Mooi programma toch voor Gesink.
In de Provence als mentor voor de jonkies wrs en misschien nog eens voor eigen kans.
Dan in Parijs Nice Roglic/Kruijswijk aan top resultaat helpen, in Baskenland t zelfde voor Roglic en dumoulin.
De Ardennen klassiekers in dienst van de plus/dumoulin/Roglic of als vooruitgeschoven pion/wedstrijd openen.
Dan de dauphine en tour voor de grote 3.
Ik hoop op een blessure vrij jaar voor Gesink en stiekem ergens een mooie uitschieter voor hemzelf.
Parijs Nice staat nu al erg mooie selectie met Roglic, kruijswijk, Bennett en Gesink. Nog zeker 2 hardrijders/windrijders (Martin en vd hoorn/roosen/Wijnants) erbij en 1 klimmer of allrounder (kuss/harper of Lindeman?).
T seizoen mag beginnen wat mij betreft. Zin in!
Mooi en leuk dat Robert Gesink dit programma krijgt. Maar ik ben 't wel eens met @rawolf dat het beter was geweest om met Kruijswijk Romandië te doen ipv de klassiekers.
En ja hopen voor Robert Gesink op een blessurevrij 2020.
Dan blijven nog wel vraagtekens bij de programma's van Kuss en Vingegaard.
Geen overvol programma voor kuss, maar wel op zijn maat wrs. Moet ook enigszins fris zijn ri dubbel tour/Vuelta.
Als hij zo goed klimt als in Vuelta en dat door kan trekken kan hij mooie dingen laten zien, in een rondje van een week met bergop zonder itt kandidaat voor topresultaat.
Hij zou zomaar de kopman kunnen zijn in zijn 1e koers vh seizoen (Provence).
Harper, leezer, Lindeman, Martens, pfingsten en vingegaard nog extreem weinig bekend van programma.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.