'@Rawolf
Lijkt 't niet verstandig om Wout Van Aert eerder op hoogtestage te sturen of eventueel Algarve op te nemen in zijn programma.
Want hij komt echt nog wel een stukje tekort. In goede doen had hij dichter bij Mathieu geëindigd ook met die lekke band.
De Omloop lijkt mij te zwaar op dit moment.
@TijmenCamps
Hij is zelf zwaar teleurgesteld. Want dit is de 1e. keer in zoveel jaar dat hij niet op 't podium is geëindigd.
'@Kelderfan, dat is echt niet nodig. Het is bizar dat hij al crosst, dat is veel belastender voor zijn heup dan een wielerwedstrijd. Op de weg zal hij geen hinder ondervinden van zijn blessure het is enkel dat hij fysiek iets later top zal zijn door zijn mindere basis in de winter. Het is afwachten hoe hij met die mindere basis de afstand van de klassiekers gaat verteren maar te zwaar? Nee
Denk dat je WvA niet moet afzetten tegenover MvdP, daar staat nu geen maat op, net zoals dat vorig jaar was. Dus moet je Wout vergelijken met zichzelf een jaar terug. Daar staat hij denk ik alweer aardig bij in de buurt. Het zal met het aanzetten en het op en afstappen vandaag niet prettig zijn geweest. Als het net zoals gisteren droog was geweest had hij er denk ik nog dichter opgezeten bij mannen achter Mathieu. Nu moest hij vooral Pidcock toch echt voor zich dulden. Hoe dit zich gaat vertalen naar de weg is onmogelijk in te schatten maar hij moet zich lekker aan zijn programma houden, niet gaan twijfelen en zich straks op hoogte lekker voorbereiden op de eerste koersen.
Tom Dumoulin mag eindelijk weer een nummertje opplakken #41 in de Volta a la Comunitat Valenciana.
Via twitter heeft TJV ´t team gepresenteerd.
@rahimns
Volgens een artiekel in het Nieuwsblad is Mathieu van mening, dat Van Aert zijn grootste rivaal wordt in het komende voorjaar.
Quote:"Ik {Wout Van Aert} ben misschien wel goed bezig, maar ik zie dat ik nog veel moet doen als ik me met hem vergelijk.' Dus wat ik al stelde, dat Wout nog wat heeft te doen om in de buurt van Mathieu te komen.
Quote:"Blijkbaar bedoelde hij daar Omloop dus niet mee."
Uitzonderingen bevestigen de regel.
@Yeez
Daar ga ik ook vanuit. Maar jij had helaas geen gelijk.;)
Kijk ook even bij Amund Jansen; die ook alle Vlaamse klassiekers gaat doen met uitzondering van de Panne?
Maar dat is ook geen klassieker.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.