Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 68 ... 396 397
Yeez

'@tdola valencia is al bekend. Zie tjv site en dan op de renners klikken

Dumoulin
Foss
Groenewegen
Eenkhoorn
V emden
Wynants
Pfingsten

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Tdola Ik heb alles bijgewerkt. Als jullie nog foutjes vinden laat het maar weten...

S. Morgenstern

Vanaf Baskenland zijn er nog wel wat aanvullingen bekend:
Het programma van Roglic bijvoorbeeld (Baskenland, WP, LBL en Dauphine). Dumoulin en Kruijswijk ook in de Dauphine en Gesink als ik me niet vergis. Kruijswijk in Romandië. Tolhoek in Zwitserland. Roosen in Amstel. De Plus in de klassiekers. Groenewegen in De Panne. Jansen in alle kasseiklassiekers en in het najaar Londen, Bretagne, BinckBank en Canada. Lindeman in de Ardennen klassiekers (+ enkele Vlaamse, maar moeilijk te zeggen welke). Volta werd met Martens in plaats van Leezer gemeld.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ruta del sol ziet eruit als een leuke kans (met weinig verwachtingen) voor Tolhoek, Vingegaard en Foss.

Laatst gewijzigd
tdola

'@rahimns
Roosen rijdt down under en niet leezer

tdola

Vond Bennett op die laatste klim niet bij de sterkste behoren, zaakje op eind weer naar achteren. Ik verwacht helaas geen top notering van hem vannacht op,willunga, maar hopelijk verrast die.
Tolhoek iets tegengekomen of gespaard? Had in 1e groep moeten zitten met zijn klimkwaliteiten toch!?

tendam

Bennett heeft nog steeds last van steek, helaas. Dus mirakels zijn er niet van hem te verwachten.

Stoempie

Echt? Das sneu voor hem zeg.

kelderfan

Quote:"Ruta del sol ziet eruit als een leuke kans (met weinig verwachtingen) voor Tolhoek, Vingegaard en Foss."
Mijn verwachtingen zijn gematigd, maar als Jonas zijn vorm doortrekt naar dit seizoen, dan verwacht ik Tolhoek en Vingegaard meedoen Valverde en Fuglsang lijken mij een maatje te groot.
Oh, ja er komen nog wat combi's bij. Ik benieuwd hoe dat wordt ingepast.
Bevrijdingsronde van Drenthe (1.1) – in combinatie met het WorldTour-team & Tacx Pro Classic (1.1) – in combinatie met het WorldTour-team lees ik bij WF.

Rawolf

'@tendam, bron?

S. Morgenstern

Valverde en Fuglsang zijn niet de enige die van een heel andere categorie zijn. Heeft weinig zin om van de renners die ze die kant op sturen te verwachten dat ze mee gaan doen tussen de beste van de deelnemerslijst.

Yeez

Waar vind je dat van bennett @tendam

Yeez

'@tendam het is nergens tr vinden. Alleen een artikel dat hij het nog niet weet

tendam

Interviewtje met Flobikes. Hij hoopt dat het beter wordt naarmate de operatie verder achter hem ligt, dat kan natuurlijk.

S. Morgenstern

Bennett weet waarschijnlijk rond Parijs-Nice of de operatie het gewenste resultaat heeft gehad.[/url]

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat ik er dus nu uithaal is dat hij nog niet helemaal hersteld is van de operatie en dat pas rond parijs-nice meer duidelijkheid is over het resultaat. Verder vind ik persoonlijk deze ronde ook niet de maatstaf voor dit seizoen...

kelderfan

Wout Van Aert lijkt weer op de weg terug met z'n 2e. plek achter van der Poel in de Kasteelcross van Zonnebeke.
Hij laat toch mooi de huidige top in België achter zich.

TLJCAMPS

'@Kelderfan

Niet te hard van stapel lopen... Laurens Sweeck, Toon Aerts en Michael Vanthourenhout waren er niet bij.

kelderfan

'@TijmenCamps
Eli Iserbyt is toch een van de toppers in Belgie op dit moment. Vanthourenhout komt niet meer in de buurt.
En ja Laurens Sweeck is er niet bij. Maar onze NL-kanjer Mathieu was er wel bij. En ik zeg ook lijkt!

Yeez

Wout heeft ook de afgelopen 3 dagen niet gefietst. Was wat ziekjes. Zit nog veel rek in!

Yeez

En dat interview van bennett zegt niks. Wij weet het nog niet

S. Morgenstern

Hij weet dat hij er nu nog last van heeft, maar dat dat waarschijnlijk komt doordat er nog ontstekingen zitten sinds de operatie.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat heb ik ook zo gelezen uit 't interview. Vannacht moet 't gebeuren om Bennett bij de top drie te krijgen.
Hebben Tolhoek en Hofstede zich in afgelopen rit gespaard om in de laatste rit Bennett in positie te brengen.
Dus ik ben benieuwd hoe zich 't e.e.a. ontwikkelt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat Bennett blij mag zijn als hij zijn huidige positie kan vasthouden... ik zie een podiumplek echt niet gebeuren

S. Morgenstern

Lijkt me ook. Daarnaast zal het 'in positie gebracht worden door Tolhoek' ook het verschil niet maken.

1 2 ... 68 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.