Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 78 ... 396 397
Yeez

Jongens waar komt die vandaan zeg. Ver en veruit de sterkste

Yeez

Zijn leadout zat er, maar gokte op het wiel van jakobsen

Rawolf

Groenewegen kan 1 ding en dat is hard trappen, man wat een verschil tov de andere sprinters.

Wat hij niet kan is positioneren, wat een ramp is dat, letterlijk in de laatste 4 km geen 1 keer bij de eerste 15 geweest en heeft geen rug van een ploeggenoot gezien.

TLJCAMPS

Hoppa, veruit de beste!

Yeez

Ik had graag willen zien dat hij voor van emden en pfingsten koos, die er wel zaten, maar zat al vanaf 4 km voor de finish bij jakobsen in het wiel

S. Morgenstern

Prima overwinning. Hij lijkt heel goed uit de winter te zijn gekomen. De samenwerking met Pfingsten is nog wel een ontwikkelingpunt, maar dat is logisch.

Yeez

'@morgenstern ik had eerder het idee dat hij meer op dcq vertrouwde

Rawolf

Groenewegen kan gewoon niet in het wiel blijven als ze opschuiven. ging uiteindelijk maar midden achter Jakobsen zitten maar het zou me verbazen als dat uit weelde was. Laat zich veel te makkelijk wegdrummen, wij hebben makkelijk praten natuurlijk maar tov andere sprinters is t zo. Pfingsten en van Emden waren opzich prima.

Martens trouwens helemaal niet gezien

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Hij ging ook binnen de drie kilometer, na ze kwijt te zijn geraakt, weer op zoek naar Van Emden en Pfingsten. Die hem ook toen weer wat naar voren reden. Het vertrouwen dat die hem in de laatste kilometer in het wiel van Jakobsen af kunnen zetten, leek er wel te zijn, maar kwam er niet helemaal uit.

De keuze om op vier kilometer al voor het wiel van Jakobsen te gaan heb ik niet gezien. Lijkt me ook geen verstandige aanpak.

S. Morgenstern

Jakobsen verliest vandaag nergens het wiel van zijn treintje?

Martens was de eerste die ze vandaag naar voren reed.

kelderfan

Het is een mooie sprintzege voor Dylan Groenewegen geworden en gelukkig niet verprutst door de trein.
Hij laat wel wederom zien, dat hij zonder trein op z'n best is.

S. Morgenstern

Als je serieus denkt dat dit de beste manier is om veel te winnen, dan wil je wel heel graag dat zijn treintje andere koersen gaat rijden.

kelderfan

Dat is dubbele winst. Die drie kunnen nu die andere kopman bijstaan in het Vlaamse voorjaar. Wat dat betreft heeft TJV de juiste keuze gemaakt. Vorig jaar wist Dylan pas in de 5e. etappe de zege te pakken en dit jaar al in de 1e. rit en dat zonder Roosen, Jansen en Teunissen.
Maar een pluimpje voor Pascal Eenkhoorn is wel op z'n plaats.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Vorig jaar konden ze hun kopman niet bijstaan in het Vlaamse voorjaar?!

De één op één vergelijking met vorig jaar is daarnaast ook vrij nutteloos. Vandaag wint hij tenslotte wel, maar absoluut niet op een manier waarop je dat rest van het seizoen wilt voortbouwen. Wat dat betreft heeft Jumbo de juiste keuze gemaakt, door hem naar de belangrijkste koersen wel zijn trein mee te geven.

Prima om een voorkeur te hebben voor een andere rol voor de mannen uit zijn treintje, maar heel vreemd om de overwinning van vandaag te gebruiken als argument voor de stelling dat dat ook beter is voor Groenewegen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Vorig jaar moesten zij twee heren dienen en nu hebben zij de luxe van een hoogtestage in voorbereiding op de klassiekers. Dat is toch een groot verschil. Maar waarom jij dat weer nutteloos noemt, vind ik wel apart.
Het kan ook zomaar gebeuren, dat Timo Roosen met Amund Jansen het weer gaan doen in de belangrijkste koersen.

S. Morgenstern

Volgens mij lees je niet goed, of je maakt bewust totaal iets anders van mijn verhaal..

Roosen had hier overigens oorspronkelijke gereden in plaats van Van Emden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote:"Volgens mij lees je niet goed, of je maakt er bewust totaal iets anders van mijn verhaal."
"Prima om een voorkeur te hebben voor een andere rol voor de mannen uit zijn treintje."
Wat bedoel daar nu weer mee?
Jij begrijpt 't weer eens verkeerd, denk ik zomaar.

.

S. Morgenstern

Eerste quote: dat je niet reageert op mijn kritiek op jouw uitspraak dat dit soort ondersteuning het beste zou zijn voor Groenewegen, maar dat je van die kritiek maakt dat ik de hoogtestage voor de klassieke speerpunten nutteloos zou vinden. Slecht lezen of een bewuste verdraaiing lijken me de enige verklaring.

Tweede quote: dat er niets mis is met het hebben van een voorkeur voor een andere rol dan die van sprintaantrekkers voor Teunissen en co, maar dat je met zo'n voorkeur nog geen onderbouwing voor 'beter' te pakken hebt.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern dat je hier nog aan begint

Overigens, in de tirreno dadelijk heb je weinig te klagen met een trein van teunissen, jansen en van emden. Die heb ik toch graag voor me rijden. Liever dan alleen te zijn.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan hij had denk ik vandaag liever gewoon een goede lead-out gehad... dat hij deze over de streep trekt is meer geluk dan wijsheid.

S. Morgenstern

I Know... Vrije dag, stukje verveling, enz..

Yeez

'@rahimns ben nog steeds van mening dat hij daarvoor al liever de trein van dcq pakt daar. Zag hem meermaals met zijn mannen om hem heen, maar kiest doelbewust voor het wiel van jakobsen

S. Morgenstern

Groenewegen lijkt binnen de drie kilometer Van Emden en Pfingsten nog opdracht te geven om de kop te pakken, terwijl ze net achter Jakobsen zaten. De poging om met zijn drieën naar de kop op te schuiven was van boven in ieder geval goed zichtbaar. Dat lijkt in strijd met een keuze voor het wiel van Jakobsen.

Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez ik ben volledig afgegaan op wat ik hier lees... ik ben nog niet in staat geweest om de finale terug te kijken, dat doe ik vanavond als ik thuis ben. Wat ik begrijp (ook uit zijn eigen verklaring) dat hij te ver van achteren zat en hij een enorme inspanning moet doen om toch te winnen. Hij geeft zichzelf de schuld maar ik kan me best voorstellen dat hij met deze met deze geïmproviseerde trein wat vertrouwen mist.

kelderfan

'@rahimns
Ja, dat zou niet verkeerd zijn. Maar hij heeft mooi gebruik gemaakt van die andere trein toch.

1 2 ... 78 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.