Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 41 ... 396 397
Yeez

'@kimjungpoels hard roepen en niet inlezen gaan niet samen.

https://www.google.nl/amp/s/www.wielerflits.nl/nieuws/geraint-thomas-wil-in-2020-niet-als-kopman-naar-giro/%3famp

S. Morgenstern

Wat aanvullingen qua selecties voor WT-wedstrijden:

UAE Tour: De Plus, Groenewegen, (Pfingsten zou je nog op kunnen maken uit een interview met Groenewegen)
Omloop het Nieuwsblad: Teunissen, Jansen, Roosen, Eenkhoorn,
Strade Bianche: (Van Aert kon ik zeg niet terugvinden), Teunissen, Foss,
Parijs – Nice: Roglic, Kruijswijk,
Tirreno – Adriatico: Dumoulin, De Plus, Groenewegen, Teunissen, Jansen, Van Emden,
Sanremo: Van Aert, Dumoulin, Groenewegen, Jansen,
Volta Catalunya: Kruijswijk,
Ronde van Vlaanderen: Van Aert, Teunissen, Jansen, Roosen, Van der Hoorn, Wynants
Roubaix: Van Aert, Teunissen, Jansen, Roosen, Van der Hoorn, Wynants
Baskenland: Roglic, Dumoulin,
Amstel Gold Race: Dumoulin, De Plus, Roosen,
Waalse Pijl: Roglic, Dumoulin, De Plus,
Luik – Bastenaken – Luik: Roglic, Dumoulin, De Plus,
Tour de Romandie: Kruijswijk, Foss,
Dauphine: Roglic, Dumoulin, Kruijswijk,
Ronde van Zwitserland: Tolhoek, Foss,
Ronde van Polen: Jansen,
London Classic: Jansen, Foss,
Bretagne Classic: Jansen,
BinckBank Tour: De Plus, Jansen,
GP Quebec / GP Montreal: Jansen,

**E3 Classic / Gent-Wevelgem / Dwars door Vlaanderen:
- Jansen rijdt ze allemaal volgens dat Noorse artikel.
- Van Aert ook volgens sommige sites, maar ik weet niet of dat letterlijk terug te vinden is, of een aanname op basis van de uitspraak dat hij er vanaf Sanremo t/m Roubaix wil staan.
- Teunissen noemde op zijn site alleen de laatste, maar zal ook vast minstens een van de andere rijden.
- Wynants wordt op PCS voor E3 gegeven, maar daar heb ik nog geen bron voor gevonden.
- Van der Hoorn, Roosen en Eenhoorn geven daarnaast allen aan in de klassiekers voor Van Aert te rijden, maar plakken daar volgens mij nergens specifieke wedstrijden aan vast.

Laatst gewijzigd
KJP

'@ Yeez

Wel hoor, allemaal gelezen. Dit komt allemaal uit een stukje uit the guardian. Thomas heeft inderdaad zeker een voorkeur voor de Tour, maar geeft ook aan dat er niks besloten is. Hij geeft sowieso nergens aan dat hij wel wil gaan knechten op voorhand.

Yeez

'@kimjungpoels we wachten het gewoon af eh

Rawolf

'@Yeez je kan wijsneuzig gaan doen maar in dat artikel staat letterlijk dat het nog niet definitief besloten is. Alles hangt af van de tactiek die Ineos gaat hanteren. Als ze voor 3 kopmannen gaan is hij erbij maar bij 2 kopmannen zal Thomas degene zijn die buiten de boot valt.

Opvallend in de programmas vind ik dat Dumoulin nergens alleen kopman gaat zijn waar hij dat bij Sunweb eigenlijk altijd was. Moet nu de ploeg delen met Groenewegen.

Mijn hoopje dat Teunissen 2e sprinter wordt is teniet gedaan, lijkt weer volledig gekoppeld aan Groenewegen in rittenkoersen.

Fanny

'@Rahimns
Dank voor het plaatsen van de datums op pagina 1.
Benieuwd wanneer TJV het koersprogramma voor 2020 vrijgeeft met de daarbij behorende renners mocht dit al volledig bekend zijn.
TJV is wel een van de WT ploegen die de renners meestal wel op voorhand inkleurt (welke koersen de renners gaan rijden) voor het koersjaar 2020.
Daar komt over het algemeen weinig verandering in behalve als renners niet in vorm, een blessure hebben of ziek zijn.
Het mooie hiervan is dat zowel de renners als de fans weten waar ze aan toe zijn. De renners kunnen dan naar deze koersen toewerken en trainen (bv o.a. hoogtestage).
@ Rahimns Misschien kun je hieromtrent een navraag doen bij de ploegleiding of zouden ze om tactische reden die niet willen geven ?
Zou wel fijn zijn voor de TJV fans/supporters.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rawolf en jij roept dingen die je had kunnen weten. Dumoulin heeft overal geroepen nergens meer alleen kopman te willen zijn. Wil die druk niet meer dat de hele ploeg valt of staat met hem. Hoe kun je dan die onzin uitkramen. Zelfde dat je na de ploegenpresentatie nog om bakelants als 28ste renner gaat vragen. Je roept dingen die allang bekend zijn geworden in de pers.

Rawolf

'@Yeez, gelukkig ben ik niet alwetend. Het zou fijn zijn als je op een wat fatsoenlijkere manier kan communiceren.

Ben heel benieuwd naar je bron voor Dumoulin.

Renners toevoegen na de ploegenpresentatie is niet gebruikelijk maar naar mijn weten wel mogelijk?

KJP

Sjezus, ben hier een tijdje niet zoveel geweest, maar er is in ieder geval een ongelofelijk sympathieke fan bijgekomen zie ik haha. Beetje de Jumbo-fan versie van Lyndalid ofzo?

S. Morgenstern

Een renner toevoegen nadat je als ploeg heel intensief bezig bent geweest met het in elkaar puzzelen van het programma van alle renners, lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf Dumoulin heeft al meerdere keren (ook nog op de teampresentatie) aangegeven niet meer die druk te willen als enige kopman. Ook hier op WF: https://www.wielerflits.nl/nieuws/tom-dumoulin-ik-wil-niet-de-enige-kopman-zijn-bij-een-ploeg/

Verder verwacht ik ook geen aanvullingen meer nu de planning voor de renners al gemaakt is.

Verder zou een beetje minder op de man ook wel mogen @Yeez. Niet iedereen hier leest alles.

@Fanny ik ga ervan uit dat na de jaarwisseling de website van de ploeg weer een update krijgt voor 2020 met ook een aangepaste agenda en koersinfo bij de foto's van de renners. Dus ik wacht dat nog even af.

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@Rahimns, in dat artikel gaat het alleen over de grote rondes lijkt het, maar je kan het ook over het algemeen kunnen interpreteren ja.

@Morgenstern, dat is toch niet zo? Voor de klassementsmannen zal er toch niks veranderen. Het programma van een Lindeman bv zal nog wel mee te spelen zijn. Maar het is inderdaad niet gebruikelijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf hij zal in de toekomst echt nog wel eens in een koers alleen kopman zijn, maar het is voor hem geen must. Hij vind het in het algemeen prettig als een ploeg uit meerdere kopmannen bestaat. Dus het is op meerdere manieren te interpreteren ja. In ieder geval zal het niet tot conflicten lijden.

Yeez

'@kimjungpoels geen fan. Wel een volger die een hekel heeft aan dingen zeggen die niet kloppen. Dat je het niet weet kan, maar dan doen alsof de ander dom is en datgene wat je gelooft (en niet klopt, omdat het al door meerdere bronnen bevestigd is) als waarheid verkopen kan ik heel slecht tegen.

@rahimns daardoor is het misschien teveel op de man. Ik ben liever direct en kom met feiten, ipv aannames doen en dat verkopen als waarheid.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Begin me alweer wat te kriebelen voor het nieuwe wielerseizoen. Bennet en Tolhoek als blikvangers in TDU. Harper met een kettingslot om z'n nek. 🌮 erbij.

Toch vind ik TDU net niet. Nooit een tijdrit, lange klimmen idem dito.

Rico.

'@Yeez: je bedoelt de mening van Thomas dat hij niet naar de Giro wil, als feit dat hij niet naar de Giro gaat verkopen?

Yeez

'@rico neem aan het ineos geen half gemotiveerde renner naar de giro gaat sturen. Zoals hij zelf al zegt: alles wijst op de tour. (Staat er letterlijk)

KJP

Jij verkoopt zelf iets als 100% waarheid terwijl er allerlei nuances aan zitten. En vervolgens doe je een aanname dat ik dingen niet gelezen zou hebben, en smijt dat met een door wielerflits uit het Engels vertaald artikel wat de helft van het verhaal niet bevat. In top of that doe je ook nog allerlei interpretaties op de tekst die naar mijn idee ook heel anders opgevat kunnen worden, want Thomas geeft werkelijk nergens aan de Tour liever als knecht te doen. Waarbij het dus vooral om knecht gaat en niet om Tour, voor de duidelijkheid.

Volgens mij ben jij degene die op de man begint te spelen over dat ik niet ingelezen zou zijn en hard aan het roepen hem. Ik ben in ieder geval niet degene die jou dom noemt.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Wat was je vorige nick ook alweer, Yeez? Mss dat er dan een lampje gaat branden bij Kim.

Yeez

'@kimjungpoels dat zegt hij letterlijk in dat artikel van the guardian. @michiel je kan op mijn profiel klikken, dan zie je mijn naam. Ik zeg die wel gewoon ipv anoniem te blijven (wat velen anderen niet doen en daardoor makkelijk praten ;)

Laatst gewijzigd
xistnc

Kan ik bij het CAS in beroep gaan tegen de afwezigheid in de Algarve?

kelderfan

'@xistnc
Ik sta volledig achter je. Het is gewoon een slechte zaak te noemen.

Stoempie

Oh ja ik ben wat digibetisch, gewoon klikken 😂

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wat is er mis met eens is een andere koers te rijden... heb je al de profielen bekeken van Tour de la Provence, daar is niets mis mee hoor. Prima alternatief voor de Algarve

KJP

'@Yeez

Wijs me de passage eens in de Guardian waarin hij zegt liever de Tour als knecht te rijden dan de Giro als kopman? Ik ben wel heel benieuwd inmiddels, want ik haal het er gewoon echt niet uit.

1 2 ... 41 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.