Ik weet 't niet, maar dat wordt nog een probleempje om een goed programma te maken met de beschikbare renners.
Nu Vingegaard, Foss en Dumoulin voorlopig niet ingezet kunnen worden door verschillende omstandigheden. Heeft Merijn Zeeman zich dat wel gerealiseerd met zijn opmerking, dat hij serieus aan 25 renners heeft gedacht.
'@Yeez
De Plus stond al genoemd bij de Tirreno Adriatico.
Ik verwacht dat Bouwman, die al een paar weken met De plus op hoogtestage is, Dumoulin gaat vervangen in de Tirreno Adriatico. Hij zal dan denk niet Catalonië gaan rijden.
Ook lijkt het mij sterk dat hij aan de start staat in de Strade Bianche.
Dumoulin heeft wel een echte zware griep te pakken of zou zijn knie weer opspelen?
Klote voor hem en TJV dus.
Maar goed we hebben nog good old Gesink die heel goed bezig is in Andorra voor P-N.
Hij heeft daar al heel veel hoogtemeters gereden samen met (af en toe) Jansen die in de Tirreno Adriatico aan de start staat.
Van Gesink verwacht ik dit jaar heel veel sinds hij definitief verhuisd is naar Andorra.
Ik hoop van ganse harte dat hij een geheel blessurevrij jaar kent want hij is voor TJV een van de superknechten voor de grote rondes.
Nee, Zeeman wordt nu voor het eerst geconfronteerd met renners die door omstandigheden niet kunnen koersen. Heeft hij eerder nooit mee te maken gehad, volkomen nieuw dit...
Ik neem aan dat dit het moment was van vertrek naar de Teide, dat hij daar niet voldoende voor hersteld was en ze daarom zijn programma hebben aangepast op de situatie. Alles een weekje opgeschoven richting Catalonië waarschijnlijk.
Of de hemel valt naar beneden en het seizoen is al naar de klote..
Zouden de drie kopmannen niet ongeveer nu vertrekken richting de hoogtestage (Teide)? Waar hij nog niet aan toe zal zijn, waardoor de voorbereiding op zijn eerste koers halfslachtig zou worden, waar ze zijn programma vervolgens op aan hebben gepast, om wel op volle sterkte aan zijn rentree te kunnen beginnen. Iets dat waarschijnlijk met een weekje extra ruimte wel mogelijk is. Wat dan een prima reden is om Tirreno voor Catalonië te wisselen en geen reden om paniekerig te reageren op zo'n bericht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.