Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 73 ... 396 397
Yeez

'@kelderfan voor de dauphine, net als vorig jaar

Stoempie

Ik denk ervoor én erna. Anders is het effect van de hoogtestage na 1 week tour alweer voorbij.

Rawolf

Denk ook ervoor en erna.

Yeez

Er na is een semi hoogtestage. wat touretappes verkennen en ergens verblijven met de groep.

Lance4eva

Ik vermoed dat Dumoulin na de Dauphiné ergens ter hoogte van Nancy waarschijnlijk weer zijn auto gaat keren.

TLJCAMPS

Grappig man, moest ff lachen... :)

Lance4eva

Ja, ik ben mij er eentje.

kelderfan

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de 1e. race van Wout op de weg. Wout van Aert: Quote:HLN;“Hoe ik aan de start zal staan van mijn eerste koers op de weg? Met een bang hart”

Yeez

'@kelderfan lijkt mij logisch dat hij onzeker is na 7/8 maanden geen koers. Strade zal hij zeker nog niet top zijn vrees ik

kelderfan

'@Yeez
Ik denk, dat je 't artikel moet lezen. Hij geeft zelf aan, dat hij nog nooit te voren zo'n een snelle vooruitgang heeft geboekt.
Dus mijn verwachting is hoger geworden.

Yeez

'@kelderfan hij boekt snel vooruitgang in zijn herstel, dat zegt die. Hij heeft ook nog nooit zo’n blessure gehad. Revalideren of naar topvorm werken zijn 2 verschillende dingen. Maar goed haal eruit wat je eruit wilt halen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez ben het deze keer wel met Kelderfan eens, hij heeft het wel degelijk over zijn vorm. Maar ook dat zegt nog steeds niets... over een paar weken weten we meer.

Bulcke

Is dat interview ook nog elders te lezen? Ik was niet van plan een abonnement op hln te nemen. Daarvoor kijk ik er te weinig

kelderfan

'@rahimns, @Yeez
Derhalve is het ook belangrijk welke koersen hij gaat rijden buiten 't Vlaamse natuurlijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan tot en met de Tour waarschijnlijk hetzelfde programma als afgelopen jaar

kelderfan

'@rahimns
Lijkt mij geen verkeerd programma; helaas komt de Omloop nog te vroeg.

Robert

https://www.indeleiderstrui.nl/algemeen-nieuws/270072/van-aert-zenuwachtig-met-bang-hart-aan-de-start-in-strade-bianche

Yeez

Als ik nu weer dat interview met van aert hoor twijfel je toch of die beperkingen van stijfheid en langer herstel in ooit weggaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kom op... het is net een half jaar na zijn ongeluk. Veel te vroeg om daar al enige waarde aan te geven

Laatst gewijzigd
Rawolf

Dat hij nog hinder ondervind is toch niet meer dan logisch? Dat trekt echt nog wel weg.

Lance4eva

Ook een goeie koers om te starten na je revalidatie, de Strade Bianche.

Laatst gewijzigd
$kedel

https://www.cyclingnews.com/news/ketones-dutch-anti-doping-authority-uncomfortable-with-jumbo-vismas-use/

TLJCAMPS

Dit is het programma van Paul Martens:

Ronde van de Provence
Ruta del Sol
Ronde van Catalonië
Amstel Gold Race
Volta Limburg Classic
Waalse Pijl
Luik-Bastenaken-Luik
Giro d'Italia

tdola

Eerst volta, daarna agr

TLJCAMPS

Ja klopt, maar had het letterlijk overgenomen van Martens dus daarom...

1 2 ... 73 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.