Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 38 ... 396 397
Yeez

'@veld slag om norg en volta classic zijn er al 2 😉

Fanny

'@S. Morgenstern
Dank voor het plaatsen van de Eurosport interviewtjes en andere doorverwijzingen van Foss en Jansen.
Alleen inderdaad jammer dat de interviewer niet verder doorvraagt welke koersen Van Emden, Bouwman en Tolhoek naast de genoemde, nog meer rijden.
Maar misschien horen of lezen we dat binnenkort in andere interviewtjes zodat de lijst op PCS aangepast kan worden.

Yeez

George Bennett
Chris Harper
Antwan Tolhoek
Bert-Jan Lindeman
Tom Leezer
Taco van der Hoorn
Lennard Hofstede

Line-up voor down under en cadel evans ocean race. Niemand voor de sprints dus. Overwinning zal dan op willunga hill moeten komen ;) of een eindklassement

TLJCAMPS

Bron voor Taco van der Hoorn?

Edit: Laat maar, zie het al.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Waar zie jij trouwens dat dit ook de selectie voor de Cadel Evans Great Ocean Race?

tendam

Harper moet zich afmelden voor de TDU. Hij heeft helaas geen fiets.

tdola

Leezer, Lindeman, hofstede en Bennett dan op herhaling na 2019 in tour down under.
Voor vd Hoorn zorgen dat ie juist nu niet te vroeg in vorm komt, dat was afgelopen jaar volgens mij zijn probleem, was in de echte klassieker al over vormpiek heen leek t.

Yeez

'@tendam goeie grap.

@tijmencamps lijkt mij stug dat ze iemand laten invliegen voor 1 dag koersen. Met jetlag etc.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bianchi levert ook fietsen in Australië... maar ik ga ervan uit dat de mannen die nu naar Australië afreizen wel een extra fiets voor Harper mee kunnen nemen.

kelderfan

'@rahimns
hier het bedoelde artikel /https://www.indeleiderstrui.nl/algemeen-nieuws/227089/peloton-op-hol-door-nieuw-elan-kruijswijk-heeft-stap-gezet-en-dat-bleek-nodig.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wanneer wordt Bennett eigenlijk geopereerd? Of is dat al gebeurd?

@ kelderfan;
wat je zichtbaar wil hebben [/url ]
(Maar dan zonder de twee spaties voor de sluitende haakjes.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Morgenstern hij is al onder het mes geweest...

https://www.wielerflits.nl/nieuws/drie-ribben-verwijderd-bij-george-bennett/

@Kelderfan je moet even mijn geheugen opfrissen... bij welke discussie hoorde die link ?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Bennett is de week na Lombardije al geopereerd volgensmij

kelderfan

Ik verwees niet zo lang geleden naar dit artikel. Toen vroeg jij naar de bron, die inmiddels was verdwenen en pas vandaag weer opduikt. Het gaat over die jonge talenten, die 't heft in handen nemen. Steven Kruijswijk had weer stappen gezet, maar moest toch een Bernal voor laten gaan in o.a. Catalunya. Trouwens Catalunya zie ook niet terug in de opstelling {PCS dan}. Ik heb kennelijk wat gemist over wat betreft de deelnemers voor deze UWT.

tendam

Bennett is allang geopereerd, daarover verstuurde hij deze hilarische tweet:

https://mobile.twitter.com/georgenbennett/status/1191464082588815360

Yeez

'@kelderfan catalonie is weinig over bekend. Zelfde met romandie (alleen foss tot nu toe) lijkt me logisch dat bennett catalonie rijdt, waarna hij op hoogte gaat. Hoop alleen niet dat bennett romandie doet en daarmee dezelfde fout als roglic maakt.

S. Morgenstern

Bennett is al geopereerd zeker?

Goede zaak in ieder geval dat het deze winter zijn voorbereiding op de Giro niet zal beïnvloeden.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Iemand enig idee of Harper en/of Bennett aan hun nationale kampioenschappen gaan mee doen

Rawolf

Ik vond het juist toen al laat, had verwacht dat hij gelijk na de vuelta die operatie zou ondergaan maar heeft toch eerst nog de italiaanse najaarsklassiekers gedaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@wieler4live daar ga ik wel vanuit... in ieder geval als Harper weer een fiets heeft tegen die tijd ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er staan op dit moment 50 koersen op het programma waar op een of andere manier bevestiging over is, dat zijn er 12 minder dan vorig jaar. Ik ga ervan uit dat deze lijst nog zeker niet compleet is. Zeker in het najaar gaan er nog koersen bij komen. Alle koersen staan op de eerste pagina van dit topic en gaan ook aangevuld worden met de selecties.

Yeez

Zeker nog niet compleet lijkt me

wieler4live

Ik denk dat de koersdagen redelijk gelijk gaan zijn als dit jaar

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het voorjaar word toch ook flink opgeschroefd met nieuwe koersen. Kuurne en Volta Algarve vallen dan wel weg, maar daar komen toch wel andere koersen voor terug vooral in Frankrijk en Italie. Ik denk dat het programma uiteindelijk zelfs iets uitgebreider gaat zijn dan dit jaar. Maar daar komt begin volgend jaar wel meer duidelijkheid over ga ik vanuit.

Fanny

'@Rahimns
Chech Tour wordt ook verreden op 6 tm 9 augustus 2020 met Teunissen.
Kan dus vermeldt worden op pagina 1

Laatst gewijzigd
1 2 ... 38 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.