Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 55 ... 396 397
Stoempie

Ja, de benaming zal me aan m'n bips oxideren. Een combiploegie.

Stoempie

Thanks Tijmen en Rahimns 😀

WieVis

Weet ook iemand welke renners meer de UAE tour rijden naast De Plus, heb hier verder niemand over gehoord?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dit hebben we voor nu:

.. GROENEWEGEN Dylan
.. DE PLUS Laurens
.. BOUWMAN Koen
.. VAN EMDEN Jos
.. MARTIN Tony

Daar komt denk ik nog een leadout bij voor Dylan en een klimknecht voor Laurens.

wieler4live

Pfingsten en Roosen komen daar nog bij de geeft Groenewegen aan in zijn interview bij de ploegen presentatie als ik me niet vergis

tdola

Ik dacht pfingsten begrepen te hebben tussen de regels door. Roosen weet ik niet.

S. Morgenstern

Groenewegen gaf inderdaad een interview waaruit je af kon leiden dat Pfingsten daar en in Valencia gaat rijden.

Rawolf

Ben benieuwd welke positie Pfingsten dan krijgt in de trein. Zal wel achter vEmden plaatsnemen

kelderfan

'@Rawolf
In IDL; Bram Tankink kan weer meedoen in het peloton. Hij kan op zijn nieuwe fiets Ridley Bikes zelfs Jos van Emden bijhouden.

tdola

Programma van martens dat deze week zou komen nog niet gezien. Roosen, vingegaard en harper, (leezer pfingsten martin) ook nog vrij onbekend

Rawolf

'@Kelderfan, dat is overstappen naar de concurrentie toch jammer van die Bram.

Over zijn maatje Laurens ten Dam gesproken... er zijn 3 nieuwe podcasts uitgebracht deze week. https://www.liveslowridefast.com/podcast

Blijf t toch wel de beste podcast vinden altijd leuke verhalen en gasten (sorry rahim)

kelderfan

'@tdola
Met even zoeken kom bij Paul Martens op de UAE en T/A uit; bron eigen site PM.
@Rawolf
Eens die podcasts van Laurens ten Dam zijn zeker de moeite waard om te beluisteren.

S. Morgenstern

Dat is van vorig jaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zelfs nog ouder... van 2018, de Abu Dhabi Tour was vorig jaar al gesneuveld

Laatst gewijzigd
tendam

'@rawolf
De leukste/meest interessante podcast van de afgelopen tijd is wel die van De Rode Lantaarn, 2 uur met Jos van Emden. Stiekem leuker om naar te luisteren dan Dumoulin en Vos. Maar LTD doet het zeker ook leuk (al zijn hij en z'n maatje nogal veel aan het woord).

Rawolf

Kwestie van smaak, moet eerlijk zeggen dat ik bij de rode lantaarn met Jos van Emden snel ben afgehaakt.

wieler4live

Is het Nationaal kampioenschap van Australië weer in de ochtend morgen? Wordt dit wel ergens uit gezonden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De wedstrijd start 2:30 Nederlandse tijd.... hij wordt live uitgezonden maar of die buiten Australië ook te volgen is weet ik nog niet.

Spartacus

Het Australisch kampioenschap op de weg is via de livestream op deze site te volgen.

wieler4live

Thanks spartacus

Yeez

Wat rijdt harper fantastisch tegen het Mitchelton blok. Sterkste man in koers

wieler4live

Ik kan de stream niet open 😢

Yeez

Hij wordt gesloopt door het blok. Goede koers gereden. Gaan we veel van zien dit jaar.

tdola

Cameron Meyer wint?

Wellicht een kort verslagje/samenvatting met extra aandacht voor harper
Edit:
Zie nu bij nieuws ook verslag, maar daar wordt harper maar kort genoemd.

Laatst gewijzigd
xistnc

Wie waren al die Jumbo's op het NK Veldrijden? Volgens mij een stuk of 4-5. Eentje haakte zelfs in het begin even aan bij Nieuwenhuis en Van Kessel. Op de startlijst en in de uitslag kwam ik geen 'bekenden' tegen.

1 2 ... 55 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.