Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 81 ... 396 397
S. Morgenstern

Wat een zegen..

Stoempie

😁

Sjonge Jonge

Officieel: Foss gebroken sleutelbeen

kelderfan

'@Sjonge Tonge je bent mij voor.
Shit happens, maar TJV moet 't even doen zonder dit jonge talent.

Romāns Vainšteins

Dat lijkt me een correcte vaststelling, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en inderdaad kun je met zo n gebroken sleutelbeen op de kortere termijn niet wielrennen nee.

peerduell

'@RV Waarschijnlijk een opmerking om je reactiekwantum voor 2020 t.o.v. 2019 te verbeteren. Trompetteren om het trompetteren.

Yeez

Sleutelbeen kun je na je operatie toch weer na 4/5 weken weer in koers zijn hoor

wieler4live

Je kunt vaak toch al heel snel weer op de rollers zitten?

Rahim Vlasblom
admin

'@wieler4live ja vaak zitten ze na een week alweer op de rollers of de tacx

wieler4live

Dat zou voor hem goed zijn dan hoeft hij misschien niet al teveel van zijn conditie in te leveren

tendam

'@matxin
Dat ze het seizoen niet geweldig beginnen is een feit. Maar niet veel minder dan vorig jaar hoor, dus de term pechseizoen is nogal overdreven. Alleen de kwaaltjes in deze periode vorig jaar zijn allang weer vergeten. Bv. Tolhoek die bijna blind was, Roosen met een en al pech.

Yeez

'@tendam ik zie niet in waarom ze het seizoen niet goed begonnen zijn. Down under is al jaren geen doel en groenewegen schiet gelijk raak. Dat dumoulin en foss wegvallen is pech, niet slecht. Verder valt ook op dat jumbo echt piekt naar grote wedstrijden en veel rondjes als algarve, suan juan en colombia links laat liggen. Rondjes waar vooral quick-step hun aantal overwinningen flink omhoog krikken.

tendam

Misschien moet je je tot die Matxin richten? Ik zeg min of meer hetzelfde. En met 'niet geweldig' bedoel ik niet eens zozeer de resultaten, het is immers pas hun 2e koers.

Yeez

'@tendam excuus, die bedoel ik ook...

kelderfan

'@Yees
TDU is al jaren geen doel? Het is een WT. Roglic heeft er voor gezorgd, dat het Rondjeswerk een stuk belangrijker is geworden. Je bent niet meer afhankelijk van 1 sprinter. Juist Roglic en Kruijswijk hebben TJV op de kaart gezet.

Yeez

'@kelderfan sorry, waar wil je heen? Ik weet dat kruijswijk en roglic tjv op de kaart hebben gezet. Ik zeg alleen dat down under al jaren geen doel van de ploeg is. daarmee bedoel ik dat ze geen toppers als groenewegen en roglic daarheen sturen, maar tevreden zijn met een top 10 in het eindklassement, meer niet. wat heeft dat wat jij zegt daar verder mee te maken?

kelderfan

'@Yeez
Ik wil daarheen, dat TJV jarenlang niet mee heeft gedaan in 't rondewerk en jij benoemt de TDU als geen doel, alleen omdat Roglic niet mee doet. Dat is kort door de bocht. Want inmiddels zijn er meer jongens, die een rondje kunnen winnen.
Nu TJV eindelijk weer mee doet, zijn die UWT-rondjes weer belangrijk geworden. TJV wil juist meer scoren in 't UWT-werk ook met Dylan Groenewegen.

Yeez

'@kelderfan je kan nog steeds niet in elk rondje meedoen, dus moet je keuzes maken. En down under is gewoon geen doel van de ploeg, daar is niks mee toch? Het rondewerk blijft daarbij nog steeds belangrijk hoor

Rawolf

Dit keer wel n goeie leadout, was ook wat minder chaotisch door die uitval van Kwiato. Overwinning nummero 2!

Yeez

Groenewegen dus wel gevallen zei die. En zijn fiets werkte niet echt mee. Knap hoor

kelderfan

'@Yeez
Ik heb niet gezien, maar wederom een close call. Helaas is een valpartij weer eens debet.
@Rawolf
Wie zorgde er eigenlijk voor de lead-out?

tendam

'@kelderfan
TJV heeft jarenlang niet meegedaan in het rondewerk? Wat lul je nou weer? Dat is al jaren het sterkste punt van deze ploeg. Zelfs de TDU wonnen ze al eens, met Slagter.

Rawolf

'@Kelderfan, vEmden en Pfingsten.

TLJCAMPS

Mooie overwinning van Dylan, was overigens ook nog betrokken bij die valpartij vandaag...

kelderfan

'@Rawolf
Dank
@tendam
Je moet eerst lezen voor je begint te lullen.;)
In de jaren van de Rabo-ploeg ja, maar ik heb 't met @Yeez over de eerste jaren van het project TJV. Zoals de heer Plugge dat al een aantal keer heeft uitgelegd. Dat ging niet allemaal even vlekkeloos.
@Yeez
quote:" je kan nog steeds niet in elk rondje meedoen, dus moet je keuzes maken. En down under is gewoon geen doel van de ploeg, daar is niks mee toch?"
Natuurlijk moet je keuzes maken, maar daarom is de TDU echt wel een doel. Zoals je van @tendam kan lezen, heeft de voorganger van deze ploeg zelfs een keer gescoord.

1 2 ... 81 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.