Het Ploegenspel: Jaarspel 2020

1 2 3 4 ... 8 9
Poeksel

Bevestig

Rawolf

Als er nog een plekje is wil ik ook graag meedoen!

Sjonge Jonge

Ik doe zeker weer mee, leuk dat je het weer organiseert hartstikkebedankt!
Ik neem aan dat jij eerst je team maakt en dan het budget bepaalt? ;-)

hartstikkebedankt

Uiteraard, uiteraard

Gaat aardig voortvarend met de aanmeldingen!

Mithrandir

Kan ik nog op de reserve lijst?
Wie weet is er iemand die niets instuurt.

roburger

Ik zou ook graag meedoen!

hartstikkebedankt

Gerrit Glomser, Rawolf en mithrandir hebben vooralsnog een plekje in het spel, zo lang Fondista, John Berger en RoBinnn niet bevestigen

Fondista

Ik doe graag mee

John Berger

Leuk, dus ik doe mee

jappe666

Te laat zeker? :(

hartstikkebedankt

We kunnen puzzelen!

In de tweede box staan de renners, let op de regels:

[B]1. Kies 20 renners: 1 renner [U][I]per[/U][/I] WT-ploeg + 1 PCT-renner (kopieer de naam uit de lijst)
2. Het budget is 60 punten
3. Alle renners die niet in de lijst staan kosten 0,5 punt
4. Voeg de antwoorden op de bonusvragen bij:[/B]
a. Wie wint Milaan – San Remo 2020? (100 extra punten)
b. Wie wint de Tour de France 2020? (100 extra punten)
c. Wie wordt Olympisch kampioen in de individuele tijdrit 2020? (100 extra punten)
d. Voorspel de top-5 renners in de eindranking van CQ over 2020. (Positie goed aan het einde van het jaar, 80 punten per renner; wel top-5 maar niet de goede positie, 50 punten per renner)
5. Deadline voor het indienen van de ploegen [U]via PM aan mij: zondag 12 januari 2020 23:59 uur.[/U]

[B]Let op:[/B]

Er is eenmalig de mogelijkheid 1 renner te wisselen voor een renner die voor dezelfde ploeg rijdt, dit moet een renner zijn met dezelfde of lagere waarde. Deze wisseling wordt doorgevoerd de dag voor de start van de Tour de France, dus op 26 juni 2020.

[I]Mocht je de lijst in Excel per e-mail willen ontvangen, stuur dan een PM met je mailadres[/i]

Dit is de definitieve deelnemerslijst:

1. Edjahh
2. Wielervolger
3. Reyn
4. Peter Post Forever
5. Pier Tol
6. Zwartebroekengeletrui
7. drikkes
8. rimenno
9. ezra
10. Arry1337
11. KimJungPoels
12. Mathieu Moller
13. hartstikkebedankt
14. De Bezemwagen! [voorheen Utrecht19]
15. Homme
16. erveedeeee
17. Fondista
18. Sjonge Jonge
19. rahimns
20. John Berger
21. Poeksel
22. Gerrit Glomser

Reserves:
1. Rawolf
2. mithrandir
3. roburger
4. jappe666

Veel succes en plezier!

Laatst gewijzigd
John Berger

Budget lijst ziet er prima uit en is er mooi op tijd zodat er voldoende tijd voor het puzzelen is. Mijn concept lijst, die al 2 weken klaar stond, voor 3 renners aangepast zodat ik binnen de 60 punt blijf. Dus mijn lijst staat voor 99% vast, nog even wachten op mogelijk (zware) blessures die altijd weer gebeuren in de voorbereiding op het nieuwe wielerseizoen. Iedereen veel suc6 met de voorbereidingen, fijne kerstdagen en alvast een gezond 2020 toegewenst

Gerrit Glomser

Met de hakken over de sloot erbij. Ga eens rustig puzzelen en inderdaad wachten of er geen blessures komen van renners die ik wil selecteren.

hartstikkebedankt

Nog even voor de zekerheid, je mag dus ook renners kiezen die niet in de rennerslijst op de pagina staan maar wel bij een WT of PCT ploeg rijden. De niet genoemde rennerrs kosten 0,5 punt.

hartstikkebedankt

Er is inmiddels 1 complete ploeg ingediend. Let op, de deadline is 12 januari.

rimenno

Interessant en gelijk ook een lastig spel.
Om 60 pnt.te verdelen over goede 20 renners.
Blijf wisselen!😇

hartstikkebedankt

Ik heb een aantal ploegen binnen, al kwam ik er vandaag achter dat mijn berichtenbox van Wielerflits vol was. Mocht je je ploeg na 27 december 12 uur hebben verstuurd, stuur hem dan opnieuw aub.

Rawolf

'@hartstikkebedankt, Rawolf en Randomwielerliefhebber is 1 persoon :p

Arry1337

Klopt het dat ik die ene ben?

hartstikkebedankt

'@random oh haha ik dacht al..
@arry jouw team heb ik binnen idd

John Berger

Was het puzzelen helemaal beu, dus net via een PB mijn lijst met renners + antwoorden op de bonusvragen ingediend. Na het flink heen en weer schuiven van renners was versie 6 bijna hetzelfde als het allereerste concept. Bestudering van de voorlopige startlijsten op PCS leverde ook geen nieuwe inzichten. Wel was ik overtuigd dat ik teveel jonge talenten had gekozen, dus deze uiteindelijk ingeruild tegen wat ervaren rotten. Was toch nog een hele puzzel om binnen de 60 punten te blijven.

Iedereen suc6 met de puzzel rondom dit ploegenspel.
Fijne jaarwisseling een hoop gezondheid en een mooi wielerjaar 2020 toegewenst

hartstikkebedankt

Even een update. Ik heb nu 8 ploegen binnen en het is leuk om te zien dat er al 98 verschillende renners zijn geselecteerd!

Hopelijk is de rest de puzzel ook aan het leggen!

[B]Daarnaast heeft Pozzovivo een contract gekregen bij NTT, hij kan gekozen worden en kost 1,5 miljoen.[/B]

hartstikkebedankt

Graag ontvang ik uiterlijk komend weekend nog een heel aantal ploegen!

1. Edjahh
2. Wielervolger
3. Reyn
4. Peter Post Forever
5. Pier Tol
6. Zwartebroekengeletrui
7. drikkes [ploeg ingeleverd]
8. rimenno
9. ezra
10. Arry1337 [ploeg ingeleverd]
11. KimJungPoels
12. Mathieu Moller [ploeg ingeleverd]
13. hartstikkebedankt [ploeg ingeleverd]
14. De Bezemwagen! [ploeg ingeleverd]
15. Homme
16. erveedeeee
17. Fondista [ploeg ingeleverd]
18. Sjonge Jonge
19. rahimns [ploeg ingeleverd]
20. John Berger [ploeg ingeleverd]
21. Poeksel
22. Gerrit Glomser [ploeg ingeleverd]

Reserves:
1. Rawolf [ploeg ingeleverd]
2. mithrandir [ploeg ingeleverd]
3. roburger
4. jappe666

Laatst gewijzigd
Koekebakker

Erg leuk concept dit! Jammer dat het aantal begrensd is ;-) Voor het onwaarschijnlijke geval dat je zelfs met 4 reserves het aantal deelnemers niet opgevuld krijgt, dan haak ik graag alsnog aan :)

hartstikkebedankt

Er missen nog wel een aantal ploegen dus je weet het nooit Koekebakker. Daarnaast ben ik van plan om voor de afzonderlijke grote rondes ook weer Het Ploegenspel te organiseren dus houd het forum in de gaten!

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.