Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 54 ... 396 397
tdola

Volta Limburg en slag om norg zover bekend toch? Of zijn er nog meer bevestigd?
Bij volta Limburg heb je leezer neergezet, dacht dat Martens daar genoemd was en niet leezer!?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Gaan Norg en Limburg nou gereden worden in naam van de Worldtour ploeg of de Academy? Als je in naam van de Worldtourploeg rijdt moet je wel minimaal 5 profs sturen en dat lijkt wel waar de site van de wedstrijdorganisatie op doelt.

Ik vind het wel leuk dat er meer wedstrijden in de buurt gereden gaan worden die andere jaren steevast op het programma ontbraken.

kelderfan

Ik heb die Tour de Wallonië al vaker genoemd in eerdere jaren dan wel. Zo dat is wel een leuke toevoeging te noemen.;)

kelderfan

'@tdola
Ook Milano - Torino en Gran Piemonte zijn op de site en bij PCS toegevoegd. Roglic wordt op zijn wenken bediend.

dimitri.van.boxstael

Arctic Race of Norway staat (nog) niet in de wedstrijdprogramma's van het WT- of CT-team. De andere wedstrijden waarvan hier sprake wel ;)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij zijn Norg en Limburg wedstrijden van de opleidingsploeg en worden die aangevuld met renners van de WTploeg

kelderfan

'@dimitri
Op de eigen site staat ook nog steeds de Cadel Evans Great Ocean Road Race op het wedstrijdprogramma?;)

kelderfan

Trouwens jammer dat Powless TJV heeft verlaten door de manier van trainen en de komst van de extra kopman.
Ik had veel van hem verwacht. Hopelijk kan Harper dat gat opvullen.

wieler4live

Ik denk/heb het gevoel dat Harper powless wel kan vervangen al was powless misschien wel het groter talent maar dat zullen we over een aantal jaren pas weten

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor de taak die Powless dit jaar had wel.... denk alleen niet voor de plannen die ze met Powless voor de toekomst hadden.

wieler4live

Dat denk ik ook daarom denk ik /zeg ik dat powless een groter talent is

dimitri.van.boxstael

'@kelderfan ... Cadel Evans Oceans rijden we echt niet hoor ;) De teamsite moet hier en daar nog geüpdatet worden :)

Rawolf

Die vraag over welke ploeg meedoet kwam eigenlijk door deze uitspraak: Koersdirecteur Roy Packbier is in zijn nopjes met de aanwezigheid van de Nederlandse formatie. “Nadat in 2019 geen enkele WorldTour-ploeg aan de start stond, zijn we hartstikke blij dat Jumbo-Visma in 2020 weer voor de Volta Limburg Classic kiest”, zegt hij in een persbericht. “De komende tijd hopen we nog meer WorldTour-ploegen vast te leggen.”

Die klopt dus eigenlijk helemaal niet want het is het continentale Jumbo Visma Academy wat aan de start staat.

kelderfan

'@dimitri
Met het weer is 't ook geen pretje om daar te koersen. Dat er hier en daar nog wat moet worden geüpdatet, lijkt mij wel duidelijk. Want bijv. bij cyclingfever/WT-ploegen staan ook een aantal ploegleiders gemeld en daarbij ontbreekt Jan Boven en bij cyclingnews staat een artikel over de ambities van topper Roglic en dan speciaal die mooie derde plek in de Giro met maagproblemen, valpartijen en fietswissel.:)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wat hebben artikelen bij cyclingnews en cyclingfever te maken met een update van de site van TJV?

kelderfan

'@rahimns
Lees hier en daar.:)

kelderfan

'@Rawolf
Dat is een moeilijke. Een combi-ploeg met renners uit 't WT-team en renners uit de Academy-ploeg betekent toch niet dat alleen de Academy-ploeg start.

Stoempie

Nee, maar je moet het beestje toch een naam geven, Kelderfan.

Rawolf

Ik kom er net achter dat WvA ook een boek heeft: https://panachebywva.be/products/wout-van-aert-ik-fiets-focus

Is het een aanrader?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Geen idee... het is een boek van voor zijn TJV periode.

Romāns Vainšteins

Dan is het vast niks

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ik ben benieuwd naar jouw benaming.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waar gaat dit over... TJV academy rijdt een aantal wedstrijden waar het team wordt aangevuld met een aantal WT renners, meer is het niet.

TLJCAMPS

Programma Pascal Eenkhoorn in februari:

- Ronde van Valencia
- Ronde van de Provence
- Omloop het Nieuwsblad

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb de kalender op de eerste pagina weer aangepast. Voorlopig nog even Noorwegen eruit gelaten.

1 2 ... 54 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.