Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 389 ... 396 397
Robert

Mag Dylan wel rijden in niet UCI wedstrijden? Of zijn die er nagenoeg niet op een hoog niveau? WT kan sowieso niet, maar daaronder?

AWestie

Dan maar de Amsterdamse Cross Competitie voor Dylan? ;) https://www.parool.nl/nieuws/dylan-groenewegen-ik-kwam-er-net-lekker-in~b3fe436a/

Fanny

Langeveld verlengd met 1 jaar bij EF met een salarisverlaging.
Helaas dus niet mijn gewenste overgang naar de klassiekerploeg van JV.
Misschien in 2022 dan maar.

AWestie

'@Sephiroth ik ben ook altijd benieuwd geweest naar wat Dylan zou kunnen als hij zich langer zou toeleggen op klassiekers rijden. Hij blijft altijd een brede, gespierde beer, dus de snelste vergelijking is te maken met Kristoff en die rijdt altijd leuke uitslagen bij elkaar. Ik moet bij die vraag ook altijd denken aan Dylans waaierrit in Parijs-Nice, naast de Champs Elysees de wedstrijd van hem met de meeste impact denk ik.

kelderfan

Wout Van Aert volgend seizoen na de Strade door naar de T/A lijkt mij een goede zaak. De Dauphine heeft hem dit seizoen ook goed gedaan.
@Fanny
Ja inderdaad jammer dat Langeveld niet wordt gehaald.

Rawolf

Word een druk programma voor WvA, oppassen op overbelasting als ik hoor dat hij maar een rustperiode van 2 weken heeft gepakt

Voorjaarsklassiekers van Strade Bianche tot Luik met daartussen Tirenno ook als doel, dan de Tour, Olympische spelen, WK, Italiaanse najaarsklassiekers...

kelderfan

'@Yeez
quote: "welke gevolgen van dien? Wat zie je voor je met supporters in België tov andere landen? En graag een direct antwoord op beide vragen."
Ik dacht 't voldoende te hebben onderbouwd.
Maar goed met welke gevolgen van dien. In de RVV bijv. is het strijden om je plekkie om bij de 1e. groep te zitten en de supporters staan op je lip. Dan wordt er geduwd en porren uitgedeeld.
Doordat het wederom een renner van DCQS betreft, zijn de sentimenten bij de supporters en renners volgens mij een stuk hoger in de Belgie, dan bijv. in Noorwegen.
Dylan geeft 't goed aan. Het is en blijft een zwarte bladzijde, die hem nog lang zal achtervolgen.
Dus is de suggestie om hem naar klassiekerrenner om te vormen nog niet zo gek.
Dit seizoen moet hij gewoon weer de oude worden en dat gaat echt niet zomaar.
Is dit nu duidelijk.

kelderfan

'@Rawolf
Misschien laat hij de MSR wel lopen. Luik lijkt mij nog niet voor komend seizoen bedoelt.
Maar die T/A lijkt mij voor de klassiekers ideaal. Dan wordt 't Omloop, Strade, T/A en door naar E3, RVV en P-R.

Rawolf

Nou ja ideaal, vorig jaar beweerde de ploeg nog dat het beter is een trainingskamp te pakken ipv Tirenno om in de gouden week op topvorm te zijn.

Die standpunten wisselen blijkbaar elk seizoen wat niet heel geloofwaardig over komt.

Yeez

'@kelderfan laat maar zitten. Het klassiekervoorjaar is bovendien voorbij als zijn schorsing er op zit... maar goed, ik heb mijn poging gedaan

Murcia

Standpunten kunnen worden ingehaald door actuele ontwikkelingen, Wout maakte dit seizoen zulke grote stappen dat een koers als Tirreno winnen, binnen zijn bereik is gekomen. En wie weet wordt zijn programma toch nog anders.

Rawolf

Tirenno winnen is echter ondergeschikt aan de Ronde van Vlaanderen en Roubaix, dus dat verandert mijns inziens weinig aan het verhaal.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yeez
Je wil of je kunt niet snappen wat ik zeg. Jammer dan.
Ik zeg toch niet dat Dylan komend seizoen al de klassiekers moet gaan rijden.
Quote: "Dus is de suggestie om hem naar klassiekerrenner om te vormen nog niet zo gek."

kelderfan

'@Rawolf
Ja, de Dauphine is ook een voorbereiding op de TdF; dus ja is de T/A ook een goede voorbereiding op 't klassieker geweld.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook in België zal Dylan gewoon moeten kunnen starten net zo goed als hier in Nederland of waar dan ook in de wereld. Denk dat hij wel zal incalculeren dat er soms iets naars geroepen wordt. En voor de rest blijven supporters wel van hem af hoor, zie echt geen lynchpartijen gebeuren in België.

kelderfan

'@rahimns
Lynchpartijen in het wielrennen lijkt mij inderdaad niet. Dat boe of iets naars roepen zal ook geen invloed hebben.
Maar denk maar eens aan Froomy in de TdF. Supporters zijn niet altijd lieverdjes en ook renners komen wel eens verhaal halen.
Ik stel dat je Dylan goed moet begeleiden en dan ook een goed programma moet aanbieden vanaf 1/2 mei.
Dan bij voorkeur niet meteen in Belgie. Daarvoor kun je mooi Dekker en Kooij inzetten.

Yeez

Gelukkig is de bb tour en het wk pas in augustus/september ;)

Kan hij in mei/juni/juli mooi de artic race of norway doen 😉

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan gelukkig rijden ze in het peloton in België niet bergop... ik denk dat je echt overdrijft.

kelderfan

'@rahimns
In de klassiekers wordt echt wel geklommen. Dus ik overdrijf en waarom dan wel?
@Yeez
Dus Noorwegen kun je gelukkig wel toevoegen aan het lijstje voor Dylan Groenewegen.;)
De BB misschien dan ook wel, afhankelijk van wat Wout Van Aert gaat rijden

Yeez

'@kelderfan je weet dat dylan niet de klassiekers kan doen volgend jaar? Daar ging de discussie over (waar dylan ging starten). Je combineert vragen en andere onderwerpen met elkaar. Dat is meestal geeen goed idee. Dylan doet veelal massaspurts, dus die heeft een last van fans 😉 je maakt jezelf wederom niet relevant

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote: "dus die heeft een last van fans."
Leg eens uit wat je hier mee bedoelt, want ik begrijp je niet in deze.😎

defietser

Voor de klassiekers: Valgren

Laatst gewijzigd
AWestie

Een pagina terug Langeveld (die is volgend jaar 36), nu hier weer Valgren. Voor komend jaar is het team rond, zegt het team zelf. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen? Of je moeten we al voor 2022 fantaseren?

Yeez

Een is geen ;)

Rawolf

Zo zeker is dat allemaal niet hoor, dat Zeeman tussen neus en lippen wat laat vallen betekent niet dat je daar je hele beleid op bouwt :p
Nu Groenewegen sowieso out is voor het halve seizoen is de ruimte een extra renner te halen er zeker.

1 2 ... 389 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.