Team Sunweb 2020

1 2 3 4 ... 24 25
user26777

Overwinning no.5, dat geeft de burger moed. Sterk gewerkt door de ploeg met de 23j. Casper Pedersen als laatste man.

Poeksel

Interview met Kelderman, o.a. over zijn geblesseerde periode en dat de Giro hem beter ligt dan de Vuelta.

http://www.cyclingpub.com/article/7049/CyclingPub+Interview+-+Wilco+Kelderman%3A+My+daughter+got+me+through+a+hard+period

kelderfan

'@Poeksel
Bedankt voor het plaatsen van de link naar Kelderman. Hij blijft voor mij toch altijd nog een van de leukste Nederlandse renners. Hopelijk is een jaar zonder malheur. Zodat hij weer eens leuk mee kan doen in de Giro.

S. Morgenstern

Lekkere sprint gisteren! Mooi om te zien hoe Bol zich daarin ontwikkelt heeft. Hopelijk neemt hij hem mee naar de voorjaarskoersen, waar hij misschien nog wel het meest voor lijkt gemaakt.

Rawolf

Ja Bol doet me aan Kristoff denken.

Rawolf

Bas Tietema is ook nog op bezoek geweest bij een Sunweb trainingskamp wat geresulteerd heeft in 2 leuke filmpjes met Matthews, Hamilton en Nieuwenhuis! https://www.youtube.com/watch?v=GUW__rtwqRo

n92

Cees bol is te beluisteren in de podcast van het AD: https://www.ad.nl/wielrennen/cees-bol-heeft-een-belgische-fanclub-en-wil-kuurne-brussel-kuurne-winnen~ab09b2c6/

Laatst gewijzigd
ChefSpijker

Toegegeven, Andersen stond er nu wel. Mooi in lijn met het presteren van Sunweb over de gehele breedte dit jaar. En dan moet de echte prijzenpakker nog beginnen aan z'n seizoen.

Rawolf

Ja mooi, ook Benoot prima in orde in zijn eerste koers. Wat denk ik ook wel scheelt is de komst van Sutterlin en Denz, door hun goede werk kunnen de kopmannen frisser de eerste 150km doorkomen. Weten als geen ander wanneer op te schuiven voor de belangrijke punten van de koers.

n92

Helemaal mee eens Rawolf. De hele ploeg voor het voorjaar ziet er naar mijn mening erg hoopvol uit. Het is een mooie mix van sterke mannen, talentvolle renners en goede kopmannen. Ik hoop dat het ergens allemaal op zijn plek valt en dat het een mooie overwinning oplevert.

Rawolf

T zijn allen geen veelwinnaars maar laten we t hopen :p

user26777

Op zich prima dag voor Sunweb, 2 x podium - Floortje Mackaij en Søren Kragh Andersen.
SKA kwam net te kort in zijn eerste koers van het seizoen en net terug van een hoogtestage, al met al een prima prestatie!

Rawolf

” Team Sunweb heeft ook Cees Bol mee op te sprinten. “Maar we gaan niet wachten. Daar hebben we het de voorbije winter uitgebreid over gehad. We gaan koersen. Zelfs als Michael Matthews meedoet. Het is de bedoeling om nooit in de verdediging te geraken. Aan Cees om zich onderweg zoveel mogelijk te sparen voor het geval het toch samen zou blijven.”

Mooie uitspraak van Benoot voor KBK, Sunweb gaat voor de Quickstep tactiek die de juiste seizoenen succesvol blijkt.

Laatst gewijzigd
n92

Bij Team Sunweb zijn ook de komende Italiaanse koersen bij de mannen en vrouwen van de agenda gehaald. Niet dat het te verwachten is dat die wel door zouden gaan. https://twitter.com/TeamSunweb/status/1235573280767012866

Rawolf

Wederom Sunweb wat de klok slaat, nu in Parijs Nice. Sterke Benoot en Bol gezien.

FritsvanHoefelen

Aanvallend koersen is leuk. Hebben ze nu ook meer ruimte voor

n92

Sunweb lijkt inderdaad heel sterk met een aantal renners die goede vorm laten zien. Hopelijk gaat het ook wat leuke successen opleveren de komende tijd. Dit maakt mij ook erg nieuwsgierig en hoopvol voor de Vlaamse klassiekers.

Overigens wel balen dat Benoot net niet beloond wordt voor de aanvallende koers. Als er iets meer getwijfeld wordt en bijvoorbeeld Alaphilippe besluit niet te rijden in de laatste kilometer was het wellicht gelukt.

user26777

Rampzaliger dan vorig seizoen kan natuurlijk niet. Met het vertrek van Dumoulin is er budget vrij gekomen en ze zijn weer zichtbaar tot nu toe!
Benoot is een prima aanwinst.

Rawolf

Het zit niet mee, Bol werd uit t wiel van Matthews gebonjourd door Sagan. Daarna schakelprobleem? Of er zat gewoon niet veel meer op.

Sunweb werd ook massaal weggedrukt bij de chicane helaas dat kost ook energie

n92

Volgens mij waren ze iets te afwachtend waardoor andere ploegen het initiatief konden nemen en ze weggedrukt werden in de desbetreffende chicane. En wat ik uit de interviews begrijp zat er bij Bol niet veel meer op.

Ben benieuwd wat ze in de tijdrit kunnen vandaag. Wellicht iets voor Kragh Andersen? Die reed gister op indrukwekkende wijze iedereen uit het wiel toen hij een waaier probeerde te maken.

kelderfan

Sunweb is goed bezig in P-N met een hele sterke Søren Kragh Andersen.

S. Morgenstern

Goede tijdrit ook van Eekhof. Sterke overstap tot nu toe.

user26777

No.6 van dit prille seizoen! Prachtige tijdritzege van Søren Kragh Andersen in Parijs-Nice.

Rawolf

SKA echt een stap gezet dit jaar. Eekhoff viel mij gisteren ook al positief op, steeds terug te vinden vooraan in t peloton.

Rawolf

Heel goed ploegenspel met Arndt, SKA en Matthews als hoofdrolspelers en afgemaakt door een beresterke Benoot.

Ik doe 1 voorzichtige vaststelling, Tom Dumoulin word niet gemist. Iedereen zit nu meer op 1 lijn, je ziet Benoot ook op kop knallen in de vlakke ritten voor de sprinters van dienst bv.

1 2 3 4 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.