners naar de Vuelta sturen, zou je doen om te investeren in hun ontwikkeling. Uiteraard heeft dat weinig zin als ze uitgepierd aan de start staan en moet je dan sowieso voor anderen kiezen, maar dat is een ander punt. De selectie van De Panne is in ieder geval niet iets wat de keuzes voor de Vuelta mag beïnvloeden.

S. Morgenstern

Oh joh, ging er vanuit dat er een week tussen zat. Twee dagen gaan ze niet doen.

tdola

'@allen
Ik zei ook dat ik t niet zie gebeuren, maar in theorie zou t kunnen als er nood aan de man is.

1 2 ... 331 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.