Bettiol - 0 linken
Evenepoel - 0 linken
Van Aert - 2 linken
Pedersen - 0 links
Een hint: De geciteerde renner won de koers waar hij het over heeft niet, en bleef daarmee op 1 individuele profzege steken. Mocht hij de koers wel gewonnen hebben zou hij zich in een illuster rijtje plaatsen van 7 andere renners
Jaa, Tom Leezer zei dit nadat hij 300 meter voor de meet werd bijgehaald op het WK 2016 in Doha. Punt voor Zwartebroekengeletrui.
Weinig linken door zijn beperkte palmares, de linken die ik gebruikte:
Nederlander
Nederlands kampioen bij de junioren
Nederlands kampioen bij de beloften
Rabobank/Belkin/Lotto/Jumbo
Top 10 Gent-Wevelgem
3 Wielervolger
3 Zwartebroekengeletrui
2 Rawolf
2 Lalsacien
2 Rahimns
1 Rico
1 Jacco van Stierop
1 hartstikkebedankt
1 RainbowJersey
"Het is lastig om van team te wisselen midden in het seizoen. 3 dagen nadat ik het contract getekend had ik al mijn eerste race. Ik zat de eerste twintig kilometer van die koers achterin het peloton op een fiets met een te laag zadel en een ploegleider die in een andere taal woorden aan het zeggen was die ik niet begreep. Toen vroeg ik me wel even af waar ik aan begonnen was. Na die race werd de fiets juist afgesteld en sindsdien ben ik heel tevreden met mijn keuze voor de ploeg."
4 Wielervolger
3 Zwartebroekengeletrui
2 Rawolf
2 Lalsacien
2 Rahimns
1 Rico
1 Jacco van Stierop
1 hartstikkebedankt
1 RainbowJersey
"Discipline is één van de belangrijkste dingen in het wielrennen. Je kan beter iets meer discipline en karakter hebben en iets minder talent dan omgekeerd. Bij mij is die discipline er helaas niet altijd geweest. Ik had veel meer uit mijn carrière kunnen halen."
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.