'@tendam ik zie niet in waarom ze het seizoen niet goed begonnen zijn. Down under is al jaren geen doel en groenewegen schiet gelijk raak. Dat dumoulin en foss wegvallen is pech, niet slecht. Verder valt ook op dat jumbo echt piekt naar grote wedstrijden en veel rondjes als algarve, suan juan en colombia links laat liggen. Rondjes waar vooral quick-step hun aantal overwinningen flink omhoog krikken.
'@kelderfan sorry, waar wil je heen? Ik weet dat kruijswijk en roglic tjv op de kaart hebben gezet. Ik zeg alleen dat down under al jaren geen doel van de ploeg is. daarmee bedoel ik dat ze geen toppers als groenewegen en roglic daarheen sturen, maar tevreden zijn met een top 10 in het eindklassement, meer niet. wat heeft dat wat jij zegt daar verder mee te maken?
'@Yeez
Ik wil daarheen, dat TJV jarenlang niet mee heeft gedaan in 't rondewerk en jij benoemt de TDU als geen doel, alleen omdat Roglic niet mee doet. Dat is kort door de bocht. Want inmiddels zijn er meer jongens, die een rondje kunnen winnen.
Nu TJV eindelijk weer mee doet, zijn die UWT-rondjes weer belangrijk geworden. TJV wil juist meer scoren in 't UWT-werk ook met Dylan Groenewegen.
'@Rawolf
Dank
@tendam
Je moet eerst lezen voor je begint te lullen.;)
In de jaren van de Rabo-ploeg ja, maar ik heb 't met @Yeez over de eerste jaren van het project TJV. Zoals de heer Plugge dat al een aantal keer heeft uitgelegd. Dat ging niet allemaal even vlekkeloos.
@Yeez
quote:" je kan nog steeds niet in elk rondje meedoen, dus moet je keuzes maken. En down under is gewoon geen doel van de ploeg, daar is niks mee toch?"
Natuurlijk moet je keuzes maken, maar daarom is de TDU echt wel een doel. Zoals je van @tendam kan lezen, heeft de voorganger van deze ploeg zelfs een keer gescoord.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.