'@S. Morgenstern
Dank voor het plaatsen van de Eurosport interviewtjes en andere doorverwijzingen van Foss en Jansen.
Alleen inderdaad jammer dat de interviewer niet verder doorvraagt welke koersen Van Emden, Bouwman en Tolhoek naast de genoemde, nog meer rijden.
Maar misschien horen of lezen we dat binnenkort in andere interviewtjes zodat de lijst op PCS aangepast kan worden.
Ik verwees niet zo lang geleden naar dit artikel. Toen vroeg jij naar de bron, die inmiddels was verdwenen en pas vandaag weer opduikt. Het gaat over die jonge talenten, die 't heft in handen nemen. Steven Kruijswijk had weer stappen gezet, maar moest toch een Bernal voor laten gaan in o.a. Catalunya. Trouwens Catalunya zie ook niet terug in de opstelling {PCS dan}. Ik heb kennelijk wat gemist over wat betreft de deelnemers voor deze UWT.
Er staan op dit moment 50 koersen op het programma waar op een of andere manier bevestiging over is, dat zijn er 12 minder dan vorig jaar. Ik ga ervan uit dat deze lijst nog zeker niet compleet is. Zeker in het najaar gaan er nog koersen bij komen. Alle koersen staan op de eerste pagina van dit topic en gaan ook aangevuld worden met de selecties.
Het voorjaar word toch ook flink opgeschroefd met nieuwe koersen. Kuurne en Volta Algarve vallen dan wel weg, maar daar komen toch wel andere koersen voor terug vooral in Frankrijk en Italie. Ik denk dat het programma uiteindelijk zelfs iets uitgebreider gaat zijn dan dit jaar. Maar daar komt begin volgend jaar wel meer duidelijkheid over ga ik vanuit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.