Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 69 ... 396 397
Yeez

Tolhoek en harper waren sterker dan bennett

wieler4live

Bennett wel 8ste in GC netjes meer zat er niet in (beter begin als vorig jaar) Tolhoek en Harper waar idd erg sterk... De kop is eraf.

tdola

Nu op naar de eerste overwinning, groenewegen in Valencia..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Is trouwens Bennett beste prestatie ooit in de TDU... zo als je er nog iets positiefs uit wil halen ;)

TLJCAMPS

Mooie 6e plaats voor Tim van Dijke in Hoogerheide!

wieler4live

Kan iemand mij helpen aan een ranglijst van de WT punten vanaf 2020 vorig jaar had pcs er een maar kan hem niet meer vinden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

WT voor Teams of individuele renners ?

wieler4live

Uhm teams het liefst als je individuele heb wil ik 't ook wel zien 🙈

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://www.uci.org/road/rankings

Ik denk dat de eerste WT ranking voor 2020 voor teams nog bekend gemaakt moet worden.

Laatst gewijzigd
Yeez

Koersen tm UAE

Valencia:
Dumoulin
Foss
Groenewegen
Eenkhoorn
Pfingsten
Wynants
V Emden

Provence:
Gesink
Kuss
Harper
Wynants
Leezer
Martens
Eenkhoorn

Ruta del Sol:
Tolhoek
Foss
Vingegaard
Hofstede
Martens
Lindeman
Vd Hoorn

UAE:
Groenewegen
Roosen
Pfingsten
Martin
V Emden
De Plus
Bouwman

Bron: eigen site team (tm ruta). UAE op basis van interviews of websites en antwoorden vd renners zelf.

TLJCAMPS

Mooie selectie voor Ruta del Sol! Lekker onbevangen koersen...

skylimit

'@Tijmen ....lekker onbevangen koersen, dat konden ze toch ook al in Down Under ? In de Provence kunnen ze toch ook lekker onbevangen koersen. Dit zijn de zgn. B-ploegen van TJV, waar geen prestaties van verwacht (mogen) worden.
Onbevangen of bevangen volgens mij maakt dat voor deze teams geen verschil.
In Valencia en UAE gaat het om de knikkers en moeten er overwinningen komen. (Ook deze koersen kunnen ze trouiwens onbevangen ingaan) Bevangen koersen lijkt mij bij nader inzien ook niet goed om tot resultaten te komen...;)

Yeez

Als kuss zijn niveau haalt doet die mee in de provence. Geen tt daar

kelderfan

Ha,ha,
Het zijn nu allemaal B-koersen. Het wachten is op de TDF!
@TijmenCamps
Je hebt gelijk hoor, want de renners zijn net bezig en hebben nog geen hoogtestage achter de kiezen.
Kuss komt altijd later op gang; dus dat is nog even afwachten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Tom Dumoulin, die eigenlijk het zonder steun mag doen, want Tobias Foss moet het nog allemaal ervaren of heeft hij al de benen.
Jonas Vingegaard begint ook al laat met zijn seizoen. In de Ruta verwacht ik weer Antwan Tolhoek om mee te doen, die de km's heeft gemaakt in de TDU.
Wat dat betreft zegt een Mads Pedersen {die heel goed werk heeft geleverd voor de winst van Richie Porte}, dat hij meer heeft aan wedstrijdritme, dan aan hoogtestages.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik vind het wel jammer en onbegrijpelijk dat er geen 2e sprinter is aangetrokken. Die ga je nu echt missen in TDU, Provence ed.

Yeez

'@rawolf wat is daar onbegrijpelijk aan? Als fan wil je inderdaad altijd meer en over voor een klassement en sprints mee doen. Dat kan gewoon. Je hebt 3 top klassementsrijders en 1 vd beste sprinters ter wereld. Ook nog eens v aert en teunissen die super snel zijn. Je kan gewoon niet alles hebben

TLJCAMPS

'@skylimit,

Wat zit je nou de hele tijd te zeiken man met je ‘B-renners’... Ik vind deze rondjes juist mooi om te volgen, van een zege van Harper kan ik bijvoorbeeld veel meer genieten dan van een zege van Roglic...

Maar UAE en Valencia worden trouwens ook niks want daar staan ook ‘B-renners’ aan de start dus de ‘A-renners’ moeten het helemaal alleen doen...

S. Morgenstern

Problemen hebben met mensen die spreken over B-selecties, maar zelf wel probleemloos hele selecties wegzetten alsof ze hun kopman niet kunnen ondersteunen..

TLJCAMPS

Ooit gehoord van sarcasme?

S. Morgenstern

Ooit gehoord van posts die tegelijkertijd getypt werden?

kelderfan

'@S.Morgenstern
Er zijn toch geen problemen op dit moment. Bennett is wat tegengevallen, maar hij is herstellende.
Volgens mij begon jezelf over een B-selectie naar de TDU toch.

skylimit

'@tiijmen sarcasme is jouw vreemd of toch niet ? ik zit niet "te zeiken". Het zijn toch gewoon B-ploegen voor de Provence en Ruta de Sol. Niks mis mee, zonder echte kopman/topper. In Valencia komen Dumoulin en Groenewegen aan de start en in UAE Groenewegen, dit zijn toch overduidelijk de A-merken van TJV.

S. Morgenstern

B-selecties zijn ook geen diskwalificatie; ze kunnen hun kopman meestal prima ondersteunen. Doen alsof een selectie niemand bevat die hun kopman kan ondersteunen, is wat dat betreft veel kwalijker. Ik heb met dat laatste wel een probleem.

kelderfan

'@Skylimit
Wat zijn nu eigenlijk A- en B-koersen. Want hoe schaal je de Omloop in zonder kopman Van Aert.
B-koersen zijn volgens mij de 1,1 koersen en dit jaar ook de combi-koersen met de U21 mannen.
De Plus en Kuss kun je toch niet meer bij de B-renners zetten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien moeten we gewoon ophouden met het kwalificeren van renners en koersen en gewoon lekker gaan genieten van koers... ben gewoon weer blij om die gasten op de fiets te zien, wat maakt het mij uit wat voor cijfertje of lettertje er bij staat. Gewoon lekker knallen en dan zien we achteraf wel of er iets leuks uit is gekomen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 69 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.