Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 24 ... 100 101
Pim96

Ackermann gaat bij mij wel mee. Heb nu zelfs viviani er nog in, maar denk dat die er nog wel uit gaat. Ik overweeg daar nog wel gaviria voor in de plaats te doen
Dan heb ik in elk geval 2 echte sprinters (en de kasseien sprinters waarvan er hopelijk 1 gaat meedoen met sprint klassieker)

Daarnaast opvulling van 1 750 sprinter en een 500 sprintertje.

Ragnar Lolbroek

Zijn er mensen die Van Aert overwegen. Ik heb hem voorlopig nog mee, maar het voelt toch aan als een risico.

Chef83

Arjenzvob@ oeroeboeroe kost geen 1,5 die kost 500.000.😄

Pim96

Ik vind van Aert een te groot risico. Twijfel of hij helemaal fit en dus in vorm zal zijn. Dan zou ik eerder fuglsang kiezen in die prijscategorie

Pim96

Evenepoel toch maar weer in de overweging meenemen?

Ajvenema

Evenepoel maakt de keuze voor ala weer net wat moeilijker🤓

Ludi

Evenepoel maakt de keuze alleen nog maar duidelijker voor mij, eigenlijk

Jasperdewaal11

Die rit maakt heel wat duidelijk voor mij:

- Remco bevestigd
- GVA bevestigd
- Kwiat een nono
- Schachmann bevestigd

user27311

Ik heb mijn team aardig rond, maar ik zit heel erg met de Brabantse Pijl in mijn hoofd. Vraag me überhaupt af of ik 3 kopmannen kan aanwijzen voor deze koers. Iemand die nog een goede optie weet voor een miljoen of minder?

Nul verstand

Ben zelf wel fan van Jasper Stuyven, maar nog niet zo lang. Is er reden dat hij afgelopen jaar minder presteert in de klassiekers?

GlennTour

Valt Gilbert volledig door de mand of is het te vroeg voor conclusies?
Moest toch vrij snel lossen.

In Ruta Del Sol was Naesen 1 van de laatste World Tour renners...

Laatst gewijzigd
Jofferde

Evenepoel rijdt toch maar ontzettend weinig klassiekers?

Jasperdewaal11

'@Nul hij was ziek vorig jaar meen ik me te herinneren

Poeksel

'@martijn: Serry.

Jofferde

'@Ajvenema je kunt ook gewoon Ala en Evenepoel nemen 😇

arjenzvob

'@chef... dat weet ik. Maar ik reageerde op twee berichten.

M@thijs

'@nul stuyven begon het seizoen flink ziek

@KJ de keuze voor of tegen flip?

Wat ik overigens opvallend vind is dat volgens unibet dit de favorieten voor pr zijn
1 VDP
2 Sagan
3 van Aert
4 Terpstra
5 Gilbert

Kan iemand me vertellen waarom terpstra, gilbert en in mindere mate van aert boven GVA, styby, lampie en naessen geplaatst worden?

Matje VdP

Omdat Gilbert en terpstra oud winnaars zijn en styby, naessen en lampie niet. Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, maar vaak kijken ze er wel zo naar. Van aert boven van avermaet is als je het zo bekijkt juist vreemd.

Jeffrey81

Omdat unibet geld wil verdienen.... Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat bookies geen goede graadmeter zijn als voorspelling? ;)

M@thijs

'@matje aaah dat is het oud winnaars idd thx. wva is een klein beetje verklaarbaar gezien hij als ze met een groepje aankomen een betere sprint dan de rest heeft. daarom zei ik in mindere maten.

@jeffrey. Leg uit. Want als gva meer kans zou hebben maar hogere odds krijgt maken ze hier juist verlies op.

TomTriomfeertTour

Het lijkt hoog, omdat bijvoorbeeld een Van Aert, Terpstra of Gilbert te lage odds heeft.

DeHaai

De 2 mil. categorie vind ik lastig. Ik heb nu plek voor 2. Twijfel of Politt en Teunissen het gaan maken, of dat ik er toch beter een topsprinter als Ackermann bij kan pakken.

Jeffrey81

Mensen gaan vanwege deze odds geld inzetten op Van Aert, Terpstra en Gilbert omdat wordt gesuggereerd dat ze favoriet zijn.... (wat unibet makkelijk wordt gemaakt omdat het idd deels oud-winnaars zijn). En die inzetten bijven allemaal lekker in de unibet kas.

Plus wat TTT hierboven zegt. ;)

Laatst gewijzigd
TomTriomfeertTour

'@Thor, dan zou ik maar voor Terpstra gaan

Jeffrey81

Politt wordt de verrassing van dit seizoen!

1 2 ... 24 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.