Lijkt me duidelijk dat bij fotospel het een tussendoortje mijnerzijds is zonder aan dit spel mee te doen, zoals al velen ook al jaren niet deelnemen. Ik heb dus niet "meegedaan"aan spel en heb geen recht om nieuwe opgave te maken. Dat recht voor het spel heeft nu eigenlijk alleen kartje. Bovendien ben ik van een andere generatie en heb wel wat moeite hoe de foto's te plaatsen en te voorkomen dat ze gegoogled kunnen worden. Voor jullie is dat nou eenmaal makkelijker.
OK, deze is zeker niet te vinden op internet of je moet toevallig het gesproken interview weten te achterhalen en ik betwijfel zelfs of het uberhaupt op internet is te vinden. Het komt namelijk uit een gesproken interview op een lokale radio.
"Het feit dat mijn vader profwielrenner is geweest, zie ik als een voordeel. In de jeugd heeft hij me veel geleerd en dat kan ik nu in de praktijk brengen. Maar of ik ook zo succesvol wordt weet ik niet."
Punt voor Simplex...
Ik heb Rick ooit mogen interviewen voor de start van de Ronde van Overijssel in 2012. Daar kwam dit stukje uit, dat ik nog op een cassettebandje heb liggen. Kan het alleen niet aantonen.
Overigens gebruikte ik de volgende links:
1. BMC/Katusja/Israel Cycling
2. Duitsland
3. Sprinter
4. Rabobank Development Team
5. Top 10 Rund Um den Finanzplatz/Heningerturm
Moeilijk om nu al met echt te duidelijke linken te werken.
- Algemeen is er uiteraard de link van een redelijk tot goede of zelfs soms toptijdrijder, wat bij 4 v/d 5 bovenstaande renners zelfs resulteerde in één of meerdere NK's Tijdrijden.
- Een andere link op gebied van WK's, OS of ook weg NK's zijn er waarschijnlijk nauwelijks te verwachten.
- Link qua nationaliteit volgt vermoedelijk later.
- Link qua ploegen is al redelijk aanwezig.
@matwiel: wat voegt jou bijdrage toe? beetje gefrustreerd en ook maar dit topic verzieken. We kennen je wel van de afgelopen 10 jaar in diverse topics en in de beginperiode van dit Quotesspel toen googlen nog niet was verboden en je dud in topvormwas en je zelfs 2 spellen kon "winnen"
Daarna al die jaren nog wel eens tussendoor geprobeerd maar steeds viel je domme oneerlijkheid volledig door de mand. Ga elders buiten Wielerflits iets lezen of "lol"maken en dan niet ten koste van anderen die het moeten ondergaan of lezen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.