Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 42 ... 396 397
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Thomas zegt dat ze naar de Tour gaan zoals ze de laatste 2 jaar rijden en zoals TJV dit jaar gaat, dus zonder uitgesproken kopman. Hij wilt in ieder geval niet naar de Giro en sluit dat eigenlijk gewoon uit.

TLJCAMPS

Hoe schatten jullie de kansen van Chris Harper in op het Australisch kampioenschap? Ik denk dat hij in de wegwedstrijd wel een gooi kan doen naar de overwinning, is namelijk wel echt een parcours dat bij hem past.

Sjonge Jonge

Benieuwd of Willunga Hill dit jaar wel gunstig gezind is voor Bennett. Met het wat zwaardere parcours dit jaar kan TDU zomaar de eerste overwinning worden voor TJV.

KJP

'@Tijmen

Harper is natuurlijk wel een echte kampioenschapsrenner, is daar al behoorlijk vaak heel goed geweest.

Maar realistisch bekeken zijn zijn kansen minder groot dan in andere jaren. De Australische CT teams waar hij eerder voor reed stonden altijd met veel renners aan de start, waar hij een van de speerpunten was. Komende editie zal hij alles alleen moeten doen.

Dus kansen heeft ie zeker, maar er is een hoop geluk bij nodig.

kelderfan

'@rahimns
De Tour de la Provence is op zich een leuke koers met de Ventoux erin. Kelderman rijdt daar ook.
Maar het ging mij om xi' favorite koers in de Algarve, die moet sneuvelen en ik voel met hem mee.
Maar ja, je moet keuzes maken.
Wat Chris Harper betreft, hoop ik op een goed resultaat met Tolhoek, Hofstede en Bennett erbij, moet 't goed komen.

kelderfan

'@rahimins
Jij hebt Hammer Stavanger opgenomen, maar volgens mij gaat die niet door net als de Tour of Norway.

TLJCAMPS

'@Kelderfan

Jawel hoor, de Hammer Limburg gaat (helaas) niet door. Tobias Foss zal de Hammer Stavanger rijden trouwens.

TLJCAMPS

Ik denk dat Tolhoek wel eens kan verrassen in de Tour Down Under, als hij zijn vorm heeft die hij ook in de Tour of Guangxi had dan zit dat wel goed.

Lance4eva

Kan die Tolhoek een beetje waaierrijden?

TLJCAMPS

Hij komt uit Zeeland, alleen heeft hij zijn lichaamsbouw niet mee.

user26790

Teamfoto TJV. Op pcs staan nog een paar renners in het tenue van een oude sponsor. Werk aan de winkel voor afdeling PR denk ik dan.

Magikdatzeggenjadatmagikzeggen

Het kan niet zo zijn dat Tom en Steven voor Roglic gaan rijden in de tour. Wij willen een Nederlandse tour winnaar. Anders gaan we wel weer naar AH.

TLJCAMPS

'@FredPostma

Verdwaald?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Peter Visser pas na 1 januari gaan de nieuwe teamfoto's vrijgegeven worden

@FredPostma het zal mij een worst zijn wie de Tour wint van de 3.... ik kan prima leven met Roglic als winnaar

@Kelderfan ik heb nog nergens gelezen dat de Hammer Stavanger niet doorgaat, dat staat verder los van de Tour of Norway. Ik kan me voorstellen dat er ploegen zijn die nu minder geneigd zijn om alleen voor de Hammer series af te reizen naar Noorwegen. Maar dat zal moeten blijken.

Leendert82

'@Fred Post a je hebt in totaal 3 berichten achter gelaten hier op Wielerflits en ze zijn alle 3 hetzelfde. Hier speciaal om een account aan gemaakt?
Veel plezier in AH zou ik zeggen.. Want je bent duidelijk geen Jumbo Visma supporter.

Leendert82

Ik kijk vooral uit naar Wout van Aert in Loenhout.. Volgens Bakelands en Merlier zou hij gewoon weer in de top mee kunnen draaien, iets wat mij zou verbazen maar enorm goed voor zijn moraal zou zijn.

kelderfan

'@rahimns
Die Hammer Stavanger kom ik nergens tegen, terwijl die in Hongkong keurig wordt gemeld bij PCS.
Tacx Pro Classic / Ronde van Zeeland mis ik bij je opstelling. Dylan zal die toch graag weer willen bijschrijven.

Leendert82

In 2019 hebben vrij veel renners een extra stap gezet in hun ontwikkeling
Met name: Roglic, Kuss, van Aert, Teunissen, Jansen, Vinegaard en de Plus.
Wie denken dat in 2020 een extra stap gaan maken?
Ik denk zelf op Bennett, Hofstede, Foss, Vinegaard, de Plus en Dumoulin (beter dan ooit)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het zal dan nog niet zijn bijgewerkt, de Tour of Norway staat er ook nog gewoon bij... denk niet dat daar hun prioriteiten liggen op dit moment. PCS is niet heilig... is niet de eerste keer dat we deze discussie hebben volgens mij.

heb je trouwens een bron dat die koers op het programma staat van TJV ??

Laatst gewijzigd
Wildebert

'@leendert, hoop dat Tolhoek nog een stap maakt, net als Teunissen. En dat Dylan zich nog wat makkelijker gaat positioneren. Maar bovenal zou het me niet verbazen als Roglic, gezien zijn ontwikkeling, in de tour van 2020 echt meestrijdt om de zege. En hoop dat Tom zich vooral ontwikkeld door zich niet teveel uit de tent te laten lokken (dat stoïcijnse van Roglic is top, zijn interviews een stuk minder) en weer met plezier koerst. Of dat als knecht van Roglic gaat lukken betwijfel ik. Benieuwd hoe Laurens Ten Dam hierover denkt.
Overigens jammer dat Tom de Giro niet rijdt. Had TJV twee keer meegedaan om de overwinning. However, zin in 2020. De winterstop duurt inmiddels lang genoeg.

Yeez

leezer wat onder de leden gehad? Alleen maar 20/30 km ritjes vorige week en wat daagjes overgeslagen. Kan @rahimns dit navragen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

interview met Tony Martin (engels)[/url]

@Yeez misschien dat Leezer wat vaker op zijn MTB zit...

Yeez

'@rahimns kun je het navragen? Lijkt me niet dat zulke korte ritjes een goede voorbereiding op het wegseizoen is

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez ik ga het vragen maar of ik antwoord krijg... men is heel terughoudend geworden met vragen over zieke renners

tdola

Jammer dat de parcoursen van de races in feb/mrt vaak moeilijk of niet te vinden zijn, of wellicht nog niet eens bekend zijn.

Van Emden gaf aan de nodige keren tijdrit trui te mogen tonen.
Tijdrit in Valencia (zoals afgelopen jaar), tijdrit in ruta del sol? Zit er weer een ttt in uae tour waar tjv afgelopen jaar won?
Hoeveel sprintkansen liggen er voor groenewegen in Valencia en uae?
Parcours Parijs Nice kan ik niet vinden, dacht mogelijk hier al op site gepost? Mooie itt met kansen voor Roglic?

1 2 ... 42 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.