Ackermann gaat bij mij wel mee. Heb nu zelfs viviani er nog in, maar denk dat die er nog wel uit gaat. Ik overweeg daar nog wel gaviria voor in de plaats te doen
Dan heb ik in elk geval 2 echte sprinters (en de kasseien sprinters waarvan er hopelijk 1 gaat meedoen met sprint klassieker)
Daarnaast opvulling van 1 750 sprinter en een 500 sprintertje.
'@nul stuyven begon het seizoen flink ziek
@KJ de keuze voor of tegen flip?
Wat ik overigens opvallend vind is dat volgens unibet dit de favorieten voor pr zijn
1 VDP
2 Sagan
3 van Aert
4 Terpstra
5 Gilbert
Kan iemand me vertellen waarom terpstra, gilbert en in mindere mate van aert boven GVA, styby, lampie en naessen geplaatst worden?
'@matje aaah dat is het oud winnaars idd thx. wva is een klein beetje verklaarbaar gezien hij als ze met een groepje aankomen een betere sprint dan de rest heeft. daarom zei ik in mindere maten.
@jeffrey. Leg uit. Want als gva meer kans zou hebben maar hogere odds krijgt maken ze hier juist verlies op.
Mensen gaan vanwege deze odds geld inzetten op Van Aert, Terpstra en Gilbert omdat wordt gesuggereerd dat ze favoriet zijn.... (wat unibet makkelijk wordt gemaakt omdat het idd deels oud-winnaars zijn). En die inzetten bijven allemaal lekker in de unibet kas.
Plus wat TTT hierboven zegt. ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.