Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 51 ... 396 397
Stoempie

Yeez. Nice.

Lance4eva

Het wordt tijd dat we beginnen te fietsen.

Fanny

Interview over het fietsleven van Kruijswijk.

https://www.ad.nl/wielrennen/de-fiets-en-anders-niets-voor-steven-kruijswijk~a79161cc/

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Quote:"Dat jong van Van den Berg die meegaat op trainingskamp, is dat een sprinter?"
Dat is een goede vraag voor Jiskefet. Maar Michiel toch, dat had jij als kenner toch moeten weten, he.

S. Morgenstern

Een vraag stellen als je iets niet weet, lijkt me alleen maar te prijzen. Jezelf in zo'n situatie vastbijten in bedachte verbanden, doet je in ieder absoluut niet overkomen als kenner..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Dat verhaal had ik al eerder voorbij zien komen; maar die Steven Kruijswijk gaat er echt voor.
Anderzijds zou hij in groepsverband toch ook en ander kunnen opsteken.

Stoempie

Ik ben geen kenner. Wel een liefhebber

Yeez

Programma Gesink: (bron Gesink zelf via insta dm)

Provence
Parijs-Nice
Baskenland
Amstel
Fleche
Liege
Dauphine
Tour
San Sebastian
Vuelta

Rawolf

Gesink moet dat eigenlijk gewoon niet doen die klassiekers meepakken vind ik, de ploeg heeft anderen die dat ook kunnen en de kans op valpartijen is in eendagswedstrijden altijd groter.

tdola

Mooi programma toch voor Gesink.

In de Provence als mentor voor de jonkies wrs en misschien nog eens voor eigen kans.
Dan in Parijs Nice Roglic/Kruijswijk aan top resultaat helpen, in Baskenland t zelfde voor Roglic en dumoulin.
De Ardennen klassiekers in dienst van de plus/dumoulin/Roglic of als vooruitgeschoven pion/wedstrijd openen.
Dan de dauphine en tour voor de grote 3.
Ik hoop op een blessure vrij jaar voor Gesink en stiekem ergens een mooie uitschieter voor hemzelf.

Parijs Nice staat nu al erg mooie selectie met Roglic, kruijswijk, Bennett en Gesink. Nog zeker 2 hardrijders/windrijders (Martin en vd hoorn/roosen/Wijnants) erbij en 1 klimmer of allrounder (kuss/harper of Lindeman?).

T seizoen mag beginnen wat mij betreft. Zin in!

TLJCAMPS

Ik ben benieuwd wat Vingegaard gaat rijden, hopelijk ook de Waalse klassiekers...

Stoempie

Wat had Jonas onder de leden dan, dat hij en het trainingskamp én de ploegen presentatie moest missen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat wilde Plugge niet zeggen... maar niet iets waar we ons zorgen over hoefde te maken. Hij was tijdens de teampresentatie al aan de beterende hand.

tendam

'@michiel de rooij
Daar komt die gast toch niet speciaal voor naar Nederland... die anderen konden zo vanuit Girona vliegen.

TLJCAMPS

Weet iemand waar we morgen de cross kunnen kijken? Heb namelijk geen Telenet...

kelderfan

Mooi en leuk dat Robert Gesink dit programma krijgt. Maar ik ben 't wel eens met @rawolf dat het beter was geweest om met Kruijswijk Romandië te doen ipv de klassiekers.
En ja hopen voor Robert Gesink op een blessurevrij 2020.
Dan blijven nog wel vraagtekens bij de programma's van Kuss en Vingegaard.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Rahimns, Tendam. Ik vraag me dan of en welke gevolgen het gemis van een eerste trainingskamp heeft, mbt het presteren in zijn eerste koersen dit jaar. Maar het valt gelukkig mee als ik Rahimns zo lees. Blijft toch een beetje sneu mysterieus, dat privacy gedoe omtrent ziektes, blessures. 🤫

TLJCAMPS

Het programma van Sepp Kuss(Heb zelf ff gevraagd aan hem):

Tour de la Provence
GP Industria
Ronde van Catalonië
Ronde van Romandië
Critérium du Dauphiné
Tour de France
Vuelta

wieler4live

Ook een mooi progamma voor hem ben benieuwd of hij het niveau van de Vuelta door kan trekken (of zelfs nog een stapje kan maken) dit jaar

kelderfan

'@TijmenCamps dank en chapeau voor het vragen.
Dat is heel goed om 't aan hemzelf te vragen. Gevoelsmatig zeg ik een mager programma in de voorbereiding.
Dat was vorig seizoen toch een beter programma voor Sepp Kuss maar het vervolg ziet er goed uit met de Dauphine, TdF en de Vuelta.

Rawolf

Kuss gaat dan weinig eigen kans krijgen lijkt het, had wel wat meer gedacht. Wel een goed gespekt programma met koersen die aansluiten bij zijn capaciteiten. Misschien krijgt hij wat vrijheid in het Italiaanse najaar?

tendam

Wat heb jij toch met zoveel mogelijk koersdagen? Dat is zwaar achterhaald, dit is gewoon een normaal programma.

Yeez

Dauphine tot nu toe:
Roglic
Kruijswijk
Dumoulin
Gesink
Kuss
Van Aert (lijkt me na vorig jaar?)
Martin/de plus

De tour ploeg -1 renner dus. Misschien krijgt de plus een kans in Zwitserland?

tdola

Geen overvol programma voor kuss, maar wel op zijn maat wrs. Moet ook enigszins fris zijn ri dubbel tour/Vuelta.
Als hij zo goed klimt als in Vuelta en dat door kan trekken kan hij mooie dingen laten zien, in een rondje van een week met bergop zonder itt kandidaat voor topresultaat.
Hij zou zomaar de kopman kunnen zijn in zijn 1e koers vh seizoen (Provence).

Harper, leezer, Lindeman, Martens, pfingsten en vingegaard nog extreem weinig bekend van programma.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hiermee komt hij ongeveer aan 65 tot 70 koersdagen.. dat is vrij normaal tegenwoordig inderdaad. Best kans dat hij in het najaar nog wat koersen krijgt en dan zit hij al gauw weer aan de 70+.. dit is prima zo.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 51 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.