Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 80 ... 396 397
Yeez

'@morgenstern wynants bevestigde mij zelf dat hij daar zou rijden. Gesink Bennett Roglic en Kruijswijk zijn ook al zeker. Dacht dat Lindeman ook had doorgegeven daar te rijden aan JV-supporters. Foss gaf in interviews aan daar dacht ik niet te rijden, maar dat kan verandert zijn. Die laatste plek is gewoon afwachten denk ik

S. Morgenstern

Oké, dat van Wynants wist ik niet.

Hofstede staat overigens op dezelfde dag ook bij die koers in Italië, dus dan zal hij waarschijnlijk sowieso één van de reserves zijn.

Yeez

'@morgenstern ja ik zie het ook. Veel onduidelijk nog over de laatste plekjes...

Rawolf

Ben benieuwd naar Foss vandaag, denk toch dat het korte werk hem wel kan liggen als zal dit misschien wat te steil zijn.

kelderfan

'@Rawolf
Leuk dat je met Sunweb bent begonnen.
Ik ben ook benieuwd hoe Tobias Foss het gaat doen vandaag.

Yeez

Mmm.. hij is totaal niet explosief, dus ik denk dat het tegen gaat vallen. 2km kun je ook niet echt een klim noemen, meer een muur van hoei achtig iets. Ik zou het wat temperen, voordat we hem hier weer na 1 etappe afschrijven en meer naar zaterdag kijken (al is dat ook aardig steil)

tendam

Totaal niet explosief? Volgens mij moet dat allemaal nog blijken. Maar eerste kandidaat om de rit te winnen is hij niet direct, nee.

Rawolf

Rit winnen sowieso niet in dit deelnemersveld maar dat is op elke type klim :p. Als je LBL u23 3e word kan je dit werk ook wel lijkt me, is wel wat zwaarder gebouwd.

Yeez

'@tendam bij de beloften had hij de sprint van een strijkijzer in iedergeval. Kan regelmatig klimmen en heeft een goede tijdrit

Yeez

Zonde zeg. Ik had een foss in goede vorm wel willen zien... hopen dat het geen sleutelbeenbreuk is. Hij zei gisteren nog in goede vorm te zijn. Erg jammer na zo’n goede winter :(

Laatst gewijzigd
tdola

Afwachten wat de schade is, zag er niet lekker uit, hard gevallen.
Jammer, mocht hier voor eigen kans denk ik.

Wellicht de selecties nu alweer wijzigen in slechtste geval.....

TLJCAMPS

Kutzooi, dat zag er heel slecht uit.

Matxin

Gigantisch pechseizoen tot nu toe, zou zomaar kunnen dat de ploeg een 'Sunwebje 2019' gaat doen.

Rawolf

Hahaha, grappig.

Matxin

Kan je grappig vinden, maar het aantal renners met een verstoorde winter/voorbereiding is inmiddels niet meer op 1 hand te tellen...

Rahim Vlasblom
admin

Dat valt ook wel weer mee... de meeste renners hoor ik juist zeggen dat ze een prima winter hebben gehad. Ook vorig jaar was er tegenslag met renners. Dit hoort nu eenmaal bij wielrennen.. deze koers ging vooral om winnen met Dylan en dat hebben ze al gedaan.

Rawolf

Wat een onzin, met alle respect maar Foss is een renner die zich dit seizoen aan t ontdekken is. Daar word/werden geen enkele prestaties van verwacht.

De speerpunten die de overwinningen binnenharken, Roglic en Groenewegen, hebben een perfecte aanloop gehad.

Wat je wel moet realiseren is dat wij Jumbo erg volgen en het dus nogal onder een vergrootglas ligt, alle negatieve punten zien wij. In de realiteit hebben alle ploegen zulk oponthoud alleen dat zien/beleven wij minder.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Tering. En geen Dumo en nu valt Foss ook hard

Yeez

Injury update: @Tobias_S_Foss will not start tomorrow! He has been taken to a hospital with a suspected broken collarbone. X-rays will have to confirm.

Get well soon Tobias.

wieler4live

Foss naar het ziekenhuis met een mogelijke sleutelbeen breuk hij start morgen niet de ploeg op Twitter

Matxin

Die zijn we dus ook pas in Romandie terug waarschijnlijk.

tdola

Dat zou wel erg pessimistische prognose zijn. Hopelijk wel eerder. Eerst maar eens even afwachten wat de diagnose is.

kelderfan

Jammer dat Tobias Foss nu al uitgeschakeld is. Hopelijk zie ik hem snel weer terug. Eerst Dumoulin en nu Foss die door een vervelende valpartij niet meer mee kan doen. Dat wordt zeker weer wijzigen in het programma.

Rahim Vlasblom
admin

Zijn volgende koers nu zal waarschijnlijk Circuit Cycliste Sarthe worden begin april...

Laatst gewijzigd
Stoempie

Mijn grootste frustratie als TJV fan is je verheugen op een wedstrijd, en dat je opwinding resulteert in dat je je opwindt omdat ziektes en/of funeste valpartijen roet in het eten gooien 😣

1 2 ... 80 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.