'@Kelderfan
Quote: Bouwman zoefde mij voorbij en dat was niet op Tenerife.
Waar was dat dan wel ?
Ik denk dat de renners (Bouwman, De Plus, Martin en Van Emden) die eerder zijn weggegaan van het trainingskamp rondom Alicante, na een paar dagen rust, volgende week op hoogtestage gaan op Tenerife.
Trouwens het was/werd toch slecht weer rondom Alicante en dus van de hele dag volledig buiten trainen kwam toch al niets.
Dan is het niet raar dat deze renners alvast hun biezen hebben gepakt om in hun thuisland even bij te komen en dan misschien nog wat kilometers te maken alvorens ze naar Tenerife gaan voor hun hoogtestage voor de UAE Tour.
'@Kelderfan en waarom zou ik dit moeten weten dan. Die jongen is daar gewoon aan het trainen en komt de mannen van TJV tegen en ze trekken een paar dagen samen op. Al die renners zijn in voorbereiding op hun seizoen. Ga Strava afstruinen en je ziet allemaal renners van verschillende ploegen die met elkaar optrekken... Het is een heel klein en sociaal wereldje.
@Michiel ik heb geen idee... zo goed ben ik niet thuis in het wereldje van de continentale renners.
'@Fanny
Quote: Bouwman zoefde mij voorbij en dat was niet op Tenerife.
Waar was dat dan wel ? Hij is sinds gisteren in Noord-Holland aan het trainen {bij zijn vriendin?} en probeert nu Niki Terpstra bij te benen in rondjes tussen Westzaan en Purmerend.
@rahimns
Het wereldje van continentale renners. Kron rijdt bij Riwal! En hij rijdt vandaag wederom met Pascal Eenkhoorn een Strava-rondje; dat is meer dan toevallig meefietsen. Als @Yeez aangeeft, dat hij zelfs in hetzelfde hotel zit, dan hoef je Strava toch niet af te struinen.
De jongens vliegen de 26ste gelijk weer terug, Bennett doet 14 en 16 februari nog de nationale kampioenschappen, voordat hij naar zijn huis in Girona gaat en Parijs-Nice doet. Harper komt 5 Februari naar europa, ook hij gaat in Girona wonen. Hij had alleen nog wat langer nodig zijn spullen te pakken ;)
Bron: Dimitri
Wat me vannach opviel aan Bennettwas iets wat er voor de riboperatie ook was, dus of we Bennett 2.0 krijgen te zien?
Begon heel sterk (lag op de klim op 3e positie, met 3 man achter Porte) en moet dan op gegeven moment toch loslaten/afzakken/trekt t net niet.
Zeg niet dat dit rondje wat zegt over t hele jaar, maar vond het wel echt George Bennett zoals ik m vaker zie, gaat er vol voor, erg goed en dan somstoch wat teveel gegeven lijkt t.
Maar we zullen t zien, hopen dat ie toch verbeterd is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.