Altijd mooi, landgenoten die op etisch en sportief verantwoorde wijze elkaar een kingsize veer in de reet steken.
Of ie het nou meent of niet is dit het enige dat hij kan zeggen, net zo evident als dat Nikki een topwijf is en geen biggetjes met bakken dure troep opzadelende aanstelreclamezuil.
In Valencia zal groenewegen wel voor een etappe gaan. Eentje winnen in het begin is altijd lekker.
Wijnants break away killer gok ik. Dan van Emden en vervolgens eenkhoorn/pfingsten of pfingsten/eenkhoorn. Niet super ingespeeld maar kan best ok lead out zijn. Van Emden kan dat best, denk maar aan giro 2018 waar die dat paar keer voor van Poppel ook deed.
Dumoulin en foss om erin te komen denk ik, en wie weet hoever ze komen. Zal idd geen hoofddoel van dumoulin zijn.
Als er weer itt inzit zullen van Emden en dumoulin daar best voor gaan schat ik zo in.
'@Rawolf dan hoef je nog steeds geen hele presentatie in elkaar te flansen voor de media. Het is wel een beetje overtrokken. In ieder geval zo laat voor de start van je ronde.
@KimJungPoels... zo bijzonder is het toch ook weer niet, ook al zijn alle selecties nog niet bekend. Dumoulin, Valverde, Pogacar, Poels en Martin. Dat zijn de grootste namen tot nu toe.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.