Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 65 ... 396 397
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Geen schade gelukkig voor Harper. 2 mooie top 10 klasseringen en nog alle kans op een goed klassement voor de klimmers.

kelderfan

Jammer dat er weer valpartijen zijn in zo'n koers {Hermans}; maar volgens het verslag van Addy Engels heeft 't team goed meegedaan met als resultaat een 7e. plek voor Timo Roosen. Bennett staat nu 10e. in het klassement. Dat geeft de burger moed.

Yeez

Goede etappe! Bennett nog een extra seconde gepakt!

Fanny

Hieronder de samenvatting van de 2e etappe van de TDU.
Mooie ereplaatsen van Roosen en Bennett.
Bennett is trouwens attent aan het koersen door als 10e te eindigen en ook 1 sec bonus te pakken voor het AK.

https://www.youtube.com/watch?v=S4LadUQ1C1g

Yeez

Morgen is al wat meer duidelijk na Paracombe (1,2 km a 9,3%) zaak lijkt mij om daar goed van voren op te draaien. Ook is het belangrijk om Impey geen boni’s te laten pakken eerder in de etappe. Vandaag lukte hem dat niet, maar jumbo is niet het team wat een sprinter bij heeft die secondes kan afsnoepen. Dat zal van andere ploegen moeten komen...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@yeez je hoeft blijkbaar niet altijd een sprinter te zijn om boni's te pakken

Yeez

'@rahimns dat ligt eraan op welke plek de sprint ligt ;)

tendam

'@rahimns
Waar sloeg die opmerking over Ewan op? Die pakt toch altijd wel z'n ritje mee in de TDU?

Morgen wordt duidelijk of Jumbo een mooie top-10 plek kan behalen in het klassement. Deze aankomst lijkt me geschikter voor Bennett dan Willunga, want steiler.

Yeez

'@tendam wel heel kort, dus meer punchie. Weet niet of dat meer geschikt voor hem is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ten Dam vorig jaar niet hoor... deze naar Stirling was er ook wel echt 1 voor hem.

We gaan nu hopelijk voor het eerst kijken naar een pijnvrije Bennett... misschien dat je alle uitslagen uit het verleden niet meer kan vergelijken met nu.

@Yeez gisteren had die sprint voor Impey ook nooit een probleem hoeven te zijn, soms is het ook gewoon slim zijn. Maar het zal lastig worden om Impey te verslaan. Morgen liggen ze beide na een afdaling.

kelderfan

'@Fanny
Dank voor de link. Hopelijk heeft Harper niet te veel schade opgelopen van de zoveelste valpartij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan geen schade voor Harper

Yeez

Gelukkig is daar rahim die altijd weer rust brengt ;)

TLJCAMPS

Mooi, schat hem vandaag hoger in dan Bennett om eerlijk te zijn... Maar kan ook gewoon omdat ik wil dat Harper verrast... :)

Yeez

'@tijmen ik weet niet of harper van het korte steile werk is? Jij wel?

Overigens gingen bouwman, de plus, v emden en martin eerder weg van trainingskamp omdat zij op hoogte gaan voor uae op tenerife. Later gaan daar teunissen, jansen en van aert heen en volgensmij ook dumoulin roglic en kruijswijk voor p-n en de tirreno. Alleen gaan er een paar iets eerder heen en vroeger weg dan de andere, afhankelijk vh programma.

S. Morgenstern

Ik heb vorig jaar een interview met Harper gelezen, waarin hij aan gaf vooral op langere klimmen goed tot zijn recht te komen. Ik zou morgen de knechten hoe dan ook gewoon vooral voor Bennett laten rijden. Die maakt een goede indruk en geeft tegen cyclingnews aan wat intensiever te hebben getraind, dan hij normaal deed in voorbereiding op de TDU.

TLJCAMPS

'@Yeez,

Denk dat Harper dat wel aankan, we gaan het zien vannacht!

Yeez

'@tijmen ik denk dat je met inderdaad wel meer zekerheid hebt gezien zijn verleden in down under. Net wat @morgenstern zegt, hij heeft nog wat intensiever getraind en een Harper die aangaf beter op de langere beklimmingen tot zijn recht te komen (zie ook zijn uitslagen van vorig jaar), maar hij mag inderdaad altijd verrassen!

Rawolf

Ik schat Hofstede hoger in

kelderfan

Andreas KRON {Riwal} heeft volgens Strava meegetraind met o.a. Kuss in het jongste trainingscamp. Ik had gelezen dat Marijn van der Berg {Metec} zou meetrainen. Weet een van jullie of @dimitri hoe dat zit.

kelderfan

'@Yeez
Quote:"Overigens gingen bouwman, de plus, v emden en martin eerder weg van trainingskamp omdat zij op hoogte gaan voor uae op tenerife."
Bouwman zoefde mij voorbij en dat was niet op Tenerife.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan die Kron was niet mee op trainingskamp maar was daar volgens mij zelf aan het trainen en die heeft gewoon wat ritjes mee gereden. Van Marijn heb ik niets meer gezien of gehoord, ben hem ook op geen foto van de ploeg tegengekomen. Ze zullen binnenkort wel richting een hoogtestage gaan dan... ik kan me voorstellen dat ze eerst even weer tot rust willen komen.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rahimns toevallig stuurde marijn vandaag een verhaal de wereld in op instagram dat hij met 5 man (waaronder amund jansen) aan het rijden was. Dus die is daar

Yeez

'@kelderfan bouwman moet daar okk nog heen ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Prima... hij was mij nog niet eerder opgevallen

1 2 ... 65 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.