'@Yeez
Ja, Lindeman zou P/N doen en Kuss zou GP Industria doen; maar de programma's van TJV zijn nu gepubliceerd door PCS.
@tdola steekt terecht? zijn hand in het vuur, maar PCS komt niet voor niets met de betreffende programma's.
@tdola
Dat zal zeker nog veranderen, want ik zie Martens niet na Valencia ook nog de Provence rijden. Vingegaard?
Even alvast een kleine vooruitblik naar de Nieuw-Zeelandse kampioenschappen...
George Bennett en Finn Fischer-Black rijden allebei de tijdrit en de wegwedstrijd. Finn Fischer-Black gaat vol voor de tijdrit en zal dan gaan knechten voor Bennett in de wegwedstrijd.
Programma:
Vrijdag 14 februari - ITT - Elite en beloften - Start ongeveer 02:00(NL)
Zaterdag 15/Zondag 16 februari - Wegwedstrijd - Elite en beloften - Start 21:30 op de zaterdagavond(NL)
P.S. Nog onduidelijk of Bevin meedoet dus kansen misschien voor Fischer-Black in de tijdrit;)
De enorme verschillen van de opstellingen die PCS geeft, met eerder bekende opstellingen vallen toch wel mee? Grotendeels dezelfde selecties en de belangrijkste renners blijven staan waar ze stonden. Het gaat zo te zien enkel om (mogelijke) wijzigingen bij Kuss, Foss, Lindeman en Van Emden.
'@tdola
He, wat lees ik nu; "PCS heeft wat neergezet op hun site".
Natuurlijk is het nog niet definitief {wat @rahimns zegt over dat vinkje bij PCS en blz1};
maar in deze heeft @S.Morgenstern gelijk, dat de key-riders gewoon het programma volgen, maar dat er in de ondersteuning 't soms kan wijzigen door allerlei omstandigheden.
Maar @Yeez zou het navragen; dus even wachten waar hij mee komt.
Opmerkelijk inderdaad. Ik zou hem op basis van kwaliteiten in ieder geval eens als een van de laatste mannen uitproberen. Zeker in zo´n koers moet dat kunnen. Wellicht dat wennen aan Pfingsten al als de max wordt gezien. Daarnaast hebben wij er uiteraard geen zicht op hoe ze er momenteel voor staan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.