Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 60 ... 396 397
Romāns Vainšteins

Altijd mooi, landgenoten die op etisch en sportief verantwoorde wijze elkaar een kingsize veer in de reet steken.

Of ie het nou meent of niet is dit het enige dat hij kan zeggen, net zo evident als dat Nikki een topwijf is en geen biggetjes met bakken dure troep opzadelende aanstelreclamezuil.

Stoempie

Waah? Wie de n#€k is Nikki? 😀

tdola

In Valencia zal groenewegen wel voor een etappe gaan. Eentje winnen in het begin is altijd lekker.
Wijnants break away killer gok ik. Dan van Emden en vervolgens eenkhoorn/pfingsten of pfingsten/eenkhoorn. Niet super ingespeeld maar kan best ok lead out zijn. Van Emden kan dat best, denk maar aan giro 2018 waar die dat paar keer voor van Poppel ook deed.

Dumoulin en foss om erin te komen denk ik, en wie weet hoever ze komen. Zal idd geen hoofddoel van dumoulin zijn.
Als er weer itt inzit zullen van Emden en dumoulin daar best voor gaan schat ik zo in.

AWestie

De Jumbo-Visma docu over de Vuelta is te bekijken maar begrijp ik goed dat je er 'lid' voor moet worden op de site van JV?

AWestie

WvA gaat een paar crossen er bij doen, hij wil hardheid opbouwen. Snap ik ook wel als je een heel najaar niks heb mogen doen. https://www.teamjumbovisma.nl/artikel/nieuws/van-aert-zet-wk-en-nog-vier-crossen-op-programma/

Yeez

Dan een kleine drie weken op hoogte en dan begint zijn wegseizoen

kelderfan

Het lijkt mij een goede zaak, dat Wout Van Aert er nog een paar crossen bij kan doen voor de nodige hardheid.
Maar die hoogtestage zal wel 17 dagen worden.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan zolang duurt een gemiddelde hoogtestage. 17 dagen is lang genoeg. Volgensmij zat hij voor de dauphine 18 dagen

TLJCAMPS

Het parcours van de Ronde van Valencia wordt vanavond bekendgemaakt en is live te volgen via facebook.

tdola

UAE tour parcours volgens mij ook nog steeds niet bekend.

Yeez

'@tdola nope, ook schandalig voor een wt wedstrijd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Daar in Valencia denken ze dat ze de Tour zijn of zo... goedemorgen het is een etappekoers van 5 dagen. Zet je profielen online en weer er klaar mee. Waar gaat dit over.

Rawolf

Dat kan ook te maken hebben met wegen die afgesloten zijn ofzo of ze zitten in de clinch met n gemeente

KJP

Ze hebben daar in Valencia voorlopig anders al wel een deelnemerslijst waar veel WT-koersen jaloers op mogen zijn. :P

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf dan hoef je nog steeds geen hele presentatie in elkaar te flansen voor de media. Het is wel een beetje overtrokken. In ieder geval zo laat voor de start van je ronde.

@KimJungPoels... zo bijzonder is het toch ook weer niet, ook al zijn alle selecties nog niet bekend. Dumoulin, Valverde, Pogacar, Poels en Martin. Dat zijn de grootste namen tot nu toe.

Laatst gewijzigd
Barttej

Voor de lokale media is de Ronde van Valencia wel belangrijk en meer dan terecht dat ze daar een presentatie van maken.

Barttej

Maar de profielen zijn bekend. Vier sprintritten en zaterdag zoals al een tijdje bekend was aankomst op Sierra Bèrnia.

TLJCAMPS

Jammer, zonder tijdrit helaas. Maakt zo'n rondje meteen minder interessant. Wel goed nieuws voor Groenewegen trouwens.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Etappe 2 heeft ook nog een iets oplopende finish... lastig te beoordelen hoe lang en hoe steil het daar is.

wieler4live

Iemand misschien een linkje naar de profielen ik kan ze nergens vinden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://twitter.com/ammattipyoraily/status/1217892848470822913/photo/1

Ze zijn vrij lastig te zien... maar het is in ieder geval iets

Yeez

Heeft iemand de plus en vingegaard kunnen spotten op trainingskamp?

Stoempie

Stevie mist iig 😐

tdola

Op de site van ronde Valencia staan nu duidelijk ook profielen van etappes.
Rit 1,3 en 5 mgl sprint idd (gunstig voor Groenewegen 3 kansen).
Etappe 2 korte klim einde, etappe 4 bergen tot 1000 meter, laatste berg naar bijna 700 meter hoogte.

Yeez

Wout zal wel een weekje training inleveren om op zijn best te zijn op het wk. gaat de week voor het wk vooral rusten. Laat de bondscoach weten. Daarna een weekje trainen, 2 crossen en op hoogte!

1 2 ... 60 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.