Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 392 ... 396 397
Stoempie

Die Hagen was een leuke renner voor ons geweest. Helaas, vol is vol.

kelderfan

'@Fanny
De Giro is zeker een baalmoment geweest voor de ploeg. Ik denk, dat Koen Bouwman in 2021 twee GT's gaat rijden en de combi Giro met Vuelta ligt voor de hand.
@Yeez
Je hebt gelijk met die OS, want dat gaat 't zeker moeilijker maken voor de ploegleiding.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Hoe vol is vol, maar je hebt gelijk, dat zo'n renner nog ontbreekt.

Stoempie

Mijn glas is halfvol.

Bulcke

Technisch gezien is het glas altijd helemaal vol.

Stoempie

Water en lug, idd.

Stoempie

Tijdvulling

Seppppp

https://m.youtube.com/watch?v=QriUG5D5ByQ

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Goed bezig met YT zo kom ik weer bij Floor & Marko;😎

kelderfan

Quote: Merijn Zeeman; "In het slechtste geval zijn er tien renners van ons op de Spelen. Omdat je na zo’n lange reis niet meteen hersteld bent, zou het moeilijk worden om ons najaarsprogramma gevuld te krijgen."
Hoe gaat TJV dat oplossen met 26 renners en misschien nog een jong talent.
DCQS geeft weer 't goede voorbeeld met alsnog binnenhalen van Josef Černý. Na verhaal van vol is vol.

Laatste man

Development Team gebruiken. Geen probleem.

Murcia

Dat gaan ze inderdaad doen en laten we wel wezen, op een heel seizoen maakt een renner extra geen mallemoer uit. DQS heeft nooit uitgesloten dat ze nog een renner zouden halen en het lijkt er hier op dat de tsjechische miljardair, hun suikeroom dit mede heeft mogelijk gemaakt. Verder wijs ik nog op een artikel van Cycling news waar een gedeelte van de oplossing staat. Minder koersen rijden, het gemiddeld aantal koersdagen van TJV renners was 12 dagen minder dan DQS en toch waren de resultaten niet minder. Integendeel, de ploeg eindigde bovenaan de World-Tour.

Laatst gewijzigd
Cycling

Dit jaar hebben ook weer renners aangetoond prima ingezet te kunnen worden in GT’s. Tuurlijk zal de selectie in de Vuelta minder sterk zijn dan dit jaar, maar dit geeft jongere renners de kans om zich te tonen in een GT. In de najaarsklassiekers kun je deze renners ook een kans geven. Renners voor OS zijn volgens mij in ieder geval Roglic, Bennett, Dumoulin, Kuss en Van Aert. Als er meer renners gaan, is dat alleen maar positief, omdat dat betekent dat ze goed gepresteerd hebben voor de OS.

AWestie

Haha ik zat stiekem al te wachten op reactie van Kelderfan na de transfer van Cerny.

De Zeboe van de Zoncolan

De reactie waarvan je wist dat die ging komen....

Elke renner erbij betekent ook 10 koersdagen minder voor 6 jonge talenten...

Rawolf

Dat is veel te simplistisch geredeneerd.

Ze kunnen ook wat extra koersen aan het programma toevoegen.

Yeez

Ik zat er al op te wachten 😂

kelderfan

Geweldig minder & minder; daar zat ik ook op te wachten.
@Rawolf
Je hebt gelijk, met dat simplistisch verbond.
Als Zeeman vertelt, dat er wel eens tien renners kunnen worden geselecteerd voor de OS, dan kan de Vuelta rustig met Groenewegen & Co. met nog wat renners van 't Development team worden opgevuld.
Maar ik ben 't met je eens, dat die jonge garde meer heeft aan wat extra koersen. Die willen graag koersen.

Murcia

Rawolf koppelde minder renners nu niet direct aan Koot en Bie. (de correcte term is Simplisties Verbond overigens)
Maar het betekend gewoon dat we een andere opvatting hebben niet dat we dommer zijn. Wat Zeeman verteld leidt ook niet automatisch tot de Vuelta opstelling waarmee jij komt kelderfan.
Jij wilt meer renners ongeacht de opvatting van de ploeg en anderen zijn het daarmee eens of oneens. Meer niet.

Stoempie

Wie de #@# zijn Floor en Marko?

Yeez

2 katten

kelderfan

'@Murcia
Als er 10 van je beste renners afvallen {Van Aert, Roglic, Bennett, Kuss, Bouwman, Groenewegen, Teunissen, Oomen, Van Emden en Martin} voor de Vuelta. Hoe wil jij dat dan oplossen? Merijn Zeeman zegt, dat toch niet niets.
@Michiel de Rooij
Nee Kit & Kat.;😜

Murcia

'@kelderfan, waar baseer jij op dat al die namen afvallen voor de Vuelta? Je gaat toch niet beweren dat Groenewegen de OS gaat rijden bv? Zeeman zegt wel meer dingen, hij beweert ook dat de combinatie Tour+ OS vergelijkbaar is met Tour+ Wk dit jaar. Dat geloofd helemaal niemand en hijzelf nog het minst. De oplossing is om in januari met de renners individueel hun wensen en die van de ploeg op elkaar af te stemmen. Dan zul je zien dat er verrassend veel mogelijk blijkt met de groep renners voor 2021.

De Zeboe van de Zoncolan

'Dat is veel te simplistisch geredeneerd.

Ze kunnen ook wat extra koersen aan het programma toevoegen.'

Yeah right.... je trekt een renner aan die je eigenlijk niet nodig hebt, en om die een programma te geven ga je koersen rijden die je eigenlijk niet wilt rijden....

Laatst gewijzigd
Stoempie

Fisher Black Finn zou je halverwege kunnen toevoegen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is ook inderdaad veel te simplistisch gedacht inderdaad... het hele budget is ook gebaseerd op die kosten. Ook qua personeel en kosten voor die koeren. Dit is allemaal geen natte vingerwerk. Er zomaar even 5 tot 10 koersen toevoegen aan je programma heeft meer consequenties dan alleen maar de extra kosten voor bv 2 renners. Hier wordt al lang van te voren aan gewerkt en op begroot.

1 2 ... 392 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.