Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 40 ... 100 101
michelb6

Je haalt 30 punten als teampunten als iemand eerste wordt. Dat is ongeveer vergelijkbaar met 14e worden in een koers.

Imbatido

De pooltips komen eraan. Kan ik wel gebruiken.

https://twitter.com/WielerFlits/status/1232663934173425665

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Hopelijk heeft hij dit keer wel de bedragen goed met zijn presentatie

Ajvenema

'@KJ, dat is ook mijn probleem met de DQS mannen, ze winnen, maar kunnen net zo goed 30e worden. Risicovolle captains. Wat dat betreft is het nog het overwegen waard om een Stybar of lampie op te offeren, en zowel Asgreen als Senechal mee te nemen...

Poeksel

Ik voorspel Kragh en Kung in de tips van Youri, die staan er elk jaar in ;)

Ajvenema

'@poeksel :D :D
Sowieso dat z'n stokpaardje Cosnefroy wordt...

danusz1986

Asgreen en Senechal waarschijnlijk ook wel (of 1 van de 2) en vanMarcke.

Laatst gewijzigd
Ludi

Je kan denk ik wel XX 500-1m renners noemen die "tips" zijn. De meeste halen verdomd weinig tot geen punten, een aantal net genoeg het plekje waard te zijn en een enkele (die je net niet kiest) is een echte parel. ;)

Ps.dat wordt roelands!

Laatst gewijzigd
Jofferde

Voorspelling De 10 namen: Kragh, Kung, Cosnefroy, Dillier, Garcia, Roelandts, Teuns, Turgis en dan nog 2

Laatst gewijzigd
Jori

De tips draaien vaak om zeges in het nieuwe seizoen, dus zullen wel Bol, Bouhanni, Cosnefroy, Teuns, Higuita, Pogacar zijn. Wallays vast nog obv Parijs-Tours en idd wat standaard namen als Kragh. En om helemaal de kenner te zijn, een paar jonge talenten, Simmons/Hirschi etc. Voila, ik kan mijn eigen rubriek beginnen

Ludi

'@dermeiser: volgens mij zat lampaert echter niet in het winnende team. Blijft een klasbak en teampunten zijn lekker.

Florian

Weet iemand het programma van Garcia Cortina? Ik kan het nergens vinden. Ik had ergens 2 koersen gevonden, maar op Zweeler kiezen veel mensen hem. Maar als hij maar 2 koersen rijdt...

Jofferde

'@Florian er wordt gefluisterd dat hij ook rijdt in Omloop, Kuurne en San Remo. Maar dit is (volgens mij) nog niet bevestigd

dvansteenis

Vanwege het feit dat “pareltjes” altijd wel een keer voorbij komen, ben ik van plan er geen enkele te nemen. Waarschijnlijk kies ik toch de verkeerde en die ene keer dat mijn keuze piekt, zal dan wel net tijdens een niet scoritokoers zijn. Net zoiets als het opstellen van pareltjes tijdens grote rondes.
Dan moet ik wat toegeven op dure DQS-mannen als Stybar en Lampaert, maar daar ben ik (nog) niet rouwig om. Ik kan wel alle mannen nemen waar ik wat zekerder van ben in de prijsklasse 1,5-3,5. Wat het waard gaat zijn, geen idee. Tijdens het typen overtuig ik mezelf van mijn keuze.
Wellicht kan ik zondagavond mijn account opheffen, maar misschien een gouden greep.

Florian

Hopelijk, want dan wordt hij zeker het overwegen waard.

erick

Weet er iemand welke klassiekers Sam Bennett rijdt? Milaan San Remo en Gent Wevelgem?

Treenert

"Roelandts voor máár 750.000 een koopje met ook nog eens kans op teampunten voor Valverde".

rev

Iedereen is welkom bij mij subpoule, je kan je hier aanmelden.

https://scorito.dk/kJZWHYZ

Sportieve groet..

Imbatido

Ik ga denk ik maar vol voor Omloop en Kuurne. Als het nog even doorgaat met dat coronavirus zitten de voorjaarsklassiekers er daarna op.

erick

Kan er mij iemand zeggen waar ik de voorlopige deelnemers van de Brabantse Pijl kan weervinden? Van harte bedankt.

Ludi

P-R is veel te zwaar voor het coronavirus, die blijft er ook wel in ;)

Treenert

'@erick: is nog maar minimaal
https://www.procyclingstats.com/race/brabantse-pijl/2020/startlist

erick

Bedankt Treenert.

Poeksel

Even een tip: in tegenstelling tot b.v. Scorito worden teams niet automatisch opgeslagen. Vorig jaar behoorlijk wat punten verspeeld doordat ik een keer vergeten was op 'bewaar team' te klikken.

steefje9

Goeie Poeksel. Heb ik dus ook gehad🙈

1 2 ... 40 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.