'@Yeez
De 7e. man? Omloop: Teunissen, Jansen, Wynants, Eenkhoorn, Lindeman, Leezer en?; Dat is een niet al te sterk collectief.
Maar voor de UAE krijgt Groenewegen dan wel een redelijk goede trein met Roosen, Van Emden en Pfingsten. Laurens De Plus heeft dan alleen Bouwman en Martin in steun. Is dat genoeg.
'@morgenstern mmm Ik zit te zoeken... dacht dat hij zei enkele koersen als loods te rijden en dus de kans te krijgen om zich terug in de trein te knokken, maar kan het niet 1 2 3 vinden dus... als hij niet met teunissen en jansen op hoogte gaat lijkt het mij logisch dat hij uae rijdt, maar ik kan die zekerheid nu niet vinden...
Lindeman is inderdaad een prima knecht voor Vlaamse koersen, dat was goed zichtbaar toen hij twee jaar geleden het openingsweekend reed. Je kunt het echter ook baseren op zijn kwaliteiten in het werk dat daar van de eerste knechten wordt gevraagd (windschermen, stormlopen en waaierrijden).
Beetje zoals Hofstede goed uit de voeten kan in koersen waarin geklommen moet worden...
Ja, dat heeft hij gezegd, maar dat ging over komend seizoen, niet over specifieke koersen.
Voor een renner uit de Vlaamse kern is Omloop rijden toch ook logisch?
Ik zie een selectie vol hardrijders die goed zijn voor het terrein dat ze in UAE voor de kiezen krijgen. Prima ondersteuning voor de kopmannen.
Welke overigens gisteren nog minder sterk gemaakt moest worden volgens iemand, door de twee beste knechten (Van Emden en Martin) eruit te halen. Maar dat was vast niet dezelfde poster..
Omloop t nieuwsblad zal Roosen nog wel n trauma van hebben
Teunissen, Jansen, Wynants, Eenkhoorn, Lindeman, Leezer lijkt mij een prima selectie, is het al uitgesloten dat van Aert rijd? Als t herstel voorspoedig blijft gaan zie ik die slokop omloop wel meepakken.
Lindeman in de klassiekers is niet heel gek, rijd altijd al amstel en brabantse pijl enzo
Teunissen, Jansen, Wijnants, eenkhoorn, Lindeman, vd hoorn (gaat toch Vlaamse rijden ook!?) lijkt me zeker voor omloop als ik t zo lees. En roosen wrs ook. Later komt van aert erbij voor Vlaamse werk en zal 1 rijder misschien wisselend niet rijden.
Uae Zal de plus, Bouwman (dacht ik iig), groenewegen, pfingsten, van Emden en Martin zeker zijn en denk hier leezer als fit en niet in omloop gok ik.
Opvallend Lindeman deel Vlaamse, deed vorig jaar meer etappe koersen.
Parijs Nice weten we nu Roglic, kruijswijk, Bennett, Gesink en Lindeman. Wie erbij? Martin en vd hoorn/roosen/Wijnants/leezer?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.