Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 72 ... 396 397
Fanny

'@Yeez
Quote: De plus is idd met Bouwman V Emden en Martin vanaf gisteren op hoogte
Hoe kom je erbij dat Van Emden en Martin vanaf gisteren ook op Tenerife op hoogte zijn ?
Volgens mij zijn alleen De Plus en Bouwman op hoogte op Tenerife.
Misschien dat de klassieke renners met daarbij ook Martin en Van Emden pas volgende week op hoogte gaan.
Over een paar weken (laten we zeggen half februari) verwacht ik daarnaast ook de klassementsmannen van TJV op Tenerife.op hoogte.

@tdola
Mezgec is inderdaad geen verkeerde renner om erbij te hebben.
Maar is op dit moment een 2e sprinter naast Groenewegen nodig ?
TJV had destijds m.i. direct voor de toen nog jonge SEG renner Jacobsen of Bol moeten kiezen.
Ze zijn ook nog eens Nederlanders wat toch wel belangrijk is de hoofzakelijk Nederlands getinte ploeg.
Ik zou als ik TJV was de komende jaren voor een relatief jonge Nederlandse sprinter kiezen mocht die er zijn en deze verder zelf hiervoor opleiden. Liefst een die ook nog goed mee de bergen overkomt.

Yeez

'@kelderfan die hebben geen strava, maar bouwman gaf aan met hen 3 op hoogte te gaan voor uae. Die zijn er dus bij

Fanny

'@Yeez
Overigens is mijn naam @Fanny en geen @Kelderfan maar dat terzijde Haha.
Ja, dat Martin met Van Emden ook naar de tour UAE gaan en dus met de klassieke renners (volgende week) op hoogte gaan.
Maar voorlopig dus nu deze week alleen De Plus en Bouwman op hoogte op Tenerife.
Is ook niet zo gek want dat de enige klimmers voor de UAE waarbij De Plus naast Groenewegen kopman is.
Maar goed we zullen, als je gelijk hebt, ongetwijfeld nog deze week foto's van Martin en Van Emden gaan zien op Tenerife met De Plus en Bouwman.

S. Morgenstern

Waarom zou het logisch zijn wanneer Van Emden en Martin met Van Aert en co op hoogtestage gaan? Omdat ze UAE rijden?

Ze rijden hun komende koersen met De Plus, dus lijkt het me qua moment van op hoogte zitten aannemelijk dat ze tegelijkertijd met hem op hoogte zijn. Helemaal wanneer Bouwman dat blijkbaar heeft aangegeven.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@fanny excuses! Nee van emden en martin zitten daar nu ook. Ik snap dat het moeilijk te geloven is, maar bouwman gaf het aan bij ik geloof cyclingonline. Ze zijn met z’n 4e op hoogte voor de UAE tour!

S. Morgenstern

Bouwman geeft daar enkel aan dat ze met die groep UAE rijden. Wat betreft de hoogtestage heeft hij het alleen over zichzelf, dus daar kun je niet uit afleiden wie er nu en/of straks op hoogte zitten.

Yeez

'@morgenstern
De 26-jarige Koen Bouwman begint het wielerseizoen op 23 februari in Abu Dhabi in de UAE Tour. ‘’Ik ga in januari op hoogte naar Tenerife om voor Abu Dhabi een eerste prikkel te hebben. We gaan met de tijdrijdersploeg (o.a. met Tony Martin, Jos van Emden en Laurens de Plus, DR), maar evenals in de Tirreno-Adriatico is er geen ploegentijdrit in het programma opgenomen, best jammer. Na de Ronde van Catalonië gaan we weer op Tenerife op hoogte ter voorbereiding op de Giro. Later in het seizoen volgt het NK en vervolgens gaan we ter boorbereiding op de Ronde van Spanje naar de Sierra Nevada. Maar ik kijk nu eerst uit naar de UAE Tour.’’

Of lees ik dit verkeerd? Op strava in iedergeval de plus en bouwman wel op hoogte

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je kan het op 2 manieren lezen. Tot nu toe zie ik inderdaad alleen Laurens en Koen bevestigd.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Yeez Ik houdt het erop dat Martin en Van Emden pas volgende week met de rest van de klassieke renners komen inclusief de rest van de groep die de UAE gaat doen.
De Plus en Bouwman zijn toch de klimmers van de ploeg die naar de UAE gaat.
Ze hebben dus meer aan elkaar qua klimmen op de Teide dan met bv met de klassieke renners en hardrijders zoals Van Emden en Martin.
Ook heb nog steeds geen foto's of andere berichten in de media van beide hardrijders gezien dat ze ook op de Teide zitten.
Ik weet ook niet of deze genoemde renners wel geschikt zijn om ruim 2/3 weken op de Teide te vertoeven voor een hoogtestage gezien hun kwaliteiten als hardrijders.
@ Yeez We zullen het deze week wel zien of er foto's of berichten te zien zijn dat ze op de Teide trainen.

Yeez

'@fanny als ze volgende week komen heeft het geen nut eh! Dan kunnen ze tekort op hoogte voordat ze door moeten naar de emiraten.

tdola

Van Emden rijdt volgende Valencia, dus die zal nu niet op hoogte zitten! !!

Yeez

'@tdola scherp!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ga er maar vanuit dat alleen de belangrijkste mannen op hoogte gaan voor deze koersen. Alleen voor de grote rondes zal men met een groter deel van de selectie op hoogtestages gaan.

Yeez

Bouwman de plus jansen teunissen v aert kruijswijk dumoulin en roglic dit voorjaar

kelderfan

'@Yeez
Hoe bedoel je?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan die de komende weken op hoogtestage zijn en gaan...

Nu De Plus met Bouwman, daarna komen de 3 klassieke renners erbij en dan de grote 3.

kelderfan

'@rahimns
Dank voor de uitleg, maar ben jij nu @Yeez?
Want dat betekent, dat Koen 't verkeerd had; want hij wist te vertellen, dat Martin en Van Emden ook mee zouden gaan.
Oh, ja dat wordt nog leuk nu er in 2021 ook een damesploeg bijkomt. Sierk Jan de Haan kan niet wachten.

kelderfan

Oh, ja
Dylan heeft motor gekocht voor zijn vader. De reden volgens zijn vriendin, dat de brommer te langzaam is.
De tegenreactie was nog leuker. Dylan:" Ik ben verslagen door mijn vader op z'n driewieler.:);)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan blijkbaar had @yeez het verkeerd begrepen en dat was op zich niet vreemd zoals het in de tekst stond. Maar wat maakt dat verder uit...

kelderfan

'@rahimns
Het maakt ook verder niet uit. Maar waarom wordt Sepp Kuss niet meegenomen in het verhaal over de hoogtestages.

Yeez

'@kelderfan die rijdt provence, dus die kan niet 😉

kelderfan

'@Yeez
Aflossing van de wacht? Tour de la Provence 13-16 februari. Wanneer begint de stage met de grote mannen.:)

Yeez

'@kelderfan kuss hoeft niet op hoogte. Hij hoeft het nirt te doen in parijs-nice en tirreno. Kuss zal voor de tour wel op hoogte gaan gok ik

kelderfan

'@Yeez
Na de Critérium du Dauphiné als ik 't goed begrijp dan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ga ervan uit dat ze voor die tijd op een hoogtestage gaan.... niet pas na de Dauphine, dan gaan de kopmannen in ieder geval de belangrijkste etappes verkennen waarschijnlijk. Zoals Steven het in 2019 deed

1 2 ... 72 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.