Ik denk ervoor én erna. Anders is het effect van de hoogtestage na 1 week tour alweer voorbij.
Rawolf
Denk ook ervoor en erna.
Yeez
Er na is een semi hoogtestage. wat touretappes verkennen en ergens verblijven met de groep.
Lance4eva
Ik vermoed dat Dumoulin na de Dauphiné ergens ter hoogte van Nancy waarschijnlijk weer zijn auto gaat keren.
TLJCAMPS
Grappig man, moest ff lachen... :)
Lance4eva
Ja, ik ben mij er eentje.
kelderfan
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de 1e. race van Wout op de weg. Wout van Aert: Quote:HLN;“Hoe ik aan de start zal staan van mijn eerste koers op de weg? Met een bang hart”
Yeez
'@kelderfan lijkt mij logisch dat hij onzeker is na 7/8 maanden geen koers. Strade zal hij zeker nog niet top zijn vrees ik
kelderfan
'@Yeez
Ik denk, dat je 't artikel moet lezen. Hij geeft zelf aan, dat hij nog nooit te voren zo'n een snelle vooruitgang heeft geboekt.
Dus mijn verwachting is hoger geworden.
Yeez
'@kelderfan hij boekt snel vooruitgang in zijn herstel, dat zegt die. Hij heeft ook nog nooit zo’n blessure gehad. Revalideren of naar topvorm werken zijn 2 verschillende dingen. Maar goed haal eruit wat je eruit wilt halen
admin
Rahim Vlasblom
admin
'@Yeez ben het deze keer wel met Kelderfan eens, hij heeft het wel degelijk over zijn vorm. Maar ook dat zegt nog steeds niets... over een paar weken weten we meer.
Bulcke
Is dat interview ook nog elders te lezen? Ik was niet van plan een abonnement op hln te nemen. Daarvoor kijk ik er te weinig
kelderfan
'@rahimns, @Yeez
Derhalve is het ook belangrijk welke koersen hij gaat rijden buiten 't Vlaamse natuurlijk.
admin
Rahim Vlasblom
admin
'@Kelderfan tot en met de Tour waarschijnlijk hetzelfde programma als afgelopen jaar
kelderfan
'@rahimns
Lijkt mij geen verkeerd programma; helaas komt de Omloop nog te vroeg.