Nog maar weinig geweten over de parcours van de verschillende wedstrijden in het voorjaar. Nog een beetje vroeg dus komen binnenkort wel met meer info.
Het etappeschema van de Tirreno was al bekend (stond inmiddels al op WF); in de UAE Tour zijn er dit jaar enkel ritten in lijn dus geen tijdritten (ITT & TTT)
'@MichieldeRooij de renner bepaalt dat zelf... maar als ik het iemand van de ploeg vraag, in dit geval de communicatie manager dan mag die daar niet zomaar iets over zeggen. Dus als de renner niet wil dat er iets over gezegd wordt houd die zijn mond dicht tegen mij daarover.
'@dimitri weet je dat zeker over de UAE tour... dit komt nl van hun website:
Ik vermoed dat er wel een TT in zit...
'@rahimns hij heeft op strava weleens geantwoord 😉
@dimitri dankjewel! Weet je ook wanneer de uae bekend wordt gemaakt? Overigens denk ik dat veel rondes van een week in de toekomst ttt’s gaan mijden. Prachtige discipline, maar sommige gc renners zijn al na 1 dag uitgeschakeld... overigens wel zonde dat een grote ronde als de tour zo’n discipline eruit laat. Daar horen alle facetten van het wielrennen aanwezig te zijn
'@ yeez ... normaal gezien maakt de UAE-organisatie parcours in december bekend. Dus zal wel snel gebeuren, vermoed ik. Meeste organisaties proberen beetje variatie in de parcours te brengen, maar een TTT hoort voor mij persoonlijk eigenlijk ook steeds in een grote ronde te zitten
Tirreno parcours had ik voorbij zien komen idd. 3 kansen voor groenewegen. De plus en dumoulin op dag 3, 4 en 5 aan de bak (kan teunissen op dag 3 wellicht verrassen?), daarna 3e kans voor groenewegen. Dan laatste etappe beslissing in de bekende korte tijdrit de beslissing, hopelijk kunnen van Emden en dumoulin daar meedoen voor de winst (en de plus?) in de etappe en dumoulin en de plus voor de eindzege.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.