Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 67 ... 396 397
Yeez

'@rahimns misschien goed om hofstede en tolhoek op de eerste beklimming van Willunga goed door te laten trekken, zodat de groep wat kleiner is. Dan zijn er meer mogelijkheden op de 2e klim

tendam

Ach joh, Bennett wordt op de Willunga ook gewoon 10e ofzo, dat is zijn plek op zo'n klim. Dit is niet hun koers, ze gaan er met een B-team heen en dan krijg je een B-uitslag.

Wielerfan1987

Voor wat betreft continentale renners van andere ploegen die eventueel op dit trainingskamp mee zouden zijn zie ik het probleem of de hype niet eerlijk gezegd.

Het is heel goed mogelijk dat ze renners waar ze mogelijk in geinteresseerd zijn voor de toekomst mee hebben op proef en ik juich dat alleen maar toe.

In deze fase van het jaar wordt er meer op kwantiteit en nog niet al te intensief of teveel op de individu afgemeten getraint l, wat dit trainingskamp een mooie gelegenheid maakt om met die jongens kennis te maken.

Op deze manier kan de ploegleiding zien met wat voor karakters/persoonlijkheden te maken hebben en of ze in de ploeg zullen passen.
Zo hebben ze dat in het verleden met Foss gedaan en met wel meer andere renners.

Op dit top niveau is karakter ook soms belangrijker dan enkel goede uitslagen of een goede inspanningstest af kunnen leggen.

De ploeg doet hier naar mijn idee alleen maar goed aan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@wielerfan1987 Alleen dat een renner een paar keer meegaat op een trainingsrondje betekent niet meteen dat hij ook mee is op een trainingskamp. Verder is het natuurlijk prima als ze renners op zo'n kamp testen maar we moeten ook weer niet te snel conclusies trekken aan wat we zien op sociale media. En vaak wordt het ook wel ergens aangekondigd of vermeld als een renner meegaat, zoals met van der Berg gebeurde.

Laatst gewijzigd
Rawolf

In aanloop van de TDU heeft Hofstede samen getraind met Hindley, nieuwe aanwinst?!!!

/kuch

kelderfan

'@Wielerfan1987
Eens hoor met je verhaal.
@tendam
B-ploeg? Of heb je 't over Lindeman en van der Hoorn. Ide Schelling in zijn 1e. WT doet 't al beter.

S. Morgenstern

Welke renners zijn voor hun rol in deze koers A-ploeg keuzes?

Chef83

Sorry ik weet niet of het hier mag maar heb een vraagje

Op welke wed sites ken je nou zien wie de favorieten zijn voor de bijv wielren voetbal enz ik had altijd bed365 maar die pakt hij niet meer en iets met odds nog wat. bedankt alvast 👍👍.

kelderfan

Quote:"Welke renners zijn voor hun rol in deze koers A-ploeg keuzes?".
Wat te denken van George Bennett, Antwan Tolhoek, Lennard Hofstede en Chris Harper?
Of stuurt TJV een B-ploeg naar de Giro.

Laatst gewijzigd
Drutense liefhebber

'@Chef83 voor het wielrennen heb je bij de voorbeschouwingen per wedstrijd altijd een favorieten overzichtje op deze site. Bij voetbal zou ik het niet weten, geen verstand van.

S. Morgenstern

Jumbo stuurt voor het klassement inderdaad een B-ploeg naar de Giro. De kopman is een aardige toptien kandidaat, maar dat is binnen een ploeg die vorig jaar overal op het podium stond en een oud winnaar heeft aangetrokken, overduidelijk geen A-keuze. Wat hij al helemaal niet is voor een explosief rondje van een week.

De knechten in Australië zijn daarnaast ook niet de beste die ze hebben. Tolhoek en Van der Hoorn komen nog een beetje in de buurt wellicht, maar zijn ook geen renners waardoor je denkt dat Jumbo dit rondje heel serieus neemt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Nou de A-renners, die Bennett en B-renner Harper van voren moesten afzetten bij die laatste steile klim, waren zeker niet bij de les! {Oh, ja die waren er al eerder afgewaaid}, derhalve heeft Bennett te veel moeten investeren om erbij te zijn. Dylan van Baarle gaf 't goed aan. "zo lang mogelijk gewacht en toch op tijd voor de klim".

S. Morgenstern

Hofstede, (invaller) Roosen, Lindeman en Van der Hoorn zijn inderdaad niet meer dan prima knechten voor dat werk. Blijkbaar ben je het dan toch eens met de kwalificatie..

kelderfan

Met jouw kwalificatie wel, maar ik vind de B-label van @tendam wat te ver gaan.
Voor mij zijn Bennett nu 5e., Tolhoek, Hofstede en Roosen de mannen met een A-label. Harper komt er aan.
Ha, ha maar Taco van der Hoorn mag zich toch eens tonen en Lindeman ja, die schikt zich in zijn rol van waterdrager.

Yeez

'@kelderfan goed dat je dat zegt over lindeman. Kun je dan voortaan lindeman ook op dat werk beoordelen? En niet op resultaten? Daarvoor is hij er, om anderen te laten presteren. Zelfde geldt voor vd hoorn. Geen mannen die resultaten moeten halen, maar voor anderen werken. Die heb je in elke ploeg nodig

Rawolf

Dr is wel een reden dat die mannen water halen natuurlijk, ze zijn gewoon fysiek minder dan degene voor wie t water gehaald wordt. ;)

TDU is een wedstrijd waar 15 WT renners echt een doel van maken en verder niet heel interessant

kelderfan

'@Rawolf
Maar welke koersen zijn dan wel interessant; want bijv. Van Baarle team Ineos maakt er wel een doel van. Tolhoek is vroegtijdig naar die koers afgezakt om George Bennett bij te staan.
@Yeez
Daar hebben @S.Morgenstern en ik het toch over. Roosen is een toevoeging, maar de mannen om de kopmannen af te zetten vooraan de klim waren er niet meer bij. Hoe beoordeel je zoiets? Addy Engels omschreef 't zo:“We zaten niet zo goed gegroepeerd als gisteren, maar dat was ook onmogelijk door alle hectiek." En lees dan de bijdrage van Dylan.

S. Morgenstern

Zaten ze er niet meer bij? Weet je dat zeker? Wedstrijd gezien? Lijkt me niet zo best als ze (vooral 'klimmer' Hofstede) er al af lag voor de stormloop naar de voet.

tdola

Opvallend programma Tony Martin van zijn eigen site en opgepikt door rahimns en toegevoegd. Vooral opvallend tirreno.

Dumoulin en de plus daar bevestigd.
Groenewegen ook met uit zijn interview gebruikelijke lead outs er weer bij (teunissen en jansen).
Van emden ook bevestigd. Met Martin dan 7.
Terwijl we hier uit interviews ook bouwman haalden, maar dat zal dan wel niet. Bouwman mgl naar Parijs nice of geen van beide? (Roglic, kruijswijk, Bennett, gesink en lindeman al bevestigd voor Parijs nice).

Verder opvallend baloise tour 2-3 wkn voor tour op programma, terwijl je zou denken dan op hoogte!?

S. Morgenstern

Bouwman was wel met een groot vraagteken. Hij vertelde dat ze met een deel tijdrijders naar UAE gingen (noemde De Plus, Van Emden en Martin daarbij), maar dat de ploegentijdrit daar nu geschrapt was. Dat laatste was volgens hem ook het geval in de Tirreno, waar de suggestie vandaan kwam dat hij die koers mogelijk ook op zijn programma heeft staan.

Ik denk dat een hoogtestage, UAE, Catalonië en weer een hoogtestage een prima voorbereiding is op de Giro. Parijs-Nice hoeft daar niet tussen te zitten; aangevuld met een eendagskoers hier of daar, zal dit het wel zijn.

Fanny

'@Morgenstern
Quote: Ik denk dat een hoogtestage, UAE, Catalonië en weer een hoogtestage een prima voorbereiding is op de Giro. Parijs-Nice hoeft daar niet tussen te zitten; aangevuld met een eendagskoers hier of daar, zal dit het wel zijn.

Bouwman niet naar de Tirreno Adriatico had ik al eerder aangegeven.
Heb ik ook nergens gelezen of gehoord.
Ik denk dat je wel gelijk hebt met UAE, Catalonië en de hoogtestages.
Parijs-Nice verwacht ik ook niet maar hij zou weleens de nieuwe eendaagse koers voor TJV GP Industria & Argrianto kunnen gaan rijden met daarbij de nodige hoogtestages voor de Giro.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Jonas Vingegaard was gewoon mee op trainingskamp in Alicante...

Yeez

'@tijmencamps iedereen was er behalve kruijswijk. Ook leezer kwam er iets later bij

Yeez

1 ding is zeker. Lindeman is een koning in zichzelf en anderen positioneren

tdola

'@rahimns
Weet niet waar je alle info vandaan hebt, maar heb t idee dat tjv site iig Valencia, Provence en ruta selectie heeft bijgewerkt.

Met wat er staat op tjv site en je 1e pagina wat kleine wijzigingen.
Valencia van Emden erbij.
Provence geen foss, erbij Wijnants en harper.
Ruta geen harper en Wijnants, erbij Lindeman, foss en Martens.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 67 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.