Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 87 ... 396 397
Piet Lut

Gijs Leemreize debuteert voor Jumbo-Visma in de Tour de la Provence

https://www.cyclingonline.nl/artikel/18102_jumbo-visma_neemt_talent_leemreize_mee_naar_tour_de_provence.html

Yeez

'@morgenstern ook op hetzelfde moment? Dus de ene afbreken en dan naar een andere plek doorgaan? Ik kan me niet voorstellen dat ze dat doen?

Je voelde het al aankomen. Op strava bekeken en reed heel veel harder dan derest op de testdag in alicante.

Lance4eva

'@tdola
Lekker familiair. Mekaar, dit dat. Mag je ook gewoon Tom tegen hem zeggen?

Ik geef jullie op een briefje dat we hem pas weer zien rijden, op televisie, dan wel langs de kant, in de Amstel. En dat 'ie naar de Giro gaat.

S. Morgenstern

Ja, op die manier. April 2017 begon hij zijn Giro voorbereiding op de Teide, gevolgd door Sierra. De ploeg was toen te laat geweest met het boeken van de kamers.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern aha. Lijkt me niet ideaal, alhoewel we allemaal weten hoe die giro eindigde;)

tdola

'@Lance
Lol. Auto correct. Wilde schrijven zien we 'm snel weer volgens mij.

tdola

Selectie Provence obv artikel op tjv website.
Harper, Kuss, Gesink, Eenkhoorn, Wijnants en Leemreize. Geen 7e man zo te zien (Leezer/Martens).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Selectie hadden wij ook al hier... inderdaad met 6 man.

kelderfan

Ja, dat zag je aankomen. Het betekent 1 man minder en 1 jong talent; dan kun je zo'n koers lekker onbevangen rijden.
Hopelijk kunnen Harper en Kuss er nog wat leuks van maken. Ik ben benieuwd hoe Gesink dit rondje gaat aanpakken.
Gaat hij in dienst rijden van Kuss e/o Harper. Of gaat hij zelf weer eens aan de bak.

Wouter1998

Leezer is toch ook veel geschikter om mee te gaan naar de UAE tour. Dit ivm mogelijke waaiers is leezer DE knecht om mee te hebben

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan jij zag het blijkbaar niet aankomen... ;)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wouter1998 Leezer gaat naar de Ruta del Sol

Yeez

'@kelderfan kuss vind ik lastig. Die is nu al 2 jaar niet in grootse vorm in het begin van het seizoen. Hopelijk heeft hij nu de vorm van vorig jaar vuelta, dan doet hij mee. Gesink is verder na een goede winter 2 daagjes ziek geweest (insta gesink). Dus dat is even afwachten

kelderfan

'@rahimns
Jij hebt meer insight natuurlijk en door je bron wist jij 't gelukkig eerder. Maar het is een goede zaak, dat TJV zo'n jong talent kan inpassen met die nieuwe UCI-regel. Toch rijden zij met een renner minder.
Leezer in de Ruta doe je ook niet uit weelde.

S. Morgenstern

Jezelf gelukkig kunnen ontworstellen uit die wat tegennatuurlijke opvatting dat het geen goed idee was om dit soort kansen te geven aan de beloften? Fijn.

Gelukkig hebben we Leezer nog..

kelderfan

'@Yeez
Ja Sepp Kuss heeft wedstrijdritme nodig om weer op te bloeien. Maar omdat de 1e. etappe redelijk gemakkelijk is, lijkt hij mij de beste optie om uit te spelen. Hij zal Sivakov in de gaten moeten houden.
Robert Gesink is zo'n renner, die er gewoon staat; die heeft zijn {prive} hoogtestage met Kuss gedeeld. Daarom staat hij ook zo hoog in de poll!

kelderfan

'@S.Morgenstern
Het is zeker slecht weer buiten? Ik zeg dat het een goede zaak is voor TJV! Gijs is opgevallen in de Orlen Nations Grand Prix rit 2. Raad eens wie de winnaar was. Ja, Andreas Kron; dat jonge talent heeft meegetraind met TJV. Dus ik maar denken/hopen dat zij die jongen hadden ingevlogen. Dan had je Leezer gewoon naar die zandbak kunnen laten afreizen. Daar was hij goed bezig met o.a. Van Emden en Martin.

kelderfan

Quote:"Gelukkig hebben we Leezer nog.." Team Ineos pist in de broek van het lachen {autocorrect}; kijk wij hebben Amador binnengehaald en jullie hebben de trouwe Leezer.

S. Morgenstern

Ik zie wat je nu zegt inderdaad en dat past beter bij je, dan de opvatting waar je je eerder even in had vastgebeten.

Overigens blijft het wel serieus onnoemelijk sneu om met je gebrekkige observatievermogen, het opstellen (of eigenlijk de hele aanwezigheid) van een trouwe knecht, die al dertien jaar op WT-niveau voor zijn kopmannen werkt, constant in twijfel te blijven trekken. Wat dat betreft eigenlijk misschien helemaal niet 'gelukkig', maar zou het ook daar tijd zijn voor een herziening van je opstelling..

Laatst gewijzigd
Yeez

Achja, die 3 posts achter elkaar zijn weer lachwekkend...

kelderfan

'@Yeez
Wat is er dan zo lachwekkend aan die 1e.? Sepp Kuss uitspelen is niet serieus.

Yeez

'@kelderfan je neemt de tijd niet je verhaal te doen. Je typt van alles door elkaar heen, alsof je sneller denkt dan typt en dan vervolgens dus het vorige niet afmaakt

Lance4eva

Sowieso een hoop gezeur allemaal over renners die gewoon lekker middenmoot gaan eindigen komende koersen.

Keep calm and watch cycling boys.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[Quote=Kelderfan]@rahimns
Jij hebt meer insight natuurlijk en door je bron wist jij ’t gelukkig eerder. Maar het is een goede zaak, dat TJV zo’n jong talent kan inpassen met die nieuwe UCI-regel. Toch rijden zij met een renner minder.
Leezer in de Ruta doe je ook niet uit weelde[/quote]

@Kelderfan ik wist niets eerder, stond gewoon in wielerrevue en ik heb dat dezelfde dag hier gedeeld. Ik zei nog wat Zeeman daarover had gezegd en dat vond jij onzin in deze fase van het seizoen. Ik had geen insight in wat dan ook.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern
1 2 ... 87 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.