QUOTES RADEN XX

1 2 ... 14 ... 54 55
hartstikkebedankt

Millar zou wel eens goed kunnen zijn, ik ga voor Zabriskie

Wielervolger

Nee deze zijn ook allemaal fout. Ik zie eigenlijk maar 1 link met alle gekozen renners tot nu toe en dat is al dan niet terecht doping. Enkel met Boom is er tot nu toe een andere link. De juiste nationaliteit is ook nog niet voorbijgekomen.

hartstikkebedankt

Michael Rogers

dustin

Tom Boonen?

Wielervolger

Ook niet maar met Boonen zijn er wel meerdere links.

hartstikkebedankt

Gert Steegmans

billi

Gilbert?

Lalsacien

Santiago Botero ?

Rawolf

Bettiol

RainbowJersey

Stijn Devolder

Wielervolger

Ook niet

Devolder en Gilbert - 3 linken
Steegmans - 2 linken
Bettiol en Botero - 1 link

De juiste nationaliteit is ondertussen al enkele keren voorbijgekomen. De renner die we zoeken is inmiddels al enkele jaren gestopt.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Leif Hoste

Gerrit Glomser

Bjorn Leukemans

Rahim Vlasblom
admin

Jurgen van de Walle

Wielervolger

Punt voor Gerrit Glomser, het was Bjorn Leukemans. Hier een link naar het interview: https://dekoers.be/2019/02/21/de-koers-van-bjorn-leukemans/

De links die ik gebruikte waren:
-Belg
-Ploegmaat geweest
-Link met doping
-Top 5 Ronde van Vlaanderen
-Top 5 Parijs-Roubaix
-Druivenkoers Overijse

Gerrit Glomser

3 Wielervolger
3 Zwartebroekengeletrui
2 Rawolf
2 Lalsacien
2 Rahimns
1 Rico
1 Jacco van Stierop
1 hartstikkebedankt
1 RainbowJersey
1 Gerrit Glomser

“De meeste renners hebben hun top ergens tussen hun 30e en 35e, dus ik begin pas net op stoom te komen. Natuurlijk heb ik weleens nagedacht over wat ik na het wielrennen wil doen."

Laatst gewijzigd
Rawolf

Het is geen Colombiaan inelkgeval.

Tom Dumoulin?

Wielervolger

Fabio Aru?

Ik sta trouwens wel al op 4 punten :)

matwiel

Deze heb ik gelezen ergens. Mollema

Gerrit Glomser

Matwiel heeft het goed... Te eenvoudig kennelijk

RainbowJersey

Probeer altijd even of je quote te googelen is, deze was direct vindbaar via Google.

Laatst gewijzigd
matwiel

Aha. Jammer, had hem ergens gelezen dus was blij dat ik er 1 weet. Andere dan maar Glomser.

RainbowJersey

Wat mij betreft mag jij gewoon een nieuwe maken Matwiel, ik bedoelde het vooral als tipje voor de volgende keer ;)

simplex

Wat mij betreft en vermoedelijk nog wel wat anderen hier moet Glomser een nieuwe quote maken. En daarvoor krijgt hij de tijd. Matwiel krijgt hiermee een nieuwe kans om te scoren.
De spelregels zijn heel duidelijk voor iedereen en zeker voor spelers die voorheen ook al meededen en zeker matwiel heeft deze ervaringen al eerder opgedaan en is hier al heel lang van op de hoogte

matwiel

'@simplex: sir, yes Sir! Doe je nog ff iets met dat fotospel, aangezien je daar een juist antwoord op had gegeven. Scheelt ons weer wachten.

1 2 ... 14 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.