'@Sephiroth ik ben ook altijd benieuwd geweest naar wat Dylan zou kunnen als hij zich langer zou toeleggen op klassiekers rijden. Hij blijft altijd een brede, gespierde beer, dus de snelste vergelijking is te maken met Kristoff en die rijdt altijd leuke uitslagen bij elkaar. Ik moet bij die vraag ook altijd denken aan Dylans waaierrit in Parijs-Nice, naast de Champs Elysees de wedstrijd van hem met de meeste impact denk ik.
'@Yeez
quote: "welke gevolgen van dien? Wat zie je voor je met supporters in België tov andere landen? En graag een direct antwoord op beide vragen."
Ik dacht 't voldoende te hebben onderbouwd.
Maar goed met welke gevolgen van dien. In de RVV bijv. is het strijden om je plekkie om bij de 1e. groep te zitten en de supporters staan op je lip. Dan wordt er geduwd en porren uitgedeeld.
Doordat het wederom een renner van DCQS betreft, zijn de sentimenten bij de supporters en renners volgens mij een stuk hoger in de Belgie, dan bijv. in Noorwegen.
Dylan geeft 't goed aan. Het is en blijft een zwarte bladzijde, die hem nog lang zal achtervolgen.
Dus is de suggestie om hem naar klassiekerrenner om te vormen nog niet zo gek.
Dit seizoen moet hij gewoon weer de oude worden en dat gaat echt niet zomaar.
Is dit nu duidelijk.
Ook in België zal Dylan gewoon moeten kunnen starten net zo goed als hier in Nederland of waar dan ook in de wereld. Denk dat hij wel zal incalculeren dat er soms iets naars geroepen wordt. En voor de rest blijven supporters wel van hem af hoor, zie echt geen lynchpartijen gebeuren in België.
'@rahimns
Lynchpartijen in het wielrennen lijkt mij inderdaad niet. Dat boe of iets naars roepen zal ook geen invloed hebben.
Maar denk maar eens aan Froomy in de TdF. Supporters zijn niet altijd lieverdjes en ook renners komen wel eens verhaal halen.
Ik stel dat je Dylan goed moet begeleiden en dan ook een goed programma moet aanbieden vanaf 1/2 mei.
Dan bij voorkeur niet meteen in Belgie. Daarvoor kun je mooi Dekker en Kooij inzetten.
'@kelderfan je weet dat dylan niet de klassiekers kan doen volgend jaar? Daar ging de discussie over (waar dylan ging starten). Je combineert vragen en andere onderwerpen met elkaar. Dat is meestal geeen goed idee. Dylan doet veelal massaspurts, dus die heeft een last van fans 😉 je maakt jezelf wederom niet relevant
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.