Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 391 ... 396 397
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Van mensen binnen de ploeg krijg ik in ieder geval te horen dat er op dit moment niets speelt.

Laatst gewijzigd
Moreno Ventura

Hallo, iedereen, dit zijn mijn gedachten voor dit seizoen:

BENNETT George : 8
BOUWMAN Koen : 7,5
DE PLUS Laurens : -
DUMOULIN Tom: 6,5
EENKHOORN Pascal : 6,5
FOSS Tobias : 7
GESINK Robert : 8
GROENEWEGEN Dylan : 7
HARPER Chris : 6,5
HOFSTEDE Lennard : 7
JANSEN Amund Grøndahl : 6,5
KRUIJSWIJK Steven : 6,5
KUSS Sepp : 8,5
LEEZER Tom : 5
LINDEMAN Bert-Jan : 6
MARTENS Paul : 7
MARTIN Tony : 8
PFINGSTEN Christoph : 7
ROGLIČ Primož : 9,5
ROOSEN TIJD : 6
TEUNISSEN Mike : 6
TOLHOEK Antwan : 5,5
VAN AERT Wout : 10
VAN DER HOORN Taco : 5
VAN EMDEN Jos : 6
VINGEGAARD Jonas : 7,5
WYNANTS Maarten : 6,5

Klassiekers: 8,5
Rondewerk: 9

Totaal oordeel 2020: 9

Helaas ontbreekt de overwinning in de Tour de France door het team, wat erg jammer is, maar als buit, gezien de gecomprimeerde kalender en de gereduceerde wedstrijden door de TJV (geen deelname van Parijs-Nice, Tirreno-Adriatico met een laag niveau van pretenties), staan we op groot niveau, in etappewedstrijden en klassiekers.
De renners deden het goed, er waren veel problemen voor Teunissen, Kruijswijk die het seizoen in gevaar brachten, waardoor wij voor Steven ook de Covid_19 in de Giro d'Italia waren, terwijl het voor Tom, na een jaar van inactiviteit, niet gemakkelijk was met een seizoen dat gehalveerd werd om terug te keren naar een acceptabel niveau voor hem, uiteindelijk deed hij het goed in de wedstrijden die hij reed, ik zie met veel optimisme zijn toekomst in het team.
Primoz buitengewoon, een standvastigheid die de laatste jaren weinig gelijk is aan de verhouding tussen deelname en de behaalde resultaten, op zijn zachtst gezegd fenomenaal.
WvA sensationeel, na de Tour 2019 zouden weinig mensen hebben gewed op een fantastisch seizoen als 2020, voor mij de beste renner van het jaar.
Voor Dylan in plaats daarvan denk ik als Edu Prades, als we gaan kijken wat er in Polen is gebeurd, zeg ik niet dat hij niet gediskwalificeerd moet worden voor wat hij heeft gedaan, maar hij betaalt ook niet zijn schuld (organisatoren niet tot het niveau op de baan en in termen van veiligheid): ik hoop dat hij terugkeert naar zijn niveau, vooral in het hoofd.
Ineos heeft een klinkende markt gemaakt, een rooster dat nog nooit eerder is gezien voor etappekoersen, maar het team zal het heel goed doen, uiteindelijk ben ik niet pessimistisch over 2021 voor elke etappekoers die mogelijk zal zijn.
De transfermarkt was uiteindelijk niet slecht, met Oomen ter vervanging van De Plus en andere goede vooruitzichten, nu zal het belangrijk zijn om Wout en Sepp zo snel mogelijk af te treden tot 2023, als de sponsor het toelaat.
Ik verwacht dat er vanaf 01/07/2021 nog een jeugdige TJV-renner bij het eerste team komt, ik denk niet dat het gepast is om één minder dan 27 renners te hebben.
Sorry voor de lengte van de post, ik heb al lang niet meer geschreven, ik was blij dat ik het na een tijdje weer kon doen, excuseer me!
P.S.: Ik ben de Italiaanse TJV-fan die vorig jaar verscheen, ik hoop dat de vertaling heel begrijpelijk is.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Yeez

Goed bezig @moreno! Leuk om te zien

Yeez

Van aert is trouwens voor een korte stage naar Girona vertrokken. Dat ter voorbereiding van zijn veldritseizoen

kelderfan

Maar wat belangrijker is. Heeft Wout nu een verbeterd contract of is dat nog steeds bezig.: 🚒

Yeez

'@kelderfan Wout heeft voor 2021 nog een contract. Ze zullen vast een zeker bezig zijn voor 2022. Of dat al afgerond is geen idee. Of ze het gelijk laten weten zodra dat is afgerond: ook geen idee. Misschien is het allang in kannen en kruiken en wordt het pas in augustus volgend jaar bekend gemaakt. Of misschien zijn ze nog gewoon bezig ;) geduld is altijd je zwakke punt geweest eh ;)

kelderfan

'@Yeez
Er is gecommuniceerd, dat e.e.a. zou worden afgerond in deze periode, omdat er eerst nog met de sponsoren moest worden overlegd. Daarna is er gezegd, dat zij met Wout gingen overleggen en daarna zou in deze herfstperiode e.e.a. worden gecommuniceerd.
Dat ik dan als volger benieuwd ben, dan wordt mijn geduld op de proef gezet. Klopt helemaal.👀👀
Dus pas in augustus volgend jaar komt uit jouw duim.👍

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens heeft van Aert gezegd in een interview begin november dat ze binnenkort om de tafel gaan zitten. Dus dat was 2 weken geleden. Daarnaast is er nooit gezegd dat ze het resultaat van dat gesprek, zal eerder gesprekken zijn meteen communiceren. Dus ik denk inderdaad dat we even geduld moeten hebben. Niemand hier weet de stand van zaken op dat gebied dus er naar vragen heeft weinig zin. Zodra er nieuws is dan lezen we dat snel genoeg.

Laatst gewijzigd
Yeez

Inderdaad. Er is nergens gezegd dat er gelijk gecommuniceerd wordt als de uitkomst bekend is. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben. Niemand weet hier meer dan jij.

@kelderdan ik zeg toch ook misschien wel augustus volgend jaar, om maar aan te geven dat het ten alle tijden gecommuniceerd kan worden. Er is niet aangegeen dat het direct naar buiten komt wanneer het duidelijk is

Laatst gewijzigd
Rawolf

Taco vd Hoorn zou op weg zijn naar BEAT.

YogiBear

'@kelderfan Ik kan nergens vinden dat het in deze periode zou worden afgerond, als je een linkt hebt, deel hem even. Zou ook vreemd zijn dat je dat voorafgaand aan de gesprekken al weet. Kan me wel voorstellen dat wellicht ergens gezegd is, dat men het HOOPT (of eventueel zelfs VERWACHT) af te ronden in deze periode, maar dat is toch echt wat anders. Natuurlijk hoop ik dat er snel naar buiten komt dat WvA voor drie jaar heeft verlengd (langer mag ook), maar totdat TJV dit zelf naar buiten brengt blijft het meer dromen dan hopen.

$kedel

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201018_97835385

Die intentie is uitgesproken maar ze kunnen het goede/slechte nieuws ook nog even voor zich houden natuurlijk.

Stoempie

Komt wel goed met die contractverlenging, Kelderfan. No worries.

kelderfan

'@$kedel
Zeeman laat hier toch duidelijk horen, wat de bedoeling is. Dus ik blijf benieuwd naar de blauwe rook.
@Michiel De Rooij
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt, maar in welke verpakking komt het naar buiten.
Dat geduld is altijd je zwakke punt geweest eh ;)🙌

$kedel

Alleen zegt hij niet dat ze het ook deze herfst bekend zullen maken.. misschien vind hij het wel leuk om ons in spanning te houden tot komende herfst ;p

Stoempie

Ik ben erg ongeduldig van Aert, idd Kelderfan. Maar niet als t gaat om zaken waar ik geen invloed op kan uitoefenen.

Yeez

Niemand weet hier of er witte rook is en wanneer het bekend wordt gemaakt (of niet als het niet rond komt). Het gaat ook pas om 2022. Het is gewoon afwachten en meer niet

Yeez

Als we dan toch willen speculeren over iets wat wel kan: hoe denken jullie dat het programma van de toppers (van aert, dumoulin, roglic, kruijswijk. Groenewegen laat ik even buiten beschouwing) eruit gaat zien?

Of is het een idee dat @Rahimns een 2021 topic aanmaakt?

Laatst gewijzigd
Yeez

https://www.ad.nl/wielrennen/monologen-over-bizar-wielerjaar-er-viel-even-een-bom-in-de-bus~ad649fdb/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Monoloog van Bouwman. Over hoe hij in de vorm van zijn leven was en verschrikkelijk baalde toen hij uit de Giro moest met de ploeg. En over hoe hij alleen maar meer zelfvertrouwen kreeg en zin heeft in volgend jaar.

wieler4live

Ben benieuwd wat voor een programma de ploeg gaat rijden

kelderfan

'@Yeez
Zover ik 't kan bedenken.
Roglic begint laat de T/A, Pays Vasco, LBL, Dauphine, TdF, San Sebastian, Italiaanse klassiekers;
Dumoulin, begint ook wat later met Strade, MSR, Pays Vasco, AGR, WP, Dauphine, TdF, San Sebastian, Vuelta;
Van Aert begint met de Omloop en dan de Strade, T/A, E3, RVV, P-R, AGR, WP, Dauphine, TdF, San Sebastian, ?
Kuss begint met Provence, Strade, T/A. Pays Vasco, LBL, Dauphine,TdF, San Sebastian, Vuelta;
Kruijswijk en Bennett beginnen met Ruta, P-N, Catalunya, Tour of the Alps, Giro, TdF; Bennett Italiaanse klassiekers;

Fanny

'@Yeez
Hartelijk dank voor deze link.
Mooi inkijkverhaal/interview met Bouwman.
https://www.ad.nl/wielrennen/monologen-over-bizar-wielerjaar-er-viel-even-een-bom-in-de-bus~ad649fdb/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Wat zal Bouwman gebaald hebben dat de Giro niet meer met de overige TJV renners van start ging nadat hij ook al niet kon starten in de Vuelta door Corona.
Die zal volgend jaar extra gemotiveerd zijn voor een grote ronde. Misschien wel een keer de TdF.
Ik denk dat Van Emden ook nog wel wilde doorrijden met het oog op de laatste ITT.
En voor Harper en Foss was het eigenlijk eveneens belangrijk om een grote ronde uit te rijden.
Ik hoop dat renners er zich in hebben berust want Corona is toch niet te onderschatten, zeker als je er wat van overhoudt waardoor je misschien niet meer het beste uit jezelf haalt.
Daarom hoop ik ook dat Kruijswijk, die dus goed ziek was, er niets aan overhoudt.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan de olympische spelen vergeet je 😉 die zijn niet te combineren met san sebastian 😉

jvh93

Ik vraag me sowieso ook af in hoeverre het verstandig is om de Tour, OS en Vuelta te combineren. Lijkt me beetje veel van het goede (vooral gezien de reistijd)

Cycling

https://www.teamjumbovisma.nl/nieuws/nieuws/jumbo-visma-development-team-versterkt-zich-met-drie-talenten/

1 2 ... 391 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.