Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 52 ... 396 397
kelderfan

'@Yeez
De bezetting van de Dauphine ziet er goed uit voor TJV dan met Van Aert en Martin.
In Catalunya en in de Pays Vasco komt TJV ook met zo'n bezetting?

S. Morgenstern

Catalonië is ook met de klimmers voor de Giro, dus daar zullen ze niet met de Tourploeg rijden. Baskenland lijkt wel die richting op te gaan.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Dat klopt natuurlijk wel, maar Catalunya heeft nu {vlgs PCS} Kuss, en Kruijswijk {alle twee TDF} en daar komen dan nog bij van de Giro-ploeg Bennett, Bouwman, Hofstede en Tolhoek.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

'@Kelderfan: Bennett rijdt de Giro en niet TdF.
Verder zal het inderdaad wel aangevuld worden met renners voor de Giro.
Edit: je hebt het net zelf al aangepast zie ik.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Sjonge jonge
Ja dat heb ik net hersteld.

TLJCAMPS

'@Tdola,

Paul Martens zal zijn programma volgende week ergens bekendmaken.

Yeez

'@tijmen waarom dan pas?

TLJCAMPS

Geen idee

Rawolf

Martens is een purschuim renner binnen deze selectie.

assen

Tip: ploegenpresentatie van TJV is te bekijken op Eurosport.
Lijkt wel even vast te lopen na ongeveer 12 minuten.

Yeez

17-year-old German talent Marco Brenner is expected to sign a pro contract in spring. Jumbo-Visma & Bora are among teams that are interested in him. It's still unclear whether he will skip U23 class like Remco Evenepoel or start straight from elite level in 2021. (radsport-news)

Hij kan bij jumbo allebei doen met de academy of het wt team

kelderfan

Hopen dat TJV dat jonge talent aan zich kan binden;) Bij TJV kan hij een mooi programma rijden.

kelderfan

In de Leiderstrui heeft een artikeltje over Tom Dumoulin, die in bron: L1 verteld, dat hij weer plezier heeft om te trainen.
Dat lijkt mij een belangrijk ding om ook weer te presteren.

Stoempie

Intrinsieke motivatie is onontbeerlijk in topsport.
Die Brenner wordt in augustus pas 18, en is zo'n jaar jonger dan jongens als Boven en de 2 Duitse nieuwelingen van de academy. Is nu al niet minder. En wordt hij in dat artikel talent technisch vergeleken met Evenepoel?

Yeez

Vd Hoorn geeft aan dat hij deze winter langer rust heeft gehouden, om niet zo snel goed te zijn als vorig jaar, waardoor hij dan in de klassiekers al over zijn top heen is. Gebruikt down under nog als voorbereiding (bron idl)

tdola

Dat had ik volgens mij al eerder gelezen idd.

Merk dat ik paar keer per dag kijk op wielerflits of andere websites om te kijken of er nog nieuw nieuws is.
Slaat nergens op, nieuwe seizoen moet maar snel beginnen. Lol

kelderfan

Van der Hoorn mag zich dit jaar beter moeten laten zien met zijn gewijzigde aanpak.
Leuk uit Idl dat Jos van Emden door 't appeldieet bijna wielrenner afwas;)
Hij hoort nu wel bij 't clubje Dennis & Martin met een steekje los. Zie reactie Martin in de TdF en Dennis met zijn ex-werkgever. Jos heeft dan weer iets met grenspaaltjes. Die moet je niet missen, want die geven niet mee.

tdola

Van Emden verhaal komt uit de podcast van 2 uur.

Yeez

https://t.co/cOEHNGH8YO?amp=1

Doet dus het volgende programma:

*Maandag 6 januari tm vrijdag 10 januari stage Spanje
*Zondag 12 Januari BK Antwerpen
*Maandag 13 tm vrijdag 24 januari stage Spanje met de ploeg
*Zondag 26 januari Hoogerheide
*2 februari wk Dübendorf
*5 februari parkcross Maldegem
*cross op zaterdag 8 februari in Lille en zondag 9 februari Aardbeiencross Merksplas
*hoogtestage met Teunissen en Jansen
*begin voorjaar met Strade Bianchi op 7 maart

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Apart dat hij dan optioneel rijdt in Zonnebeke, dat is op 25 januari. Precies één dag na de hoogtestage in Spanje en één dag voor Hoogerheide.

Yeez

'@tijmen als het wk niet doorgaat rijdt hij ook geen hoogerheide (dat doet die dan voor de startplek), maar rijdt hij Zonnebeke. Alleen zal het wel gewoon hoogerheide worden en dan het wk.

kelderfan

Toch nog een klein nieuwtje volgens de eigen organisatie Volta Limburg Classic en PCS, dat Bert-Jan Lindeman, Paul Martens en Pascal Eenkhoorn deel uit maken van de combi-ploeg. Moet er eentje met de billen bloot.;)
Nog meer klein nieuws. Sepp Kuss wordt de klimmer bij TJV. Volgens Strava heeft de meeste klimkilometers gedaan van de WT-renners. Dat is per week 1,5 * Mount Everest bron:IDL

Laatst gewijzigd
wieler4live

Weet iemand hoe laat de itt bij het Australische kampioenschap is en of het eventueel ergens uitgezonden wordt of live stream?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In ieder geval om 8 uur hier in de ochtend... heb nog niet gevonden of het wordt uitgezonden

ghostwriter

Het is jammer dat Eenkhoorn dit jaar waarschijnlijk geen grote ronde zal rijden want volgens mij kan hij een grote stap in zijn ontwikkeling zetten door een grote ronde te rijden. Relatief onopvallend is Eenkhoorn één van de grotere talenten in de WorldTour voor het voorjaar. Zowel in de Ronde van Vlaanderen als Parijs-Roubaix van 2019 eindigde er niemand voor Eenkhoorn die jonger dan hem was. Terwijl Eenkhoorn een behoorlijk zwaar voorjaarsprogramma had waarin hij veel werk voor Van Aert heeft gedaan.

Hopelijk voor Jumbo-Visma is Van Aert dit voorjaar al weer zijn niveau van vorig jaar kan halen want met Wynants, Teunissen, Roosen, Vd Hoorn, Jansen en Eenkhoorn hebben ze een geweldige ploeg om hem te ondersteunen. Daarmee bedoel ik niet dat ze allen in dienst van Van Aert moeten rijden maar dat ze ook juist mannen (Teunissen, Roosen en Jansen) hebben die als ze een hele goede dag hebben als tweede kopman kunnen fungeren. Ideaal zou zijn als iemand dit jaar uitgroeit tot een volwaardige co-kopman van Aert.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 52 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.