Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 86 ... 396 397
TLJCAMPS

Wtf, dit vind ik wel heel apart. Dit kan zomaar eens de verkeerde kant opgaan...

niekegging

Dumoulin slaat Tirreno en MSR over, zo laat hij weten via instagram. Hij moet tijd nemen om 100% terug op niveau te komen.

Yeez

Dat wordt baskenland en de plus dan in de tirreno? Veel hoogte en een klein koersje om in te komen. Als het maar niet in het kopie gaat zitten

Yeez

Er is denk ik ook meer aan de hand dan ziekte, anders skip je geen koersen over een maand

Stoempie

Wtf heeft ie onder de leden dan

kelderfan

Ik weet 't niet, maar dat wordt nog een probleempje om een goed programma te maken met de beschikbare renners.
Nu Vingegaard, Foss en Dumoulin voorlopig niet ingezet kunnen worden door verschillende omstandigheden. Heeft Merijn Zeeman zich dat wel gerealiseerd met zijn opmerking, dat hij serieus aan 25 renners heeft gedacht.

Yeez

Vingegaard en foss staan er zo weer

Matxin

Ik hoop voor Frits dat hij wel een paar clausules in het contract met Tom heeft gezet, anders wordt dit een duur grapje.

Fanny

'@Yeez
De Plus stond al genoemd bij de Tirreno Adriatico.
Ik verwacht dat Bouwman, die al een paar weken met De plus op hoogtestage is, Dumoulin gaat vervangen in de Tirreno Adriatico. Hij zal dan denk niet Catalonië gaan rijden.
Ook lijkt het mij sterk dat hij aan de start staat in de Strade Bianche.
Dumoulin heeft wel een echte zware griep te pakken of zou zijn knie weer opspelen?
Klote voor hem en TJV dus.
Maar goed we hebben nog good old Gesink die heel goed bezig is in Andorra voor P-N.
Hij heeft daar al heel veel hoogtemeters gereden samen met (af en toe) Jansen die in de Tirreno Adriatico aan de start staat.
Van Gesink verwacht ik dit jaar heel veel sinds hij definitief verhuisd is naar Andorra.
Ik hoop van ganse harte dat hij een geheel blessurevrij jaar kent want hij is voor TJV een van de superknechten voor de grote rondes.

S. Morgenstern

Nee, Zeeman wordt nu voor het eerst geconfronteerd met renners die door omstandigheden niet kunnen koersen. Heeft hij eerder nooit mee te maken gehad, volkomen nieuw dit...

Ik neem aan dat dit het moment was van vertrek naar de Teide, dat hij daar niet voldoende voor hersteld was en ze daarom zijn programma hebben aangepast op de situatie. Alles een weekje opgeschoven richting Catalonië waarschijnlijk.

Of de hemel valt naar beneden en het seizoen is al naar de klote..

Laatst gewijzigd
Stoempie

Die laatste alinea snap ik niet, Morgenstern.

S. Morgenstern

Zouden de drie kopmannen niet ongeveer nu vertrekken richting de hoogtestage (Teide)? Waar hij nog niet aan toe zal zijn, waardoor de voorbereiding op zijn eerste koers halfslachtig zou worden, waar ze zijn programma vervolgens op aan hebben gepast, om wel op volle sterkte aan zijn rentree te kunnen beginnen. Iets dat waarschijnlijk met een weekje extra ruimte wel mogelijk is. Wat dan een prima reden is om Tirreno voor Catalonië te wisselen en geen reden om paniekerig te reageren op zo'n bericht.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Dat is geen verkeerde gedachte om Bouwman bij De Plus te laten aansluiten in de T/A.

skylimit

Einde verhaal van Dumoulin bij TJV ? Hij heeft nog geen meter in wedstrijdverband gefietst. Een kat in de zak...lijkt het.
Het is een zeer vaag verhaal aan het worden.

Laatst gewijzigd
Fanny

Berichtje uit de Limburger over Dumoulin.
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20200211_00147191/dumoulin-moet-comeback-weer-uitstellen-geen-tirreno-adriatico-en-milaan-san-remo

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij heeft darmklachten:

https://nos.nl/artikel/2322596-dumoulin-heeft-darmklachten-en-mist-ook-tirreno-adriatico-en-milaan-sanremo.html

skylimit

Ja, natuurlijk darmklachten:):) de voeding/medicatie/supplimenten bij TJV zijn nog niet goed afgestemd op het spijsverterings- en immuunsysteem van Dumoulin.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Yep dat zal het zijn... ze hebben die arme jongen zo vol gepropt met ketonen dat nu zijn darmen opspelen.

tdola

Balen van dumoulin. Hopelijk is t slechts voorzorg en valt t relatief mee en zien we mekaar snel weer in wedstrijd verband (catalonie idd wellicht?) .

Wel zo wat schuiven en doen idd voor alle wedstrijden.

Toch wat pech voor foss, vingegaard en dumoulin zo, hopelijk blijft t daarbij.

Yeez

Catalonie zal ook nog krap worden, dat id niet veel later dan msr en tirreno

@morgenstern even hoogtesstage opschuiven... zo werkt het niet natuurlijk. Dat hotel zit heel het jaar vol. Daar moet ook plek zijn eh

S. Morgenstern

Wanneer hij over een week hersteld is, kan hij toch naar de reeds geboekte kamer? Voor de laatste week zijn er dan wel alternatieven te bedenken, daar heeft Dumoulin ervaring genoeg mee.

Wouter1998

Waarschijnlijk start hij niet in MSR omdat je eerste wedstrijd direct 300km lang is niet ideaal is. Catelonie is zeker een optie omdat hij in de schaduw van Kruijswijk kan rijden als hij dat wil. Geen druk dus daar.

Yeez

'@morgenstern welke alternatieven? Dan is die kamer nog 1,5 week beschikbaar. Ga je dan het eiland af? Hoogtestage van 1,5 week is tekort en je gaat niet even het eiland af naar de sierra. Een ander hotel zit er okk niet. Die alternatieven zijn er helaas niet

S. Morgenstern

Dumoulin heeft eerder een hoogtestage op twee verschillende locaties afgewerkt. Ik zou niet weten waarom dat nu geen optie is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Leemreize gaat mee naar de Provence

1 2 ... 86 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.