Maas heeft volgens mij alleen als knecht gereden tijdens zijn stage, Leemreize kon hier vandaag (zover ik kon zien) zelf kijken wat hij waard was. Beetje een scheve vergelijking.
Leemreize lijkt me in ieder geval een heel interessant talent, die de komende jaren zeker in aanmerking gaat komen voor een overstap. Maas was dat niet.
En waarom zou je Harper inschatten als zo'n talent? Het is toch veel waarschijnlijker dat hij een renner is die tijd nodig heeft om in de WT tot volle wasdom te komen? Een die moet wennen aan de intensiteit in het laatste uur van koersen als vandaag, omdat hij die niet gewend is. Het feit dat je voorbeelden kunt noemen van renners die daar geen moeite mee hebben, verandert niets aan het gegeven dat er veel meer zijn die dat wel hebben. Ik zie niet in waarom je Harper bij die eerste groep zou verwachten.
Maurice Ballerstedt en Hidde van Veenendaal lijken de grootste talenten. Die Hidde van Veenendaal lijkt een type Teunissen te worden met winst in Parijs-Roubaix en de Omloop der Vlaamse gewesten. Terwijl Maurice goed is in 't heuvelwerk met winst in de GP Luxembourg en 2e. in de Course de la Paix Juniors en 3e. in de LVM Saarland Trofeo
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.